Przetargi.pl
„Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 polegające na: A. Kontynuacja remontu wybranych pomieszczeń. B. Remont pomieszczeń Kancelarii Tajnej. C. Remont włazów/ klap wejść do kanałów kablowych i CO. D. Remont schodów klatki schodowej w segmencie zachodnim budynku”

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40028 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38
    40028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
    REGON: 32199700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wymiar sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 polegające na: A. Kontynuacja remontu wybranych pomieszczeń. B. Remont pomieszczeń Kancelarii Tajnej. C. Remont włazów/ klap wejść do kanałów kablowych i CO. D. Remont schodów klatki schodowej w segmencie zachodnim budynku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 1) przedmiotem zamówienia jest: A. Kontynuacja remontu wybranych pomieszczeń; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr A.3a do SIWZ – Dokumentacja projektowa, b) Załącznik nr A.3b do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Załącznik nr A.3c do SIWZ – Przedmiar robót, d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: Prace remontowe w obrębie I piętra, pomieszczenia nr 109, 110, 111, 116d, 116e, 116f (pomieszczenia biurowe) oraz pomieszczenia nr 113, 114 (sale rozpraw) 1. Przenoszenie i zabezpieczanie wyposażenia pomieszczeń – kpl. 2. Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – ok. 176 m² 3. Wyrównanie podłoża (samopoziomujące masy szpachlowe) – ok. 176 m² 4. Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych – ok. 112 m² 5. Wykonanie posadzek na salach rozpraw z deszczułek dębowych (parkiet) – ok. 64 m² 6. Wymiana listew przyściennych na listwy drewniane – ok. 137mb 7. Podcięcie skrzydeł drzwiowych – 10szt. 8. Wykonanie we wnęce o powierzchni podłogi 1,28m x 1,04m (pomieszczenie nr 116f) wymiany instalacji elektrycznej, instalacji kanalizacyjnej, płytek ściennych, umywalki wraz z baterią oraz podgrzewacza wody (bojler). Prace remontowe w obrębie II piętra, pomieszczenia nr 216, 218, 219, 219a, 220 (pomieszczenia biurowe) oraz pomieszczenie nr 219b (archiwum): 1. Przenoszenie i zabezpieczanie wyposażenia pomieszczeń – kpl. 2. Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – ok. 133 m² 3. Rozebranie elementów podłóg drewnianych (płyt OSB, desek, legarów, polep itp.) – ok. 133 m² 4. Montaż do belek legarów – ok. 1,5 m³ 5. Paroizolacja z folii – ok. 133 m² 6. Izolacje cieplnie i przeciwdzwiękowe z wełny mineralnej – ok. 107 m² 7. Konstrukcja z płyt OSB 2x22 mm łączonych na pióro wpust – ok. 133 m² 8. Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych – ok. 133 m² 9. Wymiana listew przyściennych na listwy drewniane – ok. 101mb 10. Podcięcie skrzydeł drzwiowych – 7szt. Prace remontowe w obrębie III piętra, pomieszczenie nr 317 (sala rozpraw): 1. Przenoszenie i zabezpieczanie wyposażenia pomieszczeń 2. Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – ok. 28 m² 3. Rozebranie elementów podłóg drewnianych (płyt OSB, desek, legarów, polep itp.)– ok. 28 m² 4. Montaż do belek legarów – ok. 0,4 m³ 5. Paroizolacja z folii – ok. 28 m² 6. Izolacje cieplnie i przeciwdzwiękowe z wełny mineralnej – ok. 23 m² 7. Konstrukcja z płyt OSB 2x22 mm łączonych na pióro wpust – ok. 28 m² 8. Wykonanie posadzki z deszczułek dębowych (parkiet) – ok. 28 m² 9. Wymiana listew przyściennych na listwy drewniane – ok. 21 mb 10. Podcięcie skrzydeł drzwiowych – 1szt. Prace malarskie na I, II i III piętrze w pomieszczeniach nr 109, 110, 111, 112, 113, 114, 116d, 116e, 116f, 216, 218, 219, 219a, 219b, 220, 317: 1. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, w tym likwidacja zarysowań, spękań oraz poszpachlowanie nierówności – ok. 1530 m² 2. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian pomieszczeń – ok. 1175 m² 3. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów – ok. 355 m² 4. Dwukrotne malowanie grzejników i rur CO – ok. 30 m² 5. Dwukrotne malowanie parapetów – ok. 12 m² 6. Mycie po robotach m.in. drzwi i okien – ok. 95 m² B. Remont pomieszczeń Kancelarii Tajnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr B.3a do SIWZ – Dokumentacja projektowa, b) Załącznik nr B.3b do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Załącznik nr B.3c do SIWZ – Przedmiar robót, d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: a) połączenie pomieszczeń nr 209a i pomieszczenia nr 209c poprzez wyburzenie ścian działowych między tymi pomieszczeniami. a) likwidację przejścia między korytarzem, a istniejącym pomieszczeniem nr 209a (zablokowanie istniejących drzwi oraz wykonanie zamknięcia wnęki ściany płyta kartonowo-gipsową o odporności RC4 na włamanie z wypełnieniem wełną mineralną). b) wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach powstałych po połączeniu pomieszczeń nr 209a i 209c oraz w pomieszczeniu nr 209 i 208. c) likwidację przejścia między pomieszczeniami nr 208 i 207 (zablokowanie istniejących drzwi oraz wykonanie zamknięcia wnęki ściany płytą kartonowo-gipsową o odporności RC4 na włamanie z wypełnieniem wełną mineralną). d) wykonanie przejścia między pomieszczeniami nr 208 i 209b (Wykonanie nowego otworu drzwiowego oraz wstawienie drzwi antywłamaniowych RC4). e) montaż kraty okiennej w pomieszczeniu nr 208 na wzór istniejących krat w pozostałych pomieszczeniach Tajnej Kancelarii. f) wykonanie niezbędnych prac remontowych w pom. nr 207, 208, 209, 209a, 209b, 209c (min. naprawy tynków, malowanie ścian, sufitów i montażu krat, uzupełnienie sufitu podwieszonego w pomieszczeniu nr 209c). W ramach zadania przewiduje się min. wykonanie następujących prac budowalnych: 1. Rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych: ok. 5 m2. 2. Rozbiórka podsadzek z paneli podłogowych: ok. 34 m2. 3. Rozbiórka wykładzin z tworzyw sztucznych: ok. 15 m2. 4. Demontaż armatury i przewodów wod.-kan.(min. umywalka, zlewy, baterie, rury żeliwne) 5. Rozbiórka podłóg drewnianych: ok. 2 m2. 6. Rozbiórka ścianek działowych z płyty kartonowo – gipsowej: ok. 6 m2. 7. Rozbiórka ścian z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej: ok. 18 m2. 8. Przecinanie piłą ręczną dwuteowników stalowych: 5 szt. 9. Ręczny transport gruzu i elementów stalowych (min. dwuteowników). 10. Wykonanie ścianki z płyt kartonowo- gipsowych: ok. 3,5 m2. 11. Zablokowanie drzwi pomiędzy pomieszczeniami 208 i 207. 12. Zabudowa nadproża INP 120: szerokość 150 cm. 13. Wykucie otworu w ścianie: ok. 0,6 m3. 14. Zabudowa drzwi antywłamaniowych RC4 pomiędzy pomieszczeniami 208 a 209b: ok. 2 m2. 15. Zabudowa kraty stalowej: 2 szt. 16. Zabudowa sufitu podwieszonego: ok. 9 m2. 17. Wykonanie posadzek samopoziomujących: ok. 52 m2. 18. Wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, rulonowych zgrzewanych: ok. 51 m2. 19. Zabudowa listew przyściennych: ok. 82 mb. 20. Przygotowanie podłoża starych tynków pod malowanie: ok. 357 m2. 21. Gruntowanie podłoża gipsowego: ok. 8 m2. 22. Przygotowanie podłoża sufitów pod malowanie: ok. 84 m2. 23. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian: ok. 365 m2. 24. Dwukrotne malowanie sufitów: 84 m2. Przez cały okres prowadzenia prac remontowych, Kancelaria Tajna powinna być czynna. Brak jest możliwości jej czasowego przeniesienia do innych pomieszczeń. W ramach prowadzonych prac należy przewidzieć następującą kolejność: a) remont w zakresie pomieszczeń 209a i 209c. Należy przewidzieć transport mebli i kas pancernych (5 sztuk) w ramach pomieszczeń: 209c, 209 i 209b (maksymalna waga kasy pancernej do 250 kg), b) remont pomieszczeń 208 i 209b. W ramach prac należy przewidzieć transport mebli. c) remont pomieszczenia 209. Należy przewidzieć transport mebli i kas pancernych (2 sztuki) w ramach pomieszczeń (maksymalna waga kasy pancernej do 250 kg). C. Remont włazów/ klap wejść do kanałów kablowych i CO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr C.3a do SIWZ – Dokumentacja projektowa, b) Załącznik nr C.3b do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Załącznik nr C.3c do SIWZ – Przedmiar robót, d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: Prace zabezpieczające: Wykonanie z folii osłon zabezpieczających wokół klap – ok. 360 m² Prace rozbiórkowe: Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych – ok. 7 m2 Cięcie posadzek ręczną piłą diamentową – ok. 7 m² Demontaż włazów rewizyjnych – ok. 3 m² Wykucie kątowników z kanału wewnątrz budynku – ok. 21 mb Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórek – ok. 0,2 t Prace remontowe: Wykonanie podpory pod ramę włazów - dostawa i montaż kątowników 65/65/5mm – ok. 12 mb Naprawa uszkodzonych powierzchni posadzek wokół włazów – ok. 5 m2 Warstwa wyrównawcza pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 20mm – ok. 3 m2 Uzupełnienie posadzek z płytek – ok. 3 m2 Dostawa i montaż włazów rewizyjnych – 10 szt. D. Remont schodów klatki schodowej w segmencie zachodnim budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr D.3a do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie czyszczenia stopni schodowych, usunięcie starych powłok malarskich i zanieczyszczeń. 2. Uzupełnienie ubytków elementów schodowych szybkowiążącymi masami na bazie cementów. 3. Zabezpieczenie powierzchni stopni specjalną masą kryjącą na bazie żywic epoksydowych/poliuretanowych (kolor szary). 4. Powierzchnie spoczników, wykończone zabytkową terakotą należy wyczyścić. (Nie nakładać mas kryjących w postaci żywic). 5. Przed wykonaniem prac, technologię naprawczą i rodzaj planowanych do użycia materiałów uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 6. Przeprowadzenie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 26.07.2018 r. do godz. 9:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rozdz. I ust 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: O.Inw. 16/18”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia do dnia 26.07.2018 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rodz. I ust. 1 SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagany oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach