Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w pomieszczeniach biurowych budynków A, B, C ZDIZ w Gdańsku przy ul. Partyzantów 36 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w pomieszczeniach biurowych budynków A, B, C ZDIZ w Gdańsku przy ul. Partyzantów 36 2. Zakres przewidziany do realizacji obejmuje : - wymiana drzwi zwykłych na kancelaryjne klasy C - wymiana szyb okiennych na antywłamaniowe - wymiana wykładzin - roboty malarskie - założenie domofonów - 8 kompletów Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac tylko po godz. 15.00 oraz w soboty i niedziele. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Posiada doświadczenie w realizacji robót budowlanych i wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy zamówienia dotyczące prac ogólnobudowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. brutto w tym jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. 3. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat minimum co najmniej trzech zamówień dotyczących prac ogólnobudowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto w tym wskazanie jedngo o wartości minimum 100.000 zł. brutto. a) wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ b) potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie Z załączonych dokumentów w sposób jednoznaczny winna wynikać należyta realizacja wskazanych zadań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budynku nr 2 i 5 w kompleksie wojskowym 4033 Gdynia Grabówek obejmujących swoim zakresem malowanie pomieszczeń, wymianę drzwi wewnętrznych i naprawę posadzek
Dodano: 2016-07-04 - Prace konserwacyjne w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym m. Czołpino
Dodano: 2016-06-20 - Malowanie stalowych słupów oświetleniowych w kompleksach wojskowych m. Czarne.
Dodano: 2014-04-09 - 22/INFR/4651/2011
Dodano: 2011-08-08 - Roboty remontowe zewnętrzne Szkoły podstawowej im. ppor. Klemensa Wickiego w Pępowie
Dodano: 2010-09-20