Przetargi.pl
Roboty remontowe w placówkach oświatowych na terenie Gminy Zakroczym

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 01327039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w placówkach oświatowych na terenie Gminy Zakroczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu: korytarzy, klatek schodowych, sali lekcyjnej nr 6 i częściowa wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu przy ul. Ojca Honorata Koźmińskiego 63; wykonanie remontu sali lekcyjnej nr 1 w Szkole Podstawowej w Emolinku; wykonanie remontu sali lekcyjno-świetlicowej w Szkole Podstawowej w Wojszczycach. 2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Opisach Technicznych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiarach Robót (załączniki od 11 do 19 do SIWZ) 3. Lokalizacja przedsięwzięcia: Roboty remontowe zostaną przeprowadzone na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim gmina Zakroczym, w placówce oświatowej w: 1) Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu przy ul. Ojca Honorata Koźmińskiego 63, 05-170 Zakroczym, 2) Szkole Podstawowej w Emolinku, Wygoda Smoszewska 16a, 05-170 Zakroczym, 3) Szkole Podstawowej w Wojszczycach, Wojszczyce 4, 05-180 Pomiechówek. 4. Zakres robót obejmuje: 1) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu: a) remont posadzki w korytarzu na I i II piętrze budynku, polegający na demontażu posadzek, wykonaniu warstwy izolacyjnej i akustycznej, wykonanie posadzki cementowej oraz wykonanie nawierzchni posadzki z wylewki poliuretanowej typu P101 z płatkami dekoracyjnymi wraz z cokolikami; b) roboty malarskie ścian i sufitów korytarzy i klatek schodowych. W korytarzach i na klatkach schodowych po przetarciu i szpachlowaniu ścian do wys. 200cm nad poziom cokołu należy wykonać tynk mozaikowy grubości do 1,2mm, a powyżej tynku należy pomalować ściany farbami lateksowymi, sufity malowane farbami lateksowymi na biało. Istniejące odboje z płyt meblowych należy zdemontować i następnie po robotach malarskich przykleić dwa pasy szer. po 11 cm z samoprzylepnych taśm z PCV; c) roboty elektryczne na korytarzach i klatkach schodowych; d) wymiana stolarki drzwiowej na II piętrze wraz z robotami towarzyszącymi, robotami tynkarskimi i malarskimi; do pomieszczeń drzwi szer. 100cm okleina drewnopodobna ościeżnice proste, łazienka drzwi szer. 110cm okleina fornir ościeżnica regulowana metalowa malowana proszkowo; e) wymiany podokienników, grzejników i obudowy grzejników oraz montaż kraty otwieranej ze stali nierdzewnej polerowanej; f) remont kapitalny sali nr 6 polegający na wymianie posadzki wszystkich warstw, roboty malarskie, wymianę podokienników, wymianę instalacji elektrycznej w obrębie sali z oprawami i osprzętem, wymianę grzejników żeliwnych na stalowe dwupłytowe, obudowy karton gips rur instalacyjnych. 2) w Szkole Podstawowej w Emolinku: a) remont instalacji sanitarnej polegający na wymianie grzejników i rur; b) remont ścian polegający na wykonaniu robót malarskich, obudowie rur instalacyjnych płytami karton-gips, montażu nawiewników w skrzydła okienne, wymianie podokienników oraz montaż nowych osłon grzejnikowych; c) roboty posadzkowe – wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych; d) wymiana instalacji oświetleniowej oraz wymiana gniazd i łączników instalacyjnych w obrębie sali lekcyjnej. 3) w Szkole Podstawowej w Wojszczycach: a) roboty rozbiórkowe budowlane; b) obudowy g-k i wykonanie parapetów; c) roboty posadzkarskie obejmujące wymianę istniejącej posadzki z paneli na posadzkę z wykładziny zgrzewalnej PCV; d) wymiana skrzydła drzwiowego, obudowy grzejników oraz montaż drabinki do ćwiczeń i tablicy sucho-ścieralnej; e) roboty malarskie ścian i sufitów, ściany do wys. 200cm tynk mozaikowy powyżej farba akrylowa z przetarciem tynków i szpachlowanie, sufity malowane na biało farbami emulsyjnymi ze szpachlowaniem. Całość gruntowana emaliami do gruntowania. Zabudowa rur instalacji sanitarnej płytami k-g na stelażu; f) wymiana opraw oświetleniowych, wymiana łączników i gniazd wtyczkowych; g) demontaż i ponowny montaż istniejących grzejników dla prawidłowego wykonania robót malarskich. 5. Wszystkie roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, stosować materiały i wyroby budowlane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadające ważne atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji prac i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy. SPOSÓB WYKONYWANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Zakroczymiu: a) Opisie technicznym elektrycznym wraz z rysunkami i kartą katalogową - załącznik nr 11 do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 12 do SIWZ, c) Przedmiarze Robót – załącznik nr 13 do SIWZ. 2) Szkoła Podstawowa w Emolinku: a) Rzucie instalacji elektrycznej załącznik nr 14 do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 15 do SIWZ. c) Przedmiarze Robót – załącznik nr 16 do SIWZ. 3) Szkoła Podstawowa w Wojszczycach: a) Opisie technicznym elektrycznym wraz z rysunkami i kartą katalogową - załącznik nr 17 do Umowy b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 18 do SIWZ, c) Przedmiarze Robót – załącznik nr 19 do SIWZ. 2. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, które mogą dotyczyć: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ – oryginał podpisany przez wykonawcę; - zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia. 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 7) kosztorys ofertowy obejmujący roboty remontowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu– oryginał podpisany przez wykonawcę; 8) kosztorys ofertowy obejmujący roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Emolinku - oryginał podpisany przez wykonawcę; 9) kosztorys ofertowy obejmujący roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Wojszczycach- oryginał podpisany przez wykonawcę; WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 5 lit. a niniejszego rozdziału wartość ubezpieczenia wykonawców składających ofertę wspólną podlega zsumowaniu. Oznacza to, że w celu wykazania spełnienia warunku konsorcjum może wykazać się posiadaniem więcej niż jednej polisy ubezpieczeniowej, pod warunkiem że każda z polis będzie obejmowała odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a ich suma będzie opiewała co najmniej na wymaganą kwotę. 4. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 6 lit. a warunek dysponowania kierownikiem robót posiadającym wymagane uprawienia musi spełniać co najmniej jeden z członków konsorcjum. 5. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 7 lit. a doświadczenie wykonawców składających ofertę wspólną zostanie zsumowane. Oznacza to, że w celu spełnienia warunku konsorcjum może wykazać się wykonaniem dwóch robót przez dwóch różnych członków konsorcjum pod warunkiem, że każda z tych robót będzie spełniała wymagania tj. będzie obejmowała wykonanie posadzek w wylewki poliuretanowej typu P101. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 11. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 12. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 13. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 14. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 15. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 14 niniejszej części. 16. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię uprawnień budowlanych osób wskazanych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach