Przetargi.pl
Roboty termomodernizacyjne budynku administracyjno-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sławnie z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej

KP PSP Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, Aleja Wojska Polskiego, 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KP PSP Sławno
    Aleja Wojska Polskiego, 19
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330958383
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-slawno

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty termomodernizacyjne budynku administracyjno-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sławnie z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty termomodernizacyjne budynku administracyjno-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sławnie wykonaniem instalacji fotowoltaicznej. 3.2.W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace: 3.2.1. Docieplenie ścian zewnętrznych 1. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie, 2. Przygotowanie starego podłoża poprzez jednokrotne gruntowanie, 3.Wykucie z muru podokienników stalowych zewn.,4. Ocieplenie ścian budynków w systemie STOPTER przez przyklejenie płyt styropianowych - dodatkowa warstwa styropianu grub. min 10cm- grafit,5. Ocieplenie ścian budynków z gazobetonu w systemie STOPTER płytami styropianowymi przymocowanymi za pomocą dybli plastikowych, 6. Ocieplenie ścian budynków w systemie STOPTER przez przyklejenie do ościeży płyt styr. grub. min 3cm, 7. Przyklejenie warstwy siatki na ościeżach przy ociepleniu ścian budynków płytami styropianowymi w systemie STOPTER, 8.Spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy, 9.Obróbki z blachy ocynkowanej- parapety zewnętrzne, 10.Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, 11.Przyklejenie warstwy siatki na ścianach, 12.Nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskie, 13. Wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o grubości min 2mm na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych, 14.Malowanie dwukrotne elewacji z tynków fakturowych farbą silikonową, 15.Zamontowanie na ścianie budynku we wskazanym miejscu przez ornitologa 2 szt. budek lęgowych, 16.Wykonanie na ścianie budynku napisu PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA w technologii 3D (wysokość liter 40 cm długość napisu 10 m) - 2 szt., 17.Wykonanie na ścianie budynku loga PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA w technologii 3D (wysokość 1,6 m) – 2 szt.3.2.2. Docieplenie stropów zewn.- styropian grub.20cm 1. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją, 2.Przyklejenie płyt styropianowych na sufitach, 3.Wykonanie warstwy zbrojącej z jednej warstwy siatki na płytach styropianowych na sufitach, 4.Nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej, 5.Wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o grubości min 2mm na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych, 6.Malowanie dwukrotne elewacji z tynków fakturowych farbą silikonową. 3.2.3. Odkopanie, hydroizolacje, docieplenie ścian fundamentowych 1.Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 2. Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów głębokości do 1,5m w gruncie kategorii I-II, 3. Oczyszczenie podłoża pod wykonanie izolacji ścian fundamentowych, 4.Gruntowanie jednokrotne podłoża pod wykonanie izolacji, 5.Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa, 6. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą, 7.Wykonanie izolacji termicznej na ścianach piwnicznych i cokołowych - przyklejenie płyt hydropianonowych grub. min 10cm EPS 150 przy użyciu zaprawy klejącej, 8.Wykonanie izolacji termicznej na ścianach piwnicznych - wykonanie warstwy zbrojącej przy użyciu zaprawy klejącej, 9.Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa, 10. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - każda następna warstwa ponad pierwszą, 11.Izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej,12.Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii I-II, 13.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki samochodem samowyładowczym na odległość do 1km przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym wyładowaniu, 14.Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6cm szarej, układane na podsypce piaskowej - odtworzenie nawierzchni. 3.2.4.Wymiana stolarki okiennej 1.Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko –parapety wewnętrzne, 2. Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCW o powierzchni ponad 2,5m2 z obróbkami - okna trzyszybowe Uw 0,9W/m2K bądź niższej, 3.Montaż podokienników wewnętrznych o długości ponad 1m, 4.Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCW o powierzchni do 1,5m2 z obróbkami - okna trzyszybowe Uw 0,9W/m2K bądź niższej,5.Montaż podokienników o długości do 1m, 6.Wymiana parapetów wewn. i obróbka okien wewnątrz pomieszczeń. 3.2.5.Wymiana drzwi wejściowych do budynku 1.Demontaż i montaż nowych drzwi aluminiowych przeszklonych Uw 1,3W/m2K bądź niższej, 2.Demontaż i montaż nowej ścianki szklanej z drzwiami wejściowymi. 3.2.6.Wymiana bram garażowych1.Rozebranie belek i podciągów jako niezależnych konstrukcji - wykucie nadproży celem powiększenia otworu 4 bramy na plac wewn., 2.Ułożenie nadproży prefabrykowanych, 3.Okładanie (szpałdowanie) belek,4. Bramy garażowe kompletne uchylne aluminiowe podnoszone mechanicznie (przeszklenie 50 % bramy) – 4 kpl. 5.Bramy garaż. kompletne uchylne aluminiowe podnoszone elektrycznie (przeszklenie 75% bramy) – 4 kpl. 6.Uprzątniecie gruzu i innych materiałów powstałych w wyniku prac remontowych. 3.2.7.Klimatyzacja pomieszczeń.Montaż klimatyzacji pomieszczeń (R+M+S) - 13 pomieszczeń - wydajność agregatu centralnego minimum 40 kW. 3.2.8.Docieplenie dachu styropapą grub. minimum 15cm z pokryciem papą termozgrzewalną 1. Rozbiórka obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, 2.Montaż płyty OSB pod obróbki blacharskie ogniomuru, 3.Rozbiórka rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, 4.Naprawa pokrycia dachowego poprzez oczyszczenie, likwidację pęcherzy, itp., - 50% pow. dachu, 5.Wklejenie izoklinów - paski styropianu szerokości minimum 10cm na ścianach ogniomurów i kominów, 6.Krycie dachów papą termozgrzewalną DKD na podłożu beton. - styropapa minimum 15cm, 7. Obróbki murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej DKD o szerokości 40cm, 8.Obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej DKD, 9.Obróbki z papy (kołnierze) elem. metal. grubości - 5,2mm, 10.Obróbki z blachy stalowej ocynk. grubości 0,50mm przy szerokości w rozwinięciu do 25cm, 11.Rynny dachowe z blachy stalowej ocynk. grubości 0,60mm półokrągłe o średnicy 15cm,12.Rury spustowe okrągłe o średnicy 10cm z blachy ocynk. grubości 0,50mm,13.Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z linki, ułożonych na dachu płaskim,14.Montaż wsporników dla instalacji naprężanej, naciągowych z 1 złączką przelotową naprężającą, na dachu betonowym pokrytym papą,15.Montaż zwodów naprężanych poziomych z pręta o średnicy do 10mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach, na dachu płaskim,16.Oczyszczenie i zmycie podłoża pod malowanie – komin, 17.Malowanie dwukrotne elewacji z tynków gładkich farbą silikonową – kominy, 18.Badania i pomiary instalacji odgromowej. 3.2.9.Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych. Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych - panele słoneczne bifacjalne na konstrukcji wolnostojącej, moc instalacji 20,52 kWp. Instalacja fotowoltaiczna ma być wyposażona w mikroinwentery - jeden na dwa panele. 3.3.Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady Wykonawca w ofercie wskazuje okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zainstalowane urządzenia wynosił minimum 36 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem odrębnego terminu dla instalacji fotowoltaicznej. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości. Okres gwarancji dla instalacji fotowoltaicznej - gwarancja na produkt 10 lat, gwarancja na moc - 25 lat. 3.4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.3.5.Przedmiot zamówienia określony został w:1. specyfikacji technicznej, 2.opinii technicznej,3.przedmiarze robót stanowiącym element pomocniczy przy określeniu ceny, 4.specyfikacji warunków zamówienia. 3.6 Wykonawca w zakresie realizowanych prac zobowiązany jest dostarczyć niezbędne protokoły, pomiary i sprawdzenia określone przepisami prawa, w tym: świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 497) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 376) i przekazaniu świadectwa po zakończeniu robót budowlanych, najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także koszty ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.3.7. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 3.8.Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. 3.9.Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.10.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 09 8566 0003 0112 1793 2000 0003. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) Upływu terminu związania ofertą,2) Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) Unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2) którego oferta została odrzucona,3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej1) w zakresie doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmnieja) dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku o kubaturze co najmniej 1500 m3 każdy; termomodernizacja każdego budynku ma obejmować swoim zakresem co najmniej wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, oraz docieplenie ścianib) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 6kW2) w zakresie kwalifikacji zawodowych -wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:a) kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej,b) kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej,c) kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży elektrycznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach