Przetargi.pl
Roboty związane z dostawą i montażem urządzeń, wykonaniem nawierzchni bezpiecznej w ramach zadania „Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks. J. E. Mocko–etap III”

GMINA SKOCZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKOCZÓW
    Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    REGON: 072182522
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty związane z dostawą i montażem urządzeń, wykonaniem nawierzchni bezpiecznej w ramach zadania „Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks. J. E. Mocko–etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest realizacja robót budowlanych związanych z dostawą i montażem urządzeń wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks. J. E. Mocko – etap III”, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez pracownię projektową Tomasz Raszka Architekt w październiku 2021 r., zatwierdzoną decyzją pozwolenia na budowę nr 622 sygn. WB.6740.1565.2021.MK z dnia 21.06.2022 r. UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje również elementy, które nie stanowią przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje realizację następujących robót: 1) dostawa i montaż elementów zagospodarowania terenu: - ścianka wspinaczkowa, - słup do wspinaczki, - tunel - serpentyna, 2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych w strefie montowanych urządzeń, maty w kolorze zielonym, nawierzchnia dostosowana do wysokości swobodnego upadku dla zamontowanych urządzeń. Wykonawca przedstawi atest higieniczny oraz certyfikat potwierdzający, że nawierzchnia spełnia wymagania dla wysokości swobodnego upadku 3 m. 3) dostawa i montaż ławek (2 szt.), kosza na śmieci do segregacji odpadów (1 kpl) oraz tablicy informacyjnej. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ). Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) tj. roboty ziemne, roboty związane z montażem urządzeń i wykonaniem nawierzchni bezpiecznej były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni) – nie obejmuje to zatem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, obsługa geodezyjna, dostawy materiałów. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach