Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWO - BUDOWLANE w OBIEKTACH KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI w BIAŁYMSTOKU przy ul. BEMA 4.

Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 65
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6773137 , fax. 085 6772842
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
    ul. Sienkiewicza 65 65
    15-003 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6773137, fax. 085 6772842
    REGON: 05025282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWO - BUDOWLANE w OBIEKTACH KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI w BIAŁYMSTOKU przy ul. BEMA 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka przedmiotu zamówienia - opis przedmiotu zamówienia Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym. Należy przewidzieć roboty zabezpieczające w celu wydzielenia pomieszczeń do prowadzenia robót budowlanych. Roboty wyburzeniowe, inne roboty głośne należy wykonywać po godz. 15. Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane -roboty rozbiórkowe: wykucie ościeżnic, okien, rozebranie ścianek, posadzek, podłoży, boazerii, odbicie tynków; -przymurowanie ścianek, zamurowanie otworów, uzupełnienie ścian, uzupełnienie tynków; -wymiana okładzin ściennych, wymiana posadzek, wykonanie izolacji; -montaż stolarki aluminiowej, stolarki stalowej ppoż. , typowej stolarki okiennej i wewnętrznej drzwiowej; -montaż ścianek łazienkowych systemowych, montaż ścianek z płyt g-k; -wykonanie tynków, gładzi gipsowych, tynków mozaikowych, malowanie ścian farbami akrylowymi, obudowa z płyt GK; -montaż podłogi technicznej podnoszonej, montaż sufitów podwieszonych; -przebudowa wejścia głównego, montaż platformy do transportu osób niepełnosprawnych; -wykonanie chodnika z kostki betonowej, schodów terenowych i podjazdu dla niepełnosprawnych; Roboty sanitarne -Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej- demontaż starej instalacji i urządzeń, wykonanie nowej instalacji w oparciu o centrale wentylacyjne umieszczone na zewnątrz budynku, o wentylatory dachowe, agregat chłodniczy freonowy, przewody z blachy stalowej; -Doprowadzenie i podłączenie ciepła technologicznego z rur stalowych do central wentylacyjnych, czynnik grzewczy glikol; -Wykonanie instalacji klimatyzacji na parterze budynku w oparciu o jednostkę zewnętrzną o mocy chłodniczej 11 kW i cztery jednostki wewnętrzne oraz dwie jednostki zewnętrzne o mocy ok. 3,4 KW i dwie jednostki wewnętrzne; -Wymiana instalacji wod-kan w części budynku A i pomieszczeniach stołówki, montaż separatora tłuszczu na zewnątrz budynku; -Przebudowa przyłącza gazowego i wewnętrznej instalacji gazowej, przeniesienie gazomierza; Roboty elektryczne -demontaż istniejących opraw oświetleniowych, osprzętu i oprzewodowania; -montaż i podłączenie UPS 60kVA w Rozdzielni Głównej; -wykonanie WLZ do rozdzielni piętrowych parter bud. A , parter bud.C; I piętrze bud. B( montaż koryt kablowych, ułożenie i podłączenie kabli zasilających) -montaż rozdzielni elektrycznej SK; -wymianę rozdzielni piętrowych parter bud.A , parter bud.C , I piętro bud.B; -montaż podrozdzielni piwnica bud.C -dot. części kuchennej; -wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych 230V i 400V( obwody siłowe); -wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych; -wykonanie instalacji sterującej bramki wejściowej z kontrolą dostępu KD; -wykonanie instalacji SSWiN w pomieszczeniach piwnicy; -wykonanie oprzewodowania (bez montażu urządzeń) instalacji SAP w remontowanych częściach budynków oraz przeniesienie istniejącej centrali Polon Alfa do pomieszczenia SK; -wykonanie instalacji napięcia dedykowanego w korytkach kablowych i rurkach pod podłogą podniesioną z rozdzielni SK do zintegrowanych punktów końcowych podpodłogowych (ZPKP) w SK oraz w listwach instalacyjnych do zintegrowanych punktów końcowych (ZPK) w pomieszczeniach serwerowni i p. nr 712/1; Roboty teletechniczne - rozbudowa istniejącej instalacji teletechnicznej opartej na systemie Molex; -montaż Głównego Punktu Dystrybucyjnego GPD w pomieszczeniu serwerowni i jego wyposażenie -ułożenie w korytkach kablowych i pod podłogą techniczną kabli światłowodowego i telekomunikacyjnego ( z pomieszczenia łączności na parterze do serwerowni); -ułożenie w rurkach i korytkach kablowych pod podłogą podniesioną kabli UTP kat.6 z szafy MDF do ZPKP oraz w listwach i korytkach do p. nr 712/1; -montaż gniazd logicznych kat.6; -demontaż i ponowny montaż elementów okablowania strukturalnego w remontowanych pomieszczeniach; Roboty instalacyjne łączności radiowej - rozbudowa istniejącego systemu: -montaż i podłączenie 4 sztuk anten stacjonarnych o dookólnej charakterystyce promieniowania; -montaż na konstrukcji wsporczej i podłączenie 4 sztuk radiotelefonów bazowych na pasmo 138-174MHz; -montaż 4 sztuk odgromników typu IS 350Ln-C1 i podłączenie ich do instalacji uziemiającej; -uruchomienie systemu łączności radiowej; Roboty instalacyjne monitoringu miejskiego -demontaż 3 sztuk istniejących szaf dystrybucyjnych; -demontaż i ponowny montaż monitorów TVU, pulpitów sterujących i meblościanki; -przedłużenie ,spawanie i zarobienie 3 sztuk kabli światłowodowych; -ułożenie kabli światłowodowych w korytkach kablowych; -montaż 3 sztuk (w tym jedna nowa tego samego typu) szaf dystrybucyjnych monitoringu w pomieszczeniu serwerowni; -podłączenie wyposażenia; -uruchomienie systemu monitoringu; Inne wymagania: -obsługa geodezyjna; -poniesienie kosztów zużycia energii; -wykonanie inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej; -zagospodarowanie placu budowy pod względem p.poż., sanitarnym, bhp; -poniesienie kosztów związanych z odbiorami, badaniami, zgłoszeniami, kontrolami, uruchomieniem urządzeń, instalacji, uruchomieniem systemów teletechnicznych; -poniesienie kosztów związanych ze zgłoszeniem i odbiorem urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu do Urzędu Dozoru Technicznego; -dostarczenie instrukcji eksploatacji urządzeń technicznych w języku polskim opracowanych zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów dotyczących eksploatacji urządzeń; -konserwacja w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi; -inne niezbędne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku: NBP Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 25101010490008661391200000 Kserokopię przelewu bankowego zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, stosowny dokument wadialny (oryginał) należy złożyć w: Zespole ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów KWP w Białymstoku 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 65 od poniedziałku do piątku w godz.: 8.00 - 15.00 Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię tegoż dokumentu. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, że wniesione w takiej formie podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi zapewniać jego obowiązywanie na okres nie krótszy niż czas związania ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać numer przetargu, którego dotyczą lub jego nazwę. Wadium musi być wniesione nie później niż do dnia 03.07.2009r., do godz. 10.30. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty wadium, w wysokości oraz formie wskazanej w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4, a jego oferta odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po: 1) upływie terminu związania ofertą; 2) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy; 3) unieważnieniu przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia, gdy protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium w przypadkach, gdy: 1) Wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) wykonawca został wykluczony z postępowania; 3) oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, wykluczonego z postępowania lub którego oferta została odrzucona, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obiektów użyteczności publicznej, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min.1 mln zł każda. Poprzez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: przebudowę lub remont (zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt. 7a i 8 ustawy Prawo budowlane Dz. U. 2006 nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca musi podać wartość, przedmiot, datę wykonania, odbiorców (inwestorów lub użytkowników obiektów) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców: a) którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w ustawy. Na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy się również Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP; d) nie wnieśli wadium, jeśli jest wymagane, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający w następujący sposób oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) w odniesieniu do wymogu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - każdy z Wykonawców musi spełniać ten warunek, b) posiadanie, jeżeli jest wymagane, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - Wykonawcy muszą łącznie spełniać ten warunek, c) w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli jest wymagane - Wykonawcy łącznie muszą spełniać wymagany warunek, d) w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeśli jest wymagane - Wykonawcy łącznie muszą spełniać ten warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum) - załącznik nr 3 SIWZ. 3. Aktualny(e) odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz (załącznik nr 4) zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych obiektów użyteczności publicznej, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min.1 mln zł każda. Poprzez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: przebudowę lub remont (zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt. 7a i 8 ustawy Prawo budowlane Dz. U. 2006 nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca musi podać wartość, przedmiot, datę wykonania, odbiorców (inwestorów lub użytkowników obiektów) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust. 1 (konsorcjum, spółka cywilna): a) dot. konsorcjum - Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza) wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę Wykonawców. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego z członków konsorcjum - dokumenty określone w pkt IV ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie złożenie przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania konsorcjum, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. b) dot. spółki cywilnej - jeśli działalność prowadzona jest w ramach umowy spółki cywilnej, w ofercie należy złożyć: - pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub notariusza - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - lub umowę spółki albo kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej reprezentowania lub notariusza. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt IV ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie złożenie przez któregokolwiek ze wspólników spółki cywilnej w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. OŚWIADCZENIA i DOKUMENTY DODATKOWE: 1. W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca musi złożyć w ofercie oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach