Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane w budynku Centrum Informacyjno-Bibliotecznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Muszyńskiego 2

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 725 937 , fax. 422 725 947
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 422 725 937, fax. 422 725 947
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane w budynku Centrum Informacyjno-Bibliotecznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Muszyńskiego 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowo-budowlane w budynku Centrum Informacyjno-Bibliotecznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Muszyńskiego 2, polegające na: 1) Oklejeniu szyb okiennych folią antytermiczną – 605,96 m2, 2) Wymianie klamek okiennych na klamki z zamkiem – 50 szt., 3) Wykonaniu kratek wentylacyjnych o obwodzie do 800 mm z odcinkami kanałów – 2 szt., 4) Wymianie wykładziny dywanowej z przygotowaniem podłoża – 153 m2, 5) Dostawie i montażu boksów do cichej pracy wraz z wyposażeniem meblowym: a) Jednoosobowy – 1 szt., b) 4-osobowy – 1 szt., c) 6-osobowy – 1 szt., 6) Dostawie i montażu mobilnych przegród akustycznych – 6 szt., 7) Dostawie i montażu bramki antykradzieżowej – 1 szt., 8) Wykonaniu towarzyszących robót elektrycznych, 9) Wywozie i utylizacji materiałów z rozbiórki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy PZP: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 z zaznaczeniem „Wadium – ZP/73/2018 – Remont w CIB” Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach