Przetargi.pl
„Rowerowy Żoliborz – Oficerski, Urzędniczy i WSM” - wykonanie w terenie organizacji ruchu w ramach budżetu partycypacyjnego

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-627 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224438878, , fax. 224439004
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
    Słowackiego 6/8
    01-627 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224438878, , fax. 224439004
    REGON: 01525966300186
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoliborz.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rowerowy Żoliborz – Oficerski, Urzędniczy i WSM” - wykonanie w terenie organizacji ruchu w ramach budżetu partycypacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie stałej organizacji ruchu polegającej na wykonaniu progu zwalniającego w ul. Toeplitza oraz oznakowania pionowego i poziomego dla wprowadzenia kontraruchu rowerowego na ulicach: 1. ul. Mierosławskiego odc. Felińskiego-Mickiewicza, dojazdowa; 2. ul. Mierosławskiego odc. Mickiewicza-Czarnieckiego, dojazdowa; 3. ;ul. Czarnieckiego odc. pl. Inwalidów-Mierosławskiego, lokalna; 4. ul. Toeplitza, dojazdowa; 5. ul. Jaśkiewicza, dojazdowa w ramach projektu z budżetu partycypacyjnego, wniosek nr 1133 pn. „Rowerowy Żoliborz - Dziennikarski i Marymont”. Zakres robót określa dokumentacja projektowa, która obejmuje: 1. Projekt stałej organizacji ruchu; 2. Projekt czasowej organizacji ruchu; 3. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 4. Przedmiar robót, który należy traktować jako element pomocniczy. II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Stałą organizację ruchu, w tym: 1. Demontaż znaków pionowych; 2. Demontaż słupków do znaków drogowych; 3. Przestawienie słupków ze znakami; 4. Montaż pionowych znaków drogowych; 5. Montaż tabliczek do znaków drogowych; 6. Montaż słupków blokujących U-12 c „syrenki historyczne” w kolorze czarnym; 7. Oznakowanie poziome grubowarstwowe, w technologi trwałej „na gładko”, masami chemoutwardzalnymi, kolor biały; 8. Oznakowanie poziome grubowarstwowe, w technologi trwałej „na gładko”, masami chemoutwardzalnymi, kolor czerwony; 9. Montaż w nawierzchni jezdni punktowych elementów odblaskowych przy progach zwalniających (przy progu projektowanym i przy istniejących); 10. Mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, średnia-głębokość cięcia 5 cm; 11. Frezowanie/rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, średnia grubość 5cm wraz z wywozem materiału z rozbiórki; 12. Skropienie warstw bitumicznych asfaltem wraz z oczyszczeniem; 13. Nawierzchnia progu zwalniającego z betonu asfaltowego AC16W, średnia grubość warstwy wiążącej/wyrównawczej po zagęszczeniu 6 cm (od 2cm do 10 cm), wraz z dowozem mieszanki; 14. Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5-7 cm, wraz z dowozem mieszanki; 15. Zamontowanie oznaczenia obiektu wykonanego w ramach budżetu partycypacyjnego na nawierzchni progu zwalniającego - „trybik” z żywicy barwionej na niebiesko. Czasową organizację ruchu dla wykonania progu zwalniającego, w tym: 1. Zasłonięcie i odsłonięcie istniejących znaków pionowych; 2. Montaż i demontaż pionowych znaków drogowych na istniejących słupkach; 3. Ustawienie słupków ze znakami (bez wkopywania) wraz z usunięciem; 4. Montaż i demontaż barier U-20b i c. III. Charakterystyka terenu: Drogi objęte robotami znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pn. „Żoliborz Historyczny" wpisanej do rejestru zabytków pod Nr 994A z dnia 30.09.1980 r. Kategorie ulic: drogi gminne, lokalne i dojazdowe (zarządcą dróg jest Burmistrz Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w Warszawie) oraz drogi powiatowe: ul. Mickiewicza, Słowackiego, Krasińskiego, Plac Inwalidów (zarządcą dróg jest Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie). Długość odcinków projektowanego kontraruchu na poszczególnych ulicach wynosi: 1. ul. Czarnieckiego odc. pl. Inwalidów-Mierosławskiego, lokalna – ok. 145 m; 2. ul. Mierosławskiego odc. Felińskiego-Mickiewicza, dojazdowa – ok. 187 m; 3. ul. Mierosławskiego odc. Mickiewicza-Czarnieckiego, dojazdowa – ok. 198 m; 4. ul. Toeplitza, dojazdowa – ok. 120 m; 5. ul. Jaśkiewicza, dojazdowa – ok. 87 m; Ww. ulice łączą się z drogami powiatowymi, tj. z ul. Krasińskiego, Słowackiego, Mickiewicza, pl. Inwalidów, zarządzanymi przez ZDM, na których zostały zaprojektowane częściowo elementy organizacji ruchu. Są to następujące działki ewidencyjne: • dz. nr 4 z obrębu 7-01-11; • dz. nr 125 z obrębu 7-01-15; • dz. nr 153 z obrębu 7-01-15; • dz. nr 42 z obrębu 7-01-06; • dz. nr 41, 52, 31/1 z obrębu 7-01-07. Wykonawca ma obowiązek wystąpić do ZDM o zajęcie terenu na cele budowlane. Wprowadzenia zatwierdzonej stałej organizacji ruchu można dokonać po zawiadomieniu organu zarządzającego ruchem, tj. Biura Polityki Mobilności i Transportu m. st. Warszawy, o terminie jej wprowadzenia co najmniej na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu. Szczegółowy zakres prac określają projekty organizacji ruchu oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów, w przypadku gdy wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach