Przetargi.pl
Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na cztery części: cz. I – ul Piłsudskiego 51 i 51/34; cz. II Chorzowska 13; cz. III ul. Musialika 32; cz. IV ul. Witczaka 82

GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA ogłasza przetarg

  • Adres: 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 532-50-00
  • Data zamieszczenia: 2024-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
    ul. Armii Krajowej 54b
    41-909 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 532-50-00
    REGON: 242615406
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na cztery części: cz. I – ul Piłsudskiego 51 i 51/34; cz. II Chorzowska 13; cz. III ul. Musialika 32; cz. IV ul. Witczaka 82
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - ul. Piłsudskiego 51 – Remont pokrycia dachu z papy zgrzewalnej - ul. Piłsudskiego 51/32 – Naprawa stropu drewnianego w lokalu mieszkalnym1.1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową Przedmiary robót (Załącznik nr 1.a i Załącznik Nr 1.1a. do SWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.b.; Załącznik Nr 1.1b. do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.Część II - ul. Chorzowska 13 – Roboty remontowo-naprawcze dachu z wymianą pokrycia z papy zgrzewalnej oraz częściową wymianą drewnianej konstrukcji dachu - ul. Chorzowska 13 – Roboty remontowo-naprawcze stropów drewnianych między strychem a mieszkaniami 6 i 7 1.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową Przedmiary robót (Załącznik nr 1.2.a; Załącznik 1.2.aa do SWZ) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.2.b; Załącznik 1.2.bb do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ 1.1.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 1.2.c do SWZ Decyzja PINB-IV-7356/136/2020/2021Część III - ul. Musialika 32 – Remont pokrycia dachu z papy zgrzewalnej i więźby dachowej - ul. Musialika 32 – Roboty remontowo-naprawcze czterech stropów drewnianych z prawej strony budynku 1.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Przedmiary robót (Załącznik nr 1.3a.; Załącznik 1.3.aa do SWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.3b.; Załącznik 1.3.bb do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ 1.3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Załącznikiem 1.3c. Decyzja PINB-III-7351a/22/2017/20201.4. Cześć IV - ul. Witczaka 82 – Naprawa stropów drewnianych, naprawa kominów, przemurowanie pęknięcia ściany 1.4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Przedmiar robót - Załącznik nr 1.4a. do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.4.b. do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ 1.4.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Załącznikiem 1.4.b Decyzja PINB.IV-7356/174/2016/2017
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:Część I - 2.500,00 złCzęść II - 3.600,00 złCzęść III - 6.800,00 złCzęść IV - 1.800,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego VeloBank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: „wadium – DZP-TP2-7/2024 Roboty remontowo – naprawcze stropów i dachów w odniesieniu do Cz. ………………….” UWAGA: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuję z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert).5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zaleca się złożyć wraz z ofertą potwierdzenie nadania przelewu.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zaleca się złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową w wydzielonym odrębnym pliku.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunek udziałuw postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej j.n.:W odniesieniu do każdej z czterech części postępowania.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:1) co najmniej 1 osobą – posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).UWAGA:- Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Zamawiający nie korzysta z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp).- jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający uzna warunek, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zarówno tą same, jak i różne osobyw odniesieniu do danej Części zamówienia, których dotyczy oferta, potwierdzające spełnienie warunków5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VII.4. niniejszej SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.UWAGA: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobu przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.8. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach