Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 75815 Koszalin, ul. Połczyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3409106, 3409107 , fax. 943 409 196
- Data zamieszczenia: 2018-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Połczyńska 24
75815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3409106, 3409107, fax. 943 409 196
REGON: 15394000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty związane z wymianą drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Nazwa zamówienia: Roboty związane z wymianą drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych roboty towarzyszące wynikające z demontażu i montażu okien i drzwi 1) Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu. 2) Minimalne wymagania jakościowe dotyczące stolarki z PCV: Okna i drzwi balkonowe wykonane z wysokoudarowego PCV (co najmniej pięciokomorowe), w kolorze białym, potwierdzone zaświadczeniem z ITB. Całość okna o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż Uw=1,1 W/m²K. Izolacyjność akustyczna całego okna nie mniejsza niż 30 dB. Profile trwale oznaczone nazwą producenta i typem profilu. Wzmocnienia stalowe ram, skrzydeł i słupków wykonane z profilu zamkniętego – stal ocynkowana 1,50 mm. Szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż Ug= 1,1W/m²K starannie osadzone w ramie z PCV, które uniemożliwią stratę ciepła przez okno. Szyba zespolona trwale oznaczona nazwą producenta i rodzajem gazu wypełniającego oraz grubością szkła lub współczynnikiem przenikana ciepła. Uszczelki przylgowe z EPDM na całym obwodzie okien, mocowane do wrębów, w kolorze czarnym. Okucia w oknach stosować obwiedniowe z systemem regulacji i docisku, kompletne, przystosowane do ciężaru własnego skrzydła i obciążeń eksploatacyjnych, skrzydła uchylne winny być wyposażone w ograniczniki, rozwieralność z możliwością zwykłego uchyłu, Klamki w kolorze białym , pozwalającą na obracanie rączką o 45o do mikrowentylacji. Nawiewniki ciśnieniowe powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-83/B-03430 (wentylacja pomieszczenia-zapewniająca wymianę powietrza w pomieszczeniu), wyposażony w siatkę przeciw owadom, otwory w profilu do nawiewników frezowane na całej długości nawiewnika – nie punktowo. 3) minimalne wymagania jakościowe dotyczące parapetów Podokienniki wewnętrzne komorowe z PCV w kolorze białym o grubości minimalnej 2,0 cm, o szerokości wg potrzeb, z okapnikiem i zaślepkami o szerokości wg potrzeb. Szerokość parapetów od 0,20 m do 0,50 m, średnio przyjąć 0,30 m. Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej powlekanej o grubości, co najmniej 2 mm i szerokości wg potrzeb w kolorystyce istniejących na budynku parapetów. 4) W celu potwierdzenia, że oferowana stolarka oraz podokienniki, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą: kompletna aprobata techniczna na profile oraz dokument stwierdzający prawa do posługiwania się tą aprobatą przez producenta okien ( w przypadku braku wykazu producentów w aprobacie) lub dokumenty równoważne, kompletna aprobata techniczna na okucia lub dokumenty równoważne, kompletna aprobata techniczna na nawiewniki okienne lub dokumenty równoważne, atest higieniczny na profile, klasyfikacja ogniowa na profile. Uwaga! Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie, najpóźniej w dniu podpisania umowy, do dostarczenia fragmentu profili okiennych PCV zastosowanych w oferowanych oknach (ościeżnica i skrzydło) oraz fragmentu podokiennika PCV (próbki o orientacyjnych wymiarach 35x35 cm). 3.3. Nazwy i kody CPV: 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32-8 Instalowanie okien 45.41.00.00-4 Tynkowanie 3.4. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 3.5. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zawartą w Części 5 SIWZ. 3.6. Gwarancja i rękojmia: 1) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zasadach określonych w projekcie umowy. Wymagany okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 6 lat (72 miesiące) na cały zakres robót. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny wobec zamawiającego z tytułu rękojmi na warunkach określonych w projekcie umowy. 3.7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wskazane poniżej czynności realizował przy udziale osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.). 3.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.10. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3.11. Wskazane w formularzu oferty ilości są wartościami orientacyjnymi i służą do wyliczenia ceny oferty. Rozliczenie odbywało się będzie za faktycznie wykonane roboty. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia do realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.5. Wraz z OFERTĄ powinny być złożone: 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 8.1 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 9.2. IDW (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego), 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r, poz. 1114 oraz z 2016r, poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5) Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium - w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275, z pózn. zm.) – dowód wniesienia wadium - wymagany jest oryginał dokumentu. 6) oświadczenie o ochronie danych osobowych RODO wraz z klauzulą informacyjną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym i zarządzanym przez Szczecińskie TBS, w podziale na części: część 1, część 2, część 3
Dodano: 2024-02-29 - Modernizacja zabytkowego budynku dawnego domu zdrojowego, w którym mieści się Międzynarodowy Dom Kultury w Międzyzdrojach
Dodano: 2024-02-07 - wykonywanie prac remontowo-budowlanych wraz z montażem polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej systemowej w lokalach oraz budynkach mieszkalnych
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCW w zasobach stanowiących własność
Dodano: 2021-02-22 - Roboty związane z wymianą stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCW w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-30 - Roboty związane z wymianą stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCV w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2020-11-19 - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi; wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych; wymiana okien połaciowych
Dodano: 2020-10-28 - Roboty remontowe w budynkach nr 12 i 15 przy ul. Wroniej 3 w m. Wałcz. Znak postępowania 411/2020
Dodano: 2020-06-08