Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane w obiektach szpitalnych oraz wymiana wind

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane w obiektach szpitalnych oraz wymiana wind
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowo-budowlane w obiektach szpitalnych polegające na modernizacji pomieszczeń sanitarnych w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych, wymiana okien i wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz wymianie dwóch wind. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć odrębnych zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wartość wadium – odpowiednio na zadanie/-a na które wykonawca składa ofertę. Zad. nr 1: 7500,00 zł ; Zad. nr 2: 3500,00 zł ; Zad. nr 3: 3100,00 zł ; Zad. nr 4: 700,00 zł ; Zad. nr 5: 8500,00 zł ; Zad. nr 6: 1400,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SPORZĄDZONA W JĘZYKU POLSKIM POWINNA ZAWIERAĆ również następujące dokumenty: 1 Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ. 2. KOSZTORYS OFERTOWY lub kosztorysy odpowiednio na zadanie/-a na które wykonawca składa ofertę – na jedno dowolne zadanie lub dowolną ilość zadań w zakresie: 1 – 6. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić na podstawie druków kosztorysowych dokumentów i przedmiarów robót wymienionych w rozdziale nr III SIWZ. Wzór kosztorysu określa załącznik nr 6 SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenie odpowiedniej ilości wypełnionych kosztorysów określonych indywidualnie dla każdego zadania, na które wykonawca składa ofertę, z których to kosztorysów wartości netto i brutto (Razem) oraz stawkę podatku VAT należy podać na załączniku nr 1 do SIWZ oraz obliczyć i podać wartość OGÓŁEM. 3. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie lub ,,koszulce’’, a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem – rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 4. Wypełniony załącznik (do projektu umowy) pn.: Sufitowa jednostka zasilająca dla jednego stanowiska intensywnej terapii / plik o nazwie: Opis urządzeń – parametry oceniane – dotyczy tylko wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 3. 5. Referencje (min 3) i dokument wg treści załącznika nr 7 do SIWZ tj.: wykaz umów zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których umowy te zostały zrealizowane. Wartości umów zrealizowanych oraz szczegóły wypełnienia wykazu określa treść załącznika nr 7 do SIWZ. Złożenie min. 3 referencji oraz dokumentu wg załącznika nr 7 SIWZ dotyczy tylko wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 5. 6. Dokument dotyczący wykonawcy składającego ofertę: z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, a tym samym składania oświadczenia woli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach