Przetargi.pl
Roboty remontowe w placówkach oświatowych na terenie Gminy Zakroczym

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w placówkach oświatowych na terenie Gminy Zakroczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Zakroczym: w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu, Szkole Podstawowej w Emolinku, oraz w Szkole Podstawowej w Wojszczycach. 2. Zakres robót obejmuje: 1) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu: wykonanie remontu korytarzy, łącznika, klatek schodowych i częściowej wymianie stolarki drzwiowej, w tym: a) remont posadzki w korytarzu, wejściu głównym i na klatkach schodowych, b) wykonanie posadzki poliuretanowej, c) wymiana zabudowy ścian pomieszczenia pomocniczego, d) wymiana obudowy grzejników, e) wymiana istniejących balustrad stalowych na balustrady ze stali nierdzewnej polerowanej, f) demontaż balustrad balkonowych z wyniesieniem na zewnątrz budynku, g) roboty tynkarskie i malarskie, h) wymiana stolarki drzwiowej na parterze i I piętrze, i) remont łącznika, j) remont zaplecza gospodarczego i wc, k) roboty instalacji elektrycznej, l) roboty instalacji sanitarnej. 2) w Szkole Podstawowej w Emolinku: wykonanie remontu salki przedszkolaków i wydzieleniu pomieszczenia dla logopedy polegającego na wymianie grzejników, montażu ścianki g-k z drzwiami przesuwanymi, wymianie oświetlenia oraz robotach malarskich i uzupełniających w Szkole Podstawowej w Emolinku, w tym: a) Roboty sanitarne: a. spuszczenie i ponownie nawodnienie instalacji centralnego ogrzewania b. demontaż baterii, umywalek, grzejników c. demontaż części starej instalacji c.o. d. montaż nowych przewodów centralnego ogrzewania e. montaż grzejników, umywalek f. wymiana istniejących zaworów grzejnikowych na termostatyczne g. próby ciśnieniowe szczelności instalacji wewnętrznej c.o. h. próba instalacji c.o. na gorąco bez regulacji i. uruchomienie i regulacja instalacji centralnego ogrzewania b) Roboty budowlane: a. ługowanie farby olejnej z tynków ścian b. wykucie z muru kratek wentylacyjnych c. wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko d. rozebranie wykładziny ściennej z płytek e. obudowa rur instalacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi f. montaż drzwi suwanych g. licowanie ścian płytkami ceramicznymi mocowanymi na klej -ekran przy umywalce h. gruntowanie sufitów i. malowanie tynków wewnętrznych sufitów j. gruntowanie emulsją ścian k. dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą lateksową l. montaż osłon na grzejniki systemowe m. dostawa i montaż rolet przyciemniających skrzydła okienne n. montaż w istniejące okna z PCV nawiewników c) Roboty elektryczne: wymiana instalacji oświetleniowej oraz wymiana gniazd i łączników instalacyjnych. 3) w Szkole Podstawowej w Wojszczycach: wykonanie remontu sali lekcyjnej, w tym: 1) roboty rozbiórkowe, 2) montaż stolarki budowlanej drzwiowej i okiennej, 3) roboty posadzkarskie, 4) montaż wentylacji grawitacyjnej, 5) roboty malarskie i okładzinowe, 6) roboty instalacji elektrycznej, 7) roboty instalacji c.o., 8) roboty zewnętrzne. 3. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Zakroczymiu: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 11 do SIWZ, b) Przedmiarze Robót – załącznik nr 12 do SIWZ. 2) Szkoła Podstawowa w Emolinku: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 13 do SIWZ, b) Przedmiarze Robót – załącznik nr 14 do SIWZ, c) Rys. nr 1 Rzut instalacji oświetleniowej, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ, d) Rys. nr 2 Wydzielenie pomieszczenia, stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ. 3) Szkoła Podstawowa w Wojszczycach: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 17 do SIWZ, b) Przedmiarze Robót – załącznik nr 18 do SIWZ. 4. Roboty remontowe będą prowadzone w Zakroczymiu, na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim, gmina Zakroczym, w placówkach oświatowych: 1) Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 1 w Zakroczymiu, ul. Ojca Honorata Koźmińskiego 63, 05-170 Zakroczym, 2) Szkoła Podstawowa w Emolinku, Wygoda Smoszewska 16A, 05-170 Zakroczym, 3) Szkoła Podstawowa w Wojszczycach, Wojszczyce 4, 05-180 Pomiechówek. 5. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości, 2) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w projekcie budowlanym Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy, 3) Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w STWiORB i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentacji technicznej, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia, 5) W przypadku, gdy w STWiORB lub innym dokumencie stanowiącym opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego, Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych, 6) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów, 7) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy. 8) Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy Prawo budowlane, 2) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 3) Wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o STWiORB, 4) Kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami zawartymi w STWiORB, 5) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru częściowego i odbioru ostatecznego robót w zakresie określonym postanowieniami STWiORB, 6) Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania, 7) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w STWiORB, 8) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 9) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach, 10) Zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja według własnych potrzeb zaplecza budowy, 11) Wykonawca rozpocznie roboty w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 7. Obowiązki Zamawiającego: 1) Wprowadzenie Wykonawcy na teren budowy w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy, 2) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego, 3) Przystąpienie do odbioru robót w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej. 8. Kody CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45421000-4 Roboty w zakresie solarki budowlanej 45410000-4 Tynkowanie 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 4 150,00 zł (słownie: cztery tysiące sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 7) uproszczony kosztorys ofertowy obejmujący roboty remontowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu– oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 8) uproszczony kosztorys ofertowy obejmujący roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Emolinku - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 9) uproszczony kosztorys ofertowy obejmujący roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Wojszczycach- oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, według załącznika nr 5 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 3. Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 9. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 10. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 11. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 12. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 13. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 12. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach