Przetargi.pl
Roboty utrzymaniowe mostów i przepustów

Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-140 Jaworzyna Śląska, ul. Powstańców
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 514 070
  • Data zamieszczenia: 2020-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego
    ul. Powstańców 12
    58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 748 514 070
    REGON: 89072448000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty utrzymaniowe mostów i przepustów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z • naprawą balustrad mostowych, • wykonaniem muru oporowego z kamienia, • wykonaniem spoinowania szczelin i uzupełnienie ubytków, • ustawieniem balustrad mostowych, • uzupełnieniem ubytków w konstrukcji betonowej, • wymianą uszkodzonych elementów przepustów, • regulacją wpustów ulicznych, włazów, • wymianą uszkodzonych przykanalików, • wykonaniem kolektorów deszczowych, • wykonaniem studzienek ściekowych, • wykonaniem studni rewizyjnych, • wykonaniem przepustów rurowych, • oczyszczaniem przepustów z namułu, • wymiana wpustów ulicznych oraz włazów rewizyjnych, • odmuleniem rowów, • ułożeniem korytek ściekowych, • oczyszczeniem studzienek wraz z wywozem zanieczyszczeń, • oczyszczeniem kolektorów, • czyszczenie separatorów, • remont zjazdów z ułożeniem przepustów, • umocnieniem skarp rowów płytami ażurowymi, • uzupełnianiem wyrw w korpusie drogowym, • odtworzeniem nawierzchni w miejscach remontowanych, • wymiana uszkodzonych barier ochronnych (energochłonnych), • ułożenie ścieku z kostki brukowej, • ustawienie krawężników betonowych, • malowanie konstrukcji stalowej i ustroju niosącego mostu, • malowanie poręczy mostowych, • uzupełnienie ubytków belek podporęczowych i kapinosów Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i w zakresie ustalonym przez Zamawiającego. Każde zadanie zlecone przez Zamawiającego realizowane będzie na podstawie obustronnie sporządzonego protokołu typowania robót zgodnie z cenami stanowiącymi załącznik do umowy. 1.1.Wykonawca oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zobowiązują się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – przez cały okres ich wykonywania. Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy następujących czynności: 1. prac związanych z naprawą balustrad mostowych, 2. prac związanych z wykonaniem muru oporowego z kamienia, 3. robót przy spoinowaniu szczelin i uzupełnianiu ubytków, 4. ustawiania balustrad mostowych, 5. uzupełniania ubytków w konstrukcji betonowej, 6. wymiany uszkodzonych elementów przepustów, 7. prac związanych z regulacją wpustów ulicznych, włazów, 8. wymiany uszkodzonych przykanalików, 9. prac związanych z wykonaniem kolektorów deszczowych, 10. prac związanych z wykonaniem studzienek ściekowych, 11. prac związanych z wykonaniem studni rewizyjnych , 12. prac związanych z wykonaniem przepustów rurowych, 13. oczyszczaniem przepustów z namułu, 14. wymiany wpustów ulicznych oraz włazów rewizyjnych, 15. robót podczas odmulania rowów, 16. układania korytek ściekowych, 17. oczyszczania studzienek wraz z wywozem zanieczyszczeń, 18. oczyszczania kolektorów, 19. czyszczenia separatorów, 20. robót związanych z remontem zjazdów z ułożeniem przepustów, 21. prac związanych umocnieniem skarp rowów płytami ażurowymi, 22. uzupełniania wyrw w korpusie drogowym, 23. robót związanych z odtworzeniem nawierzchni w miejscach remontowanych, 24. wymiany uszkodzonych barier ochronnych (energochłonnych), 25. układania ścieku z kostki brukowej, 26. ustawianiem krawężników betonowych, 27. prac związanych z malowaniem konstrukcji stalowej i ustroju niosącego mostu, 28. malowania poręczy mostowych, 29. uzupełnianiem ubytków belek podporęczowych i kapinosów 1.2. Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia kontrolne wobec zobowiązania Wykonawcy, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ: 1) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1.1 SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 2) W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji umowy: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 tj., w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach