Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego Nr 11 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Chodkiewicza 14

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego Nr 11 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Chodkiewicza 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny słownik zamówień (CPV) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego Nr 11 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Chodkiewicza 14. 2. W ramach robót należy wykonać: 1) kompleksowy remont pionu sanitariatów z pomieszczeniami WC i natrysków wraz z przyległymi pokojami, w tym: a) roboty budowlane: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, - odgrzybienie starych tynków poprzez ich wymianę oraz zabezpieczenie środkami grzybobójczymi, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicą na drzwi płytowe pełne z okleiną naturalną drewnianą z opaskami, - malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą lateksową ( w tym w sanitariatach do pomieszczeń wilgotnych np. łazienek), zmywalną w jasnym kolorze np. dekoral, sigma lub równoważną z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem, - wymiana w sanitariatach posadzek wraz z podbudową na całej powierzchni wszystkich sanitariatów ( wymiana wszystkich warstw posadzkowych) z wykonaniem nowej izolacji przeciwwilgociowej, a w natrysku izolacji wodoodpornej typu ciężkiego np. folią w płynie z warstwą wierzchnią z płytek antypoślizgowych typu gres w standardzie Opoczno, Cersanit, Tubądzin lub równoważne, ułożonych ze spadkiem do wpustów podłogowych, - montaż płytek ściennych w standardzie Opoczno, Cersanit, Tubądzin lub równoważne z dekorem, dostawa i montaż nad umywalkami luster klejonych, - fugi między płytkami ściennymi i podłogowymi z zabezpieczeniem antygrzybicznym przeznaczone do pomieszczeń mokrych np. typu natryski, - montaż zasłon prysznicowych na drążkach, - naprawy tynku i przebić po robotach instalacyjnych, - malowanie rur, - zabudowa z płyt gipsowo-kartonowych instalacji ( w tym kanałów wentylacji mechanicznej) z wstawieniem drzwiczek rewizyjnych, - zerwanie starych wykładzin PCV, - skucie starych wylewek pod wykładziną, - wykonanie warstwy wylewki wyrównawczej, - ułożenie nowej wykładziny PCV zgrzewanej, przeznaczonej do stosowania w obiektach użyteczności publicznej o dużej odporności na ścieranie, antypoślizgowej o grubości min 2,5 mm, - ułożenie listew przyściennych z PCV, b) roboty sanitarne: - demontaż instalacji wod.-kan. wraz z przyborami i armaturą, - montaż instalacji wodociągowej ( tym pionów) wraz z armaturą odcinającą i regulacyjną, - montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej ( w tym pionów) z wpięciem w istniejące rurociągi, - montaż izolacji rurociągów, - montaż misek ustępowych typu wiszące np. systemu firmy Geberit lub równoważne, umywalek w standardzie firmy Koło, Cersanit lub równoważne, montaż wpustów podłogowych w sanitariatach, - montaż natrysków z wylewkami ściennymi podtynkową i bateriami jednouchwytowymi podtynkowymi, - podłączenie pomieszczeń WC i natrysków do istniejących przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z montażem wentylatorów o wydajności min. 150 m3/h uruchamianych oświetleniem (pomieszczenia WC) i czujnikiem wilgotności (natryski), - podłączenie wywiewek kanalizacyjnych ponad dachem, - wymiana istniejących grzejników na nowe grzejniki płytowe o zwiększonej mocy grzewczej, - montaż przy wszystkich grzejnikach zaworów termostatycznych z głowicami na zasilaniu oraz zaworów odcinających na powrocie, c) roboty elektryczne: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i montaż nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych z oprawami oświetleniowymi, osprzętem wraz z wymianą tablic elektrycznych, - montaż instalacji komputerowej i telefonicznej z gniazdami typu RJ45 w pomieszczeniach na parterze wraz z połączeniem do serwerowni zlokalizowanej na I piętrze i uruchomieniem, - montaż przewodów sterujących i zasilających wentylatory łazienkowe, - montaż w pomieszczeniach WC wentylatorów łazienkowych o wydajności min. 150 m3/h uruchamianych oświetleniem oraz montaż w natryskach wentylatorów łazienkowych z czujnikiem wilgotności o wydajności min 150 m3/h, 2) wymiana okien na parterze, w tym: a) roboty budowlane: - wymiana całej stolarki (okien i drzwi balkonowych) na parterze budynku na stolarkę PCV rozwierno - uchylną, antywłamaniową, o podziale identycznym jak stolarka istniejąca, o współczynniku K nie większym niż 1,1, z szybami P4 typu termofloat, okuciami antywłamaniowymi oraz klamkami z zamkiem z nawietrzakami higrosterowalnymi wraz z montażem wewnętrznych rolet przeciwsłonecznych materiałowych impregnowanych, zwijanych w kasety z prowadnicami, - wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy ocynkowanej powlekane, - wymiana parapetów wewnętrznych na parapety z postformingu, - demontaż krat okiennych, - obróbki ościeży okiennych wraz z poprawkami malarskimi. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 3) wymiana rynien i rur spustowych, w tym: - demontaż istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - odtworzenie, konserwacja i wykonanie pomiarów instalacji odgromowej, 4) roboty towarzyszące np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, przygotowawcze w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, zabezpieczające, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien, wykonanie pomiarów elektrycznych tym pomiarów natężenia oświetlenia, instalacji odgromowej, wydajności wentylacji, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. 3. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych np. płytki, oprawy oświetleniowe należy wykonać zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru. 4. Prace będą się odbywać w czynnym obiekcie. Każdorazowa przerwa w dostawie mediów np. woda, energia elektryczna, ogrzewanie musi być uzgodniona z min. 2 dniowym wyprzedzeniem z Użytkownikiem i inspektorem nadzoru. 5. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 6. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy od daty zakończenia czynności odbioru końcowego robót. 7. Wszelkie podane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 8. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia wyrobu lub produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada nie gorsze od produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie nie gorsze właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów o wysokim standardzie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 6. Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-117/12/GR - Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego Nr 11 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Chodkiewicza 14 Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana; d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8.d). b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: a) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach