16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg
- Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
- Data zamieszczenia: 2017-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
ul. Główna 1
78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
tel. 261474572, fax. 261474571
REGON: 32099164900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wg.wp.mil.l
- I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe elewacji i dachu w budynkach nr 30, 31 w Olesznie Znak postępowania 278/2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty remontowe pomieszczeń piwnicy oraz roboty zewnętrzne dotyczące budynków nr 30 i 31 przy ul. Głównej 1 w Olesznie, polegać będą na: 1) częściowej wymianie stolarki okiennej z PCV na stolarkę okienną z PCV. 2) rozebraniu murowanych ścianek działowych o grubości ½ cegły. 3) demontażu posadzek cementowych. 4) zeskrobaniu i zmyciu starych powłok malarskich. 5) wykonaniu nowych posadzek cementowych. 6) wykonaniu nowych posadzek z płytek podłogowych. 7) gruntowaniu powierzchni pionowych i poziomych wewnętrznych. 8) wykonaniu tynków wewnętrznych gipsowych na ścianach. 9) wykonaniu obudowy ścian z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych na ruszcie metalowym. 10) wykonaniu ścianek działowych. 11) wykonaniu sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych na ruszcie metalowym. 12) malowaniu ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. 13) wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. 14) wymianie grzejników c.o. łącznie z zaworami termostatycznymi i zwrotnymi. 15) wymianie kratek wentylacyjnych. 16) wymianie drzwi wewnętrznych wzmocnionych. 17) wymianie drzwi wewnętrznych z płyt laminowanych. 18) zbiciu z elewacji ocieplenia z płyt wiórowo-cementowych wraz z tynkiem. 19) rozebraniu opasek betonowych, nawierzchni chodnika i tarasu z betonu niezbrojonego o gr. 15 cm. 20) odkopaniu ścian fundamentowych. 21) oczyszczeniu ścian fundamentowych. 22) wykonaniu tynków uzupełniających na ścianach fundamentowych. 23) wykonaniu izolacji pionowej średniej ścian fundamentowych z modyfikowanej masy bitumicznej zabezpieczonej folią kubełkową. 24) montażu systemowych naświetli okien piwnicznych wykonanych z poliestru wzmocnionego włóknami szklanymi. 25) zasypaniu wykopów. 26) wykonaniu opaski betonowej, nawierzchni chodnika oraz tarasu z betonowej kostki brukowej kolorowej. 27) malowaniu farbą olejną balustrad przy tarasie. 28) wykonaniu schodów zewnętrznych betonowych z obłożeniem płytką gressową antypoślizgową mrozoodporną. 29) wymianie parapetów zewnętrznych Z blachy stalowej powlekanej. 30) wykonaniu termoizolacji ścian z płyt styropianowych gr. 12 cm metodą lekką-mokrą wraz z tynkiem nakrapianym akrylowym barwionym w masie. 31) montażu daszków nad drzwiami wejściowymi z poliwęglanu na konstrukcji aluminiowej. 32) demontażu starego pokrycia dachu z dwóch warstw papy termozgrzewalnej. 33) wykonaniu izolacji termicznej z płyt styropianowych EPS 036 gr. 100 mm laminowanych jednostronnie papą. 34) wykonaniu pokrycia dachu z dwóch warstw papy termozgrzewalnej. 35) wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej. 36) wymianie instalacji odgromowej: ciąg poziomy i pionowy z drutu ocynkowanego fi 8 mm oraz otoku z bednarki ocynkowanej. 37) wywiezieniu gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 10 km łącznie z kosztami składowania na wysypisku. 38) wywiezieniu i utylizacji papy pochodzącej z demontażu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233251-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 22000,00zł dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną