Przetargi.pl
Roboty związane z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225651560, , fax. 225651560
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
    Rakowiecka 25/27
    02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225651560, , fax. 225651560
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty związane z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1. Zakup, montaż nowego i wymiana uszkodzonego oznakowania pionowego: - wymianę, demontaż, montaż, prostowanie słupków do mocowania znaków pionowych; - wymianę, demontaż, montaż, mycie tablicy znaku drogowego pionowego. 2. Malowanie i odnawianie oznakowania poziomego: - malowanie oznakowania poziomego farbami drogowymi oraz w technologii trwałej, tj. przy użyciu mas chemoutwardzalnych; - usuwanie oznakowania poziomego. 3. Zakup, montaż nowego i wymiana uszkodzonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: - wymianę, demontaż, montaż balustrady, ramy ogrodzenia segmentowego, słupka ogrodzenia segmentowego, łańcucha ogrodzenia łańcuchowego, słupka ogrodzenia łańcuchowego, słupka blokującego, słupka przeszkodowego, słupka prowadzącego, elementów odblaskowych oraz separatora ciągłego ruchu pojazdów. - montaż azyli z elementów prefabrykowanych. 4. Budowa i konserwacja progów zwalniających: - budowa i konserwacja progów zwalniających - naprawa istniejących i budowa nowych progów zwalniających z kostki betonowej; - montaż progów zwalniających z elementów prefabrykowanych. Roboty związane z usuwaniem uszkodzeń: oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu lub progów zwalniających będą realizowane na podstawie zleceń z terminem wykonania określonym przez Zleceniodawcę lub na podstawie zleceń awaryjnych w terminie określonym w umowie. Termin usunięcia zlecenia awaryjnego Wykonawca określa w złożonej przez siebie ofercie. Roboty realizowane na zasadach zlecenia awaryjnego określa Zleceniodawca biorąc pod uwagę wpływ uszkodzenia na bezpieczeństwo ruchu. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy (Dz.U. 2016 poz.1666 ze zm.) dalej k.p., osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust.1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Kosztorys ofertowy (załączniki nr 8 do SIWZ) 8. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015, poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach