Przetargi.pl
Równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie gminy Luzino

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie gminy Luzino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie gminy Luzino, z podziałem na 2 części zamówienia, niżej wymienione: Część nr 1 zamówienia - Część północna terenu gminy Luzino. Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje: 1) równanie i profilowanie dróg gruntowych, w ilości szacunkowej 212 000 m2, co stanowi około 42,40 km bieżących dróg gruntowych, 2) wałowanie dróg gruntowych, w ilości szacunkowej 212 000 m2, co stanowi około 42,40 km bieżących dróg gruntowych, 3) uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości szacunkowej 50 000 m2 przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/10 o frakcji 0-31,5 mm (gr. po zagęszczeniu 4 cm), co stanowi około 10,0 km bieżących dróg gruntowych, 4) uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości szacunkowej 7 100 m2 przy użyciu kruszywa łamanego z przekruszu betonowego o frakcji 0-63,5 mm i żwiru o frakcji 2-16 mm (wykonanie warstwy z kruszywa łamanego z przekruszu betonowego o gr. 5 cm po zagęszczeniu i przykrycie warstwy kruszywa łamanego z przekruszu betonowego warstwą żwiru o gr. około 1 cm po zagęszczeniu – razem gr. po zagęszczeniu 6 cm), co stanowi około 1,42 km bieżących dróg gruntowych. Część nr 2 zamówienia - Część południowa terenu gminy Luzino. Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje: 1) równanie i profilowanie dróg gruntowych, w ilości szacunkowej 182 000 m2, co stanowi około 36,4 km bieżących dróg gruntowych, 2) wałowanie dróg gruntowych, w ilości szacunkowej 182 000 m2, co stanowi około 36,4 km bieżących dróg gruntowych, 3) uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości szacunkowej 59 600 m2 przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/10 o frakcji 0-31,5 mm (gr. po zagęszczeniu 4 cm), co stanowi około 11,92 km bieżących dróg gruntowych, 4) uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości szacunkowej 12 500 m2 przy użyciu kruszywa łamanego z przekruszu betonowego o frakcji 0-63,5 mm i żwiru o frakcji 2-16 mm (wykonanie warstwy z kruszywa łamanego z przekruszu betonowego o gr. 5 cm po zagęszczeniu i przykrycie warstwy kruszywa łamanego z przekruszu betonowego warstwą żwiru o gr. około 1 cm po zagęszczeniu – razem gr. po zagęszczeniu 6 cm), co stanowi około 2,5 km bieżących dróg gruntowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe określone zostały, odpowiednio do części postępowania, w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, która zawiera między innymi: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, odpowiednio dla wybranej części: 1) części nr 1 zamówienia 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł i 00/100) 2) części nr 2 zamówienia 5.800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset zł i 00/100) UWAGA! Zamawiający informuje, że Wykonawca zabezpieczając wadium oferty częściowe, może wnieść wadium dla każdej części zamówienia lub kumulatywnie. Jednakże w tym drugim przypadku należy pamiętać o przyporządkowaniu kwoty wadium do poszczególnych części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w rozdziale nr 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaleca się sporządzenie oferty na formularzu ofertowym, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1do SIWZ; - wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w zakresie podatku VAT; - w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o innej treści, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza. 10.2 Wraz z ofertą powinny zostać złożone dokumenty jak niżej: 1) wypełniony i podpisany przedmiar robót, w oryginale, z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia (odpowiednio do wybranej części zamówienia); - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował kosztorys ofertowy w oparciu o dołączony, do SIWZ, przedmiar robót, Ceny jednostkowe należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasad matematycznych, zaleca się, aby wartości równe lub wyższe od 5 należy zaokrąglić - „w górę”, a poniżej 5 –„ w dół”. Wykonawca nie ma prawa, bez zgody Zamawiającego, do dokonywania zmian w przekazanych przedmiarach (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczeniach ilości robót, Wykonawca uzna je za niewłaściwe, to może dochodzić zmian, w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 Pzp. 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) gwarancja lub poręczenie, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach