Miasto Imielin ogłasza przetarg
- Adres: 41-407 Imielin, Imielińska 81
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 22 54 137
- Data zamieszczenia: 2023-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Imielin
Imielińska 81
41-407 Imielin, woj. śląskie
tel. 32 22 54 137
REGON: 276258262 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Roboty związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2023 roku." - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zadanie obejmuje prace związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2023 roku. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: wiosennym i jesiennym. Każdy etap obejmuje utrzymanie 43 000 mb rowów komunalnych jednorazowo. W okresie wiosennym przewiduje się wykoszenie 16 000 mb rowów, odmulanie o grubości do 20 cm - 25 000 mb rowów, odmulania do 30 cm - 2 000 mb rowów, czyszczenie przepustów o średnicy fi 400 - 250 mb, czyszczenie przepustów fi 600 - 250 mb, odwóz urobku na odległość do 10 km w ilości około 80 m3.W okresie jesiennym przewiduje się wykoszenie 43 000 mb rowów, fi 400 - 250 mb, czyszczenie przepustów fi 600 - 250 mb.W przypadku złego stanu technicznego rowów, zamawiający czyszczenie przepustów o średnicy zastrzega sobie możliwość zmienienia zakresu robót na rowach poprzez dodatkowe odmulenie rowów.Niniejsze zadanie obejmuje usługi w zakresie: wykaszania chwastów i samosiewów, odmulania rowów, czyszczenie przepustów rurowych samochodami asenizacyjnymi typu WUKO.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).2. Wadium powinno być wniesione zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 21.02.2023r. do godz. 10:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnegooświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następujących dokumentów:1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł.2) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku dowalut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie.W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia ustalonego przez Strony.Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy i skutkowało będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w §9 ust.2 pkt 13) projektu umowy.4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następujących dokumentów:a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu; Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał usługi o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości, co najmniej 200 000 zł brutto oraz załączy dokumenty dowodzące, że usługi zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Roboty związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2024 roku."
Dodano: 2024-01-29 - Roboty związane z odwodnieniem pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2023 roku.
Dodano: 2023-02-07 - Remont boiska sportowego w Lisowicach
Dodano: 2021-02-02 - „Odwodnienie niecki bezodpływowej zlokalizowanej w sąsiedztwie ulicy Moszczeńskiej i Stawowej w Mszanie” w ramach realizacji zadania pn. „Naprawa szkody wyrządzonej ruchem zakładu górniczego, polegającej na odwodnieniu niecki bezodpływowej”
Dodano: 2021-01-11 - Remont boiska sportowego w Lisowicach
Dodano: 2020-12-08 - „Usługi związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2020 roku.”
Dodano: 2020-04-07 - Wykonanie robót związanych z odwodnieniem pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2020 roku
Dodano: 2020-02-03 - Przebudowa fragmentu ulicy Solnej w Zabłociu w ramach zadania inwestycyjnego Budowa dróg i parkingów w gminie Strumień
Dodano: 2019-09-30 - Przebudowa nawierzchni ul. Szerokiej w Bąkowie w ramach zadania inwestycyjnego Budowa dróg i parkingów w gminie Strumień
Dodano: 2019-09-27 - Remont kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Mielęckiego do wylotu pod wiaduktem przy ul. Rybnickiej w Radlinie- etap II.
Dodano: 2019-08-30