Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2018-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe dachu na budynku administracyjnym z halą szkoleniową „Saws” przy ul. Warszawskiej 26a - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego z dociepleniem z płyt styropianowych i remont świetlików dachowych w ilości 14 sztuk na budynku administracyjnym z halą szkoleniową „Sawas” przy ul. Warszawskiej 26a. Świetliki obecnie wykonane są na bazie konstrukcji stalowej z pokryciem ze szkła zbrojonego. Całkowita szacunkowa powierzchnia dachu wynosi ok. 1.800 m2 wraz z powierzchnia zajmowana przez świetliki. Konstrukcja świetlika dachowego zbudowana jest na podstawie prostokąta o szacowanych wymiarach 9,25m x3,2m. Roboty będą wykonywane na obiekcie czynnym, w którym odbywają się zajęcia dydaktyczne w wyłączeniem przerw przewidzianych kalendarzem roku szkolnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233228-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenia i dokumenty niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena, tj. "termin realizacji" i "okres rękojmi" zawarte w druku oferta. 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi dz. nr ewid. 382/4, 385/2, 376/136, 376/129, 376/201, 376/114 w km od 0+000 do 0+500 w miejscowości Zagórz, oraz remont parkingu dz. nr ewid. 1029, 1026/1, 1022
Dodano: 2018-09-27 - Roboty remontowe dróg i parkingów oraz budowa drogi wewnętrznej na terenie miasta i gminy Zagórz
Dodano: 2018-06-12