Przetargi.pl
ROBOTY ZWIĄZANE Z REMONTEM CHODNIKA NA UL. UROCZEJ NA ODC. OD UL. BRATA ALBERTA DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ WEWNĘTRZNĄ PRZY POSESJI NR 84A – ETAP 1 ORAZ REMONTEM CHODNIKA NA UL. ORLEJ NA ODC. OD UL. ARMII KRAJOWEJ DO UL. GŁOWACKIEGO NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła ogłasza przetarg

  • Adres: 05-075 Warszawa, Władysława Raczkiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 41 06, , fax. 22 443 40 01
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
    Władysława Raczkiewicza 33
    05-075 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 41 06, , fax. 22 443 40 01
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY ZWIĄZANE Z REMONTEM CHODNIKA NA UL. UROCZEJ NA ODC. OD UL. BRATA ALBERTA DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ WEWNĘTRZNĄ PRZY POSESJI NR 84A – ETAP 1 ORAZ REMONTEM CHODNIKA NA UL. ORLEJ NA ODC. OD UL. ARMII KRAJOWEJ DO UL. GŁOWACKIEGO NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont chodnika na ul. Uroczej na odc. od ul. Brata Alberta do skrzyżowania z drogą wewnętrzną przy posesji nr 84A – ETAP 1 oraz remont chodnika na ul. Orlej na odc. od ul. Armii Krajowej do ul. B. Głowackiego na terenie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Do zakresu robót objętego zamówieniem należy wykonanie: 1. Remontu chodnika na ul. Uroczej na odc. od ul. Brata Alberta do skrzyżowania z drogą wewnętrzną przy posesji nr 84A (~ 185mb) – ETAP 1 w tym: 1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika i zjazdów, 2) Rozbiórka istniejących krawężników, 3) Regulacja i zabezpieczenie istniejących elementów infrastruktury technicznej, 4) Roboty ziemne pod wykonanie konstrukcji chodnika, zjazdów i krawężnika, 5) Wykonanie konstrukcji chodnika o nawierzchni z płyt betonowych 50x50 cm gr. 7 cm (kolor szary) na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm, podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm, 6) Wykonanie konstrukcji zjazdów na posesję o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (kolor grafit – ciemno szary) na podsypce cementowo piaskowej 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, 7) Wymiana krawężników wraz z odtworzeniem uszkodzonej przy rozbiórce nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, 2. Remont chodnika na ul. Orlej na odc. od ul. Armii Krajowej do ul. B. Głowackiego (~ 335mb) w tym: 1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika i zjazdów, 2) Rozbiórka istniejących krawężników, 3) Regulacja i zabezpieczenie istniejących elementów infrastruktury technicznej, 4) Roboty ziemne pod wykonanie konstrukcji chodnika, zjazdów i krawężnika, 5) Wykonanie konstrukcji chodnika o nawierzchni z płyt betonowych 50x50 cm gr. 7 cm (kolor szary) na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm, podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm, 6) Wykonanie konstrukcji zjazdów na posesję o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (kolor grafit – ciemno szary) na podsypce cementowo piaskowej 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, 7) Wymiana krawężników wraz z odtworzeniem uszkodzonej przy rozbiórce nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579, ze zm.) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108) co najmniej dwóch osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres jej trwania - z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów i pracowników administracji, tj. dwóch osób do wykonywania czynności polegających na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP. 2. Przygotowanie oraz przekazanie w dwóch egzemplarzach, w wersji papierowej i elektronicznej (zgodnie z zarządzeniem nr 3479/2009 Prezydenta miasta stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie zasad prowadzenia elektronicznej ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli i przepustów na obszarze m.st. Warszawy, których zarządcą jest prezydent m.st. Warszawy oraz pozyskiwania dokumentacji powykonawczej w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów w pasie drogowym w postaci cyfrowej) dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 7 200,- zł (słownie: siedem tysięcy dwieście zł). 2. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu – wniesione przelewem bankowym na konto Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy - Nr konta: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 – wymogiem jest, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązania kasy są zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. b, c, d, e, należy złożyć w kasie Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – kopię dowodu wniesienia wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8 informację o nienależeniu do grupy kapitałowej (informację zgodnie art. 24 ust. 11 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wg wzoru określonego w załączniku nr 7 lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację/listę podmiotów składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach