Przetargi.pl
Roboty remontowe zadaszenia, galerii wejść oraz części elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej w MHL w Nowym Targu w ramach modernizacji obiektu na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich.

Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Pl. Evry 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
    Pl. Evry 4
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    REGON: 123000513
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcsir.nowytarg.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe zadaszenia, galerii wejść oraz części elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej w MHL w Nowym Targu w ramach modernizacji obiektu na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowe zadaszenia i galerii wejść na halę lodową wraz z remontem części elewacji hali głównej na potrzeby rozegrania zawodów w boksie w ramach III Igrzysk Europejskich – Kraków Małopolska 2023.Zadanie dotyczy remontu części budynku głównego hali w zakresie:Roboty remontowe obejmują remont zadaszenia i galerii południowej wejść na halę lodową wraz z remontem części elewacji południowej, wschodniej hali głównej i części elewacji północnej hali głównej. Remont galerii wejść z zastosowaniem płyty warstwowej grubości min. 10cm z wypełnieniem z wełny mineralnej (dach, ściany) wraz z czyszczeniem i malowaniem konstrukcji stalowej oraz ścian galerii.Roboty remontowe elewacji wschodniej części budynku z pomieszczeniami technicznymi i VIP na potrzeby rozegrania zawodów w boksie w ramach III Igrzysk Europejskich – Kraków Małopolska 2023.Zadanie dotyczy remontu części głównego budynku hali w zakresie:Roboty remontowe obejmują remont elewacji wschodniej części budynku z pomieszczeniami technicznymi i VIP poprzez prace malarskie oraz zastosowanie płyty warstwowej z wypełnieniem z wełny mineralnej (wymiana starej okładziny na nową).Roboty remontowe części istniejącej stolarki okiennej elewacji wschodniej na potrzeby rozegrania zawodów w boksie w ramach III Igrzysk Europejskich – Kraków Małopolska 2023.Zadanie dotyczy remontu części głównego budynku hali w zakresie:Roboty remontowe obejmują wymianę polegającą na dostawie i montażu części okien w elewacji wschodniej budynku z pomieszczeniami technicznymi i VIP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212211-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:a. dla części 1 zamówienia: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł 00/100),b. dla części 2 zamówienia: 500,00 PLN (słownie: pięćset zł 00/100),c. dla części 3 zamówienia: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Pekao S.A. o/Nowy Targnr konta: 33 1240 5136 1111 0010 5658 4328 z adnotacją „Wadium”wykonawca może przywołać także znak sprawy: MCSiR.262.1.5.2023”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a. nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b. kwotę wadium,c. termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.3. Uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot przetargu, tj.:- dla 1 części zamówienia wykonał w jednym zadaniu remont lub budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub modernizację pomieszczeń lub budynków/budowli lub konstrukcji z płyty warstwowej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto,- dla 2 części i 3 części zamówienia wykonał w jednym zadaniu remont lub budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub modernizację pomieszczeń lub budynków/budowli lub prace remontowe/malarskie elewacji lub montaż stolarki drzwiowej/okiennej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50000,00 zł brutto.Spełnienie warunku dla części 1 oznacza spełnienie warunku także dla części 2 i 3.Spełnienie warunku dla części 2 oznacza spełnienie warunku także dla części 3.Spełnienie warunku dla części 3 oznacza spełnienie warunku także dla części 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach