Przetargi.pl
Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą oraz remonty wiat na przystankach w roku 2018 z podziałem na 6 zadań

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą oraz remonty wiat na przystankach w roku 2018 z podziałem na 6 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest w ramach zamówienia p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą oraz remonty wiat na przystankach w roku 2018 z podziałem na 6 zadań, wykonywanie: 1.1. Remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych – Zadanie 1, polegających m.in. na: - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi w ilości ok. 190 t, - naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno w ilości ok. 3 t, - uzupełnieniu ubytków w jezdni tłuczniem kamiennym o pow. ok. 15 m2, - wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 50 m2, - powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smołą, regeneracji i powierzchniowym zamknięciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin o pow. ok. 100 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 8 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.2. Remontów cząstkowych pozostałych nawierzchni – Zadanie 2, polegających m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 10 000 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 10 000 m2, - rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm o pow. ok. 26 m2, - rozbiórce nawierzchni z betonu o pow. ok. 6 m2, - rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 40 m2, - wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników o pow. ok. 100 m2, - ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 20x30 cm o długości ok. 200 m, - ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 25x5 cm i 30x8 cm o długości ok. 150 m, - wykonaniu jezdni i chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm o pow. ok. 1160 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 20 szt., - wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych ok. 18 m3, - budowie nawierzchni z betonowych płyt wielootworowych oraz betonowych płyt ażurowych o pow. ok. 100 m2, - układaniu czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych o pow. ok. 100 m2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.3. Remontów dróg wewnętrznych – Zadanie 3, polegających m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 12 000 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 12 000 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym ok. 180 m3, - wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych ok. 40,5 m3. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.4. Remontów wiat na przystankach – Zadanie 4, polegających m.in. na: - wymianie zardzewiałych lub zniszczonych elementów wiat na przystankach tj. blach i ścian stalowych lub ocynkowanych na blachy i ściany ocynkowane o pow. ok. 30 m2, - odnowieniu wiat na przystankach poprzez dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych o pow. ok. 18 m2, - oszkleniu ram metalowych wiat o pow. ok. 10 m2, - naprawie drewnianych elementów siedziska ławki o pow. ok. 10 m2, - uzupełnieniu ubytków tynku na przystankach betonowych przed ich malowaniem o pow. ok. 28 m2, - dwukrotnym malowaniu ścian przystanków betonowych o pow. ok. 150 m2, - demontażu wiaty przystankowej stalowo-szklanej w ilości 1 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-4 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.5.Oznakowania pionowego i poziomego – Zadanie 5, polegającego m.in. na: - mechanicznym malowaniu linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową o pow. ok. 1400 m2, - ręcznym malowaniu linii na miejscach postojowych dla osób niepełnosprawnych i przejściach dla pieszych o pow. ok. 220 m2, - zamontowaniu słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 7 cm w ilości ok. 15 szt., - przymocowaniu tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych w ilości ok. 30 szt., - zamontowaniu poręczy ochronnych łańcuchowych podwójnych o długości ok. 10 m, - ustawieniu barier ochronnych stalowych – energochłonnych o długości ok. 8 m, - ustawieniu lustra drogowego o śr. 80 cm w ilości ok. 2 szt., - regeneracji - licowaniu znaków drogowych w ilości ok. 10 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-5 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.6. Koszenia pasów przydrożnych – Zadanie 6, polegającego m.in. na: - koszeniu pasów przydrożnych - na szerokości ok. 2,5 m od krawędzi jezdni drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) z pozostawieniem skoszonych materiałów roślinnych w pasie drogowym o dł. ok. 48,6 km - 2 krotnie w ciągu roku, - koszeniu pasów przydrożnych - na całej szerokości pasa drogowego o zmiennej szerokości od granicy istniejących drzew lub żywopłotów drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) z pozostawieniem skoszonych materiałów roślinnych w pasie drogowym o dł. ok. 48,6 km, - przycinaniu żywopłotów w pasie drogowym drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) z rozdrobnieniem przyciętych gałęzi w rębaku i z pozostawieniem zrębek w pasie drogowym o pow. ok. 4000 m2, - koszeniu pasów przydrożnych - na szerokości ok. 2,5 m od krawędzi jezdni drogi nr 006126F (byłej drogi wojewódzkiej nr 303 przed i za m. Jeziory) z pozostawieniem skoszonych materiałów roślinnych w pasie drogowym o dł. ok. 2,4 km - 2 krotnie w ciągu roku. Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-6 oraz w STWiOR i mapy z lokalizacją wysp rozdzielających - zał. nr 2a-6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie prace należy prowadzić przy zachowaniu ruchu drogowego, wobec czego konieczne jest odpowiednie zabezpieczenie, oznakowanie terenu oraz sprzętu mechanicznego przy użyciu którego będą wykonywane prace, w taki sposób, aby nie wpływało to negatywnie na bezpieczeństwo osób trzecich jak i ich mienia, a także przy pomocy osób odpowiednio przeszkolonych w zakresie obsługi sprzętu mechanicznego. Ponadto osoby pracujące w pasie drogowym muszą być wyposażone w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym. Przed rozpoczęciem wykonywania prac, przedstawiciel Zamawiającego dokona objazdu drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) i drogi nr 006126F (byłej drogi wojewódzkiej nr 303 przed i za m. Jeziory) z przedstawicielem Wykonawcy, celem poinstruowania w terenie o sposobie wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, w szczególności wskazania konkretnych żywopłotów do przycinania. 2.1.Dla Zadania 1-5: Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a)zakupu i dostawy materiałów, b)zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c)transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d)wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, e)wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. f)zakupu paliwa, płynów, olejów itp. g)ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h)ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (Zadanie 1), 50 000,00 zł (Zadanie 2), 50 000,00 zł (Zadanie 3), 5 000,00 zł (Zadanie 4), 30 000,00 zł (Zadanie 5), i)wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnił transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, j)uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 2.2.Dla Zadania 6: Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a)zabezpieczenia i oznakowania terenu prac wykonywanych w pasie drogowym drogi nr 006125F (byłej drogi krajowej nr 3) oraz drogi nr 006126F (byłej drogi wojewódzkiej nr 303 przed i za m. Jeziory), na której odbywa się ruch pojazdów, b)transportu pracowników i sprzętu do miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia, c)wyposażenia każdego pracownika pracującego w pasie drogowym w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, d)wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. e)zakupu paliwa, płynów, olejów itp. f)ubezpieczenia i naprawy sprzętu, g)ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000,00 zł. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8-1 (Zadanie 1), załącznik nr 8-2 (Zadanie 2), załącznik nr 8-3 (Zadanie 3), załącznik nr 8-4 (Zadanie 4), załącznik nr 8-5 (Zadanie 5) oraz załącznik nr 8-6 (Zadanie 6) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1)Zadanie 1: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2)Zadanie 2: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100). 3)Zadanie 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 4)Zadanie 4: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 5)Zadanie 5: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). 6)Zadanie 6: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3.Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.02.2018 r., do godz. 12:00. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: 1)Zadanie 1: „Wadium: Remonty nawierzchni bitumicznych - Zadanie 1” 2)Zadanie 2: „Wadium: Remonty pozostałych nawierzchni - Zadanie 2” 3)Zadanie 3: „Wadium: Remonty dróg wewnętrznych - Zadanie 3” 4)Zadanie 5: „Wadium: Oznakowanie pionowe i poziome - Zadanie 5” 5)Zadanie 6: „Wadium: Koszenie pasów przydrożnych - Zadanie 6” 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: -poręczeniach lub gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: 1)Zadanie 1: „Wadium: Remonty nawierzchni bitumicznych - Zadanie 1” 2)Zadanie 2: „Wadium: Remonty pozostałych nawierzchni - Zadanie 2” 3)Zadanie 3: „Wadium: Remonty dróg wewnętrznych - Zadanie 3” 4)Zadanie 5: „Wadium: Oznakowanie pionowe i poziome - Zadanie 5” 5)Zadanie 6: „Wadium: Koszenie pasów przydrożnych - Zadanie 6” 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9.Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a)nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c)kwotę gwarancji lub poręczenia, d)termin ważności gwarancji lub poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 11.Zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp, Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n/w wypadkach: a)niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14. b)na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c)niezwłocznie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia Zamawiający żądał. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11 lit. a), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty załącznik nr 1-1 (Zadanie 1), załącznik nr 1-2 (Zadanie 2), załącznik 1-3 (Zadanie 3) załącznik nr 1-4 (Zadanie 4), załącznik nr 1-5 (Zadanie 5) załącznik nr 1-6 (Zadanie 6) 2)Kosztorysy ofertowe załącznik nr 1a-1 (Zadanie 1), załącznik nr 1a-2 (Zadanie 2), załącznik nr 1a-3 (Zadanie 3), załącznik nr 1a-4 (Zadanie 4), załącznik nr 1a-5 (Zadanie 5), załącznik nr 1a-6 (Zadanie 6) do SIWZ. 3)Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 4)Pisemne zobowiązanie, o którym mowa pkt 2.1 ROZDZIAŁU XII. SIWZ. 5)Dokument wadium w przypadkach wniesienia w formie o której mowa w pkt 7 Rozdziału XVI SIWZ. 6)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach