Przetargi.pl
„Roboty wykończeniowe budynku warsztatowego zajezdni autobusowej z częścią socjalno-magazynową przy ul. Kolejowej 25 w Polkowicach”

Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 90 00, , fax. 76 746 90 30
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
    3 Maja 51
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 90 00, , fax. 76 746 90 30
    REGON: 2065202300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ppk.polkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty wykończeniowe budynku warsztatowego zajezdni autobusowej z częścią socjalno-magazynową przy ul. Kolejowej 25 w Polkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych wykończeniowych (wewnętrznych i zewnętrznych) z rozbudową budynku złożonego z dwóch brył – jednokondygnacyjnego budynku warsztatowego (wraz z myjnią dla samochodów ciężarowych) oraz dwukondygnacyjnego budynku socjalno-magazynowego na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi gruntu 253/1, 751/1 przy ul. Kolejowej 25 w Polkowicach, obejmujących swym zakresem nw. działania: 1) roboty budowlane: ˗ wykończeniowe wewnętrzne oraz ocieplenie budynku, ˗ rozbudowa hali warsztatowej i myjni samochodowej, ˗ dostawa i montaż myjni automatycznej, ˗ dostawa i montaż wyposażenia meblowego, 2) roboty elektryczne: ˗ instalacje elektryczne wewnętrzne, ˗ instalacje niskiego napięcia, ˗ instalacje p.poż systemów alarmowych, ˗ budowa wewnętrznej linii zasilającej, ˗ instalacja gniazd remontowych, ˗ instalacja oświetlenia zewnętrznego; 3) roboty instalacji sanitarnych: ˗ wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej, ˗ montaż armatury sanitarnej, ˗ wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, ˗ wykonanie węzła cieplnego, ˗ wykonanie instalacji sprężonego powietrza, ˗ wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Zamawiający informuję, że dotychczas wykonano: konstrukcję stalową budynku hali warsztatowej wraz z obudową ścian i dachu, z montażem bram i naświetli oraz wykonaniem warstw posadzki hali do poziomu „chudego” betonu, stan surowy otwarty budynku socjalno-magazynowego oraz uzbrojenie zewnętrznej infrastruktury podziemnej terenu działki w postaci instalacji i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ciepłowniczej, wodociągowej, elementy myjni – separator. Przewidywany zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego określa dokumentacja techniczna całości zamierzenia przekazana w wersji elektronicznej na etapie przetargowym w postaci nw. dokumentów: 1) Ostateczna decyzja Pozwolenia na budowę z dnia 04.10.2013 nr 748.2013 [wraz z postanowieniem z dnia 11.03.2013 r.]; 2) Ostateczna decyzja Pozwolenia na budowę z dnia 24.01.2014 nr 960.2013 [wraz z postanowieniem z dnia 11.03.2013 r.]; 3) Ostateczna decyzja Pozwolenia na budowę z dnia 05.09.2018 nr 502.2018; 4) Dokumentacja techniczna zamierzenia: a) Projekt budowlany [wrzesień 2013 – ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś] – „Budowa zaplecza administracyjno-technicznego dla PGMiKM w Polkowicach przy ul. Kolejowej 25 – Etap I Budowa zajezdni autobusowej b) Projekt budowlany [czerwiec 2018 – ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś] – „Budowa zaplecza administracyjno-technicznego dla PPK w Polkowicach przy ul. Kolejowej 25 – Etap I Budowa zajezdni autobusowej”; c) Projekt wykonawczy [czerwiec 2018 – ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś] – architektura, konstrukcja, branża elektryczna; d) Projekt wykonawczy [wrzesień 2016 – ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś] – branża teletechniczna; e) Projekt wykonawczy [wrzesień 2013 – ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś] – branża sanitarna; 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [zwana dalej ST lub STWiOR]; 5) Przedmiary [jedynie jako informacja pomocnicza]. W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawidłowych metod wykonania, że wymagania podstawowe będą spełnione. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowych znaków towarowych (materiałów i urządzeń) są przykładowe i stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych, co najmniej takich jak parametry techniczne i fizyczne materiałów wskazanych w udostępnionych dokumentach. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie umożliwiał osiągnięcie założonych standardów technicznych [parametrów fizyko- technicznych], co najmniej takich jak wskazane w dokumentacji technicznej, a wszędzie tam gdzie w opisach występują nazwy własne materiałów można zastosować materiały inne pod warunkiem wykazania Zamawiającemu na etapie wykonawczym ich równoważności na min. 7 dni przed zamontowaniem lub użyciem. Na Wykonawcy spoczywa więc obowiązek wykazania na etapie wykonawczym przed zamontowaniem lub użyciem, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w udostępnionej przy przetargu dokumentacji technicznej. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie poza okolicznościami przedstawionymi w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany jest na wykonany przedmiot zamówienia udzielić gwarancji nie krótszej niż 60 miesięcy. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo- terminowy robót z uwzględnieniem minimalizacji czasu wyłączenia sieci [w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy tj. przed protokolarnym przekazaniem placu budowy]. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu kosztorysy ofertowe w wersji papierowej i elektronicznej w formie edytowalnej *.ATH na płycie lub pendrive.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert, to jest do dnia 06.11.2018 r. do godz. 10.00 wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach