Przetargi.pl
Roboty remontowe w Zespole Szkół w Urszulinie, wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Urszulinie przy ul. Lubelskiej 31 w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Urszulin.

Gmina Urszulin ogłasza przetarg

  • Adres: 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5713001 , fax. 082 5713001
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
    ul. Kwiatowa 35 35
    22-234 Urszulin, woj. lubelskie
    tel. 082 5713001, fax. 082 5713001
    REGON: 11019787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w Zespole Szkół w Urszulinie, wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Urszulinie przy ul. Lubelskiej 31 w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Urszulin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ( schodów zewnętrznych do budynku Zespołu Szkół w Urszulinie oraz tynków wewnętrznych ), wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej oraz wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Urszulinie, przy ul. Lubelskiej 31 do wykonania w trzech zadaniach inwestycyjnych. ZADANIE NR 1 ROBOTY REMONTOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W URSZULINIE Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Zespołu Szkół w Urszulinie przy ulicy Szkolnej 23, w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Urszulin. 1.Schody - główne wejście do szkoły (segment łącznik F). Należy rozebrać dotychczasowe okładziny schodów i murków zewnętrznych z lastrico, przedłużyć - domurować murki zewnętrzne do wysokości pierwszego stopnia, górna krawędź murku równoległa do płaszczyzny schodów, wysokość jak istniejący już murek. 2.Schody boczne do części administracyjnej budynku (segment B). Należy skuć dotychczasowe okładziny schodów z lastrico, schody należy poszerzyć (do wymaganych min. 120 cm szerokości biegu) poprzez domurowanie brakującej części z bloczka betonowego na nowym fundamencie. Wykonać nowe okładziny schodów z kostki brukowej. 3.Remont ścian wewnętrznych korytarza szkolnego (segment G) polegający na wyrównaniu nierówności tynków, wykonaniu tynków na powierzchniach po zamurowanych oknach, oraz malowaniu. Wykonawca prowadząc prace musi tak je organizować aby w jak najmniejszym stopniu dezorganizować pracę szkoły (prace będą realizowane w trakcie roku szkolnego) oraz zabezpieczyć roboty tak by nie stwarzały niebezpieczeństwa dla pracowników i dzieci. Ewentualne korzystanie przez Wykonawcę z przyłącza elektrycznego i wody będzie odpłatne a rozliczenie wg. wskazań podliczników Wykonawcy bądź ryczałtowej centy umownej. Wszystkie materiały rozbiórkowe Wykonawca zutylizuje i uprzątnie na własny koszt, a dokumenty potwierdzające przeprowadzenie tych czynności przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. ZADANIE NR 2 WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI WOLA WERESZCZYŃSKA . Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej, działka nr ewid. 164. W ramach zamówienia należy wykonać: 1.Rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z blachy płaskiej ocynkowanej na rąbek stojący wraz z obróbkami (rynny, rury spustowe, wiatrówki, mury ogniowe, kołnierze, gzymsy, itp.) oraz instalacją odgromową. 2.Rozbiórkę istniejących podbitek z desek drewnianych. 3.Rozebrać ołacenie dachu. 4.Dokonać przeglądu więźby dachowej oraz wymienić uszkodzone i osłabione elementy, wyrównać połacie dachowe. 5.Wykonać izolacje z folii wysokoparoprzepuszczalnej przymocowanej do konstrukcji drewnianej. 6.Wykonać ołacenie połaci dachowych (łaty i kontrłaty). 7.Pokryć dach blachą ocynkowaną powlekaną na rąbek stojący o okresie gwarancji min. 30 lat (kolor do ustalenia z inwestorem). 8.Wykonać i zamontować obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej (rynny, rury spustowe, wiatrówki, mury ogniowe, kołnierze, gzymsy, itp.) kolor do ustalenia z inwestorem. 9.Wykonać nową instalacje odgromową oraz dokonać jej sprawdzenia. 10.Wykonać podbitki z paneli z tworzyw sztucznych na ruszcie drewnianym (kolor do ustalenia z inwestorem). 11.Wykonać przegląd kominów wentylacyjnych; udrożnić ewentualnie niedrożne przewody wentylacyjne, rozebrać elementy skorodowane, uzupełnić brakujące i rozebrane części, wzmocnić poprzez oklejenie siatką, wyrównać ściany, obrobić blachą trapezową (kolor do uzgodnienia z inwestorem). Wymienić i uzupełnić brakujące kratki wentylacyjne, obrobić czapki kominowe blachą ocynkowaną powlekaną (kolor do uzgodnienia z inwestorem). Prace muszą być prowadzone tak aby nie uszkodzić wykonanego docieplenia i elewacji. Ewentualnie powstałe uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt. Należy przewidzieć konieczność ewentualnego uzupełnienia docieplenia bądź uszczelnienia piankami powstałych mostków termicznych przy podbitkach. Wykonawca musi dostosować prace i odpowiednio je zabezpieczyć przed personelem, uczniami szkoły (w przypadku gdy prace będą wykonywane w czasie trwania roku szkolnego) i osobami postronnymi. Prace muszą być prowadzone tak aby zabezpieczyć pomieszczenia budynku szkolnego przed hałasem, uszkodzeniami (zalaniem) i zanieczyszczeniem. Ewentualnie powstałe uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt. Materiały rozbiórkowe metalowe (blachy z pokrycia dachu, obróbek blacharskich rynien, rur spustowych itp. Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez inwestora. Pozostałe materiały rozbiórkowe i ewentualnie powstałe w czasie wykonywania prac odpady i śmieci Wykonawca ma obowiązek przeznaczyć do recyklingu bądź zutylizować na własny koszt, a dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności przedstawić Inwestorowi. Korzystanie podczas wykonywania prac przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody z przyłącza Szkoły Podstawowej w Woli Wereszczyńskiej będzie odpłatne. Rozlicznie będzie się odbywało na podstawie odczytu podlicznika który zapewni Wykonawca, bądź ryczałtowo na podstawie ceny umownej. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. ZADANIE NR 3 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W URSZULINIE PRZY UL. LUBELSKIEJ 31 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej przy ul. Lubelskiej 31 w Urszulinie w ramach zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Urszulin. W ramach przewidzianych do wykonania robót należy wykonać: 1.Docieplenie ścian budynku styropianem: - ściany piwniczne na gruncie oraz fundamentowe po uprzednim odkopaniu z wykonaniem izolacji, docieplenie 5 cm styropian XPS 035 z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i zabezpieczeniem folią, - ściany zewnętrzne cokołowe docieplenie 5 cm styropian XPS 035. Z wyprawą tynkarską akrylową po uprzednim przygotowaniu płaszczyzn do wykonania prac: skucie tynków i okładzin z płytek, uzupełnienie brakujących tynków, gruntowanie, - ściana zewnętrzna kondygnacji nad cokołem docieplenie 16 cm styropian EPS 70-040, z wyprawą tynkarską akrylową. Kolory elewacji (cokołów i ścian) do uzgodnienia z Zamawiającym. Część elewacji ok. 140 m2 wykończenie deską elewacyjną kompozytową na stelażu - kolor do ustalenia z Zamawiającym. Wykonawca musi przewidzieć konieczność zwiększenia grubości warstwy styropianu w miejscach nierówności ścian, nierówności przejść cokół - ściana tak aby utrzymać płaszczyzny ścian oraz równe odstępy na przejściach cokół - ściana. Wykonawca musi przewidzieć demontaż i powtórny montaż urządzeń znajdujących się na ścianach zewnętrznych budynków takich jak, wyłączniki, kamery, okablowanie, instalacja odgromowa, tablice pamiątkowe oraz demontaż i wymianę na energooszczędne (LED) oświetlenia zewnętrznego. Wykonawca musi przewidzieć wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku odbudowę ciągów pieszych zdemontowanych podczas prac termomodernizacyjnych oraz odtworzenie zieleni - trawników. 2.Naprawa pokrycia dachowego i docieplenie dachu w technologii papy termozgrzewalnej papa modyfikowana na osnowie poliestrowej. W skład robót wchodzi: - demontaż obróbek blacharskich rynien, rur spustowych, gzymsów , kołnierzy, instalacji odgromowej, itp., - wykonanie przeglądu kominów wentylacyjnych, udrożnienie i ich naprawa poprzez otynkowanie i wyrównanie ścianek, naprawa czapek kominowych z obrobieniem ich blachą płaską i zamontowaniem metalowych kratek zabezpieczających, - wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną, - wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z jej sprawdzeniem - wykonać pomiary, - wykonanie i zamontowanie nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, kołnierzy, obróbek murów ogniowych itp. 3.Wymiana okien i drzwi wejściowych Zakres prac obejmuje: - demontaż starych okien i drzwi na poziomie parteru budynku i częściowo na pierwszym piętrze, - montaż nowych okien z PCV i drzwi z aluminium wyposażonych w funkcję rozszczelniania o parametrach dla okien U mniejsze i równe 0,9 W/m2K; dla drzwi U mniejsze i równe 1,3 W/m2K, obrobienie i malowanie glifów od strony wewnętrznej oraz montaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych. Nowe okna i drzwi w barwie grafitowej, - wykonanie rozkuć i zamurowań tam gdzie zmienią się wymiary otworów okiennych, - w części budynku zajmowanej przez Komisariat Policji oraz pomieszczeniu serwerowni GOPS należy zamontować okna i drzwi antywłamaniowe III klasy z klamkami zabezpieczonymi zamkiem. 4.Wykonanie zadaszenia schodów zewnętrznych. Częściowe rozebranie konstrukcji istniejących daszków z wymianą podpór z rur na profile stalowe o przekroju kwadratowym, wykonanie nowej konstrukcji nośnej metalowej wypełnionej wodoodporną płytą OSB z obróbką styropianem i wyprawą tynkarską, pokryte blachą trapezową. Wykonawca na własny koszt dokona utylizacji i recyklingu wszystkich materiałów rozbiórkowych: okien, drzwi, obróbek blacharskich i innych i przedstawi dokumenty to potwierdzające. Zamawiający pozostawia sobie prawo zagospodarowania niektórych wskazanych demontowanych elementów wyposażenia we własnym zakresie. W tym przypadku elementy te należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ze względu na konieczność prowadzenia prac budowlanych na budynku w którym w trakcie tych prac będą funkcjonowały urzędy (Policja, GOPS, Gminna Biblioteka Publiczna) prace te powinny być wykonywane tak aby w jak najmniejszym możliwym stopniu zakłócić pracę tych instytucji oraz w sposób bezpieczny dla ich pracowników i interesantów. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się w terenie z rodzajem, rozmiarem prac oraz usytuowaniem budynków objętych przedmiotową inwestycją. Wykonawca musi wziąć pod uwagę , konieczność ewentualnego uzgadniania przebiegu i harmonogramu prac z firmą która będzie wykonywała remont i przebudowę kotłowni w tym budynku a która będzie wyłoniona w innym postępowaniu. Korzystanie przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody będzie odpłatne. Opłata zostanie ustalona na podstawie wskazań podliczników, które zapewni Wykonawcy, bądź ryczałtowo wg ceny umownej. W ramach prowadzonych prac Wykonawca wykona i zamontuje w miejscach wskazanych przez Inwestora budki lęgowe dla ptaków i schrony dla nietoperzy. Budki lęgowe dla wróbli - 3 szt., jerzyka 4 szt., pójdźki - 1 szt., kawki - 3 szt., półek gniazdowych dla oknówek 2 szt., 12 szt. schronów podtynkowych dla nietoperzy. Ponadto w miejscach i ilościach wskazanych przez Inwestora, Wykonawca pozostawi otwory wlotowe na strychy dla nietoperzy. W kwestii wyboru odpowiednich budek oraz miejsc ich umieszczenia Wykonawca musi współpracować z ornitologiem kierując się jego wskazaniami. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach