16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg
- Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
- Data zamieszczenia: 2019-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
ul. Główna 1
78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
tel. 261474572, fax. 261474571
REGON: 32099164900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe budynku nr 13 przy ul. Ciasnej 7 w Wałczu. Znak postępowania 673/2019. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty remontowe budynku nr 13 przy ul. Ciasnej 7 w Wałczu. Budynek nr 13 znajduje się przy ul. Ciasnej 7 w Wałczu. Budynek składa się z 1 kondy-gnacji nadziemnej. Roboty prowadzone będą zarówno wewnątrz budynku, jak i na zewnątrz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; - Załączniku nr 2 – przedmiar; - Załączniku nr 3 – PT instalacji elektrycznej; - Załączniku nr 4 – rysunki. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączniki do SIWZ i przepro-wadzoną wizję lokalną podczas zebrania Wykonawców na przyszłym terenie wykonywania prac. Zestawienie robót i inne dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o nie i na podstawie wizji lokalnej wyko-nawca sam sporządzi przedmiar robót, na podstawie którego określi cenę oferty. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną. Zamawiający może zażądać przedstawienia kosztorysu ofertowego lub dokumentu równo-ważnego, który stanowił podstawę do sporządzenia wyceny na każdym etapie realizacji zamówienia. 3. Zamawiający informuje, że odbędzie się zebranie Wykonawców w celu dokonania wizji lo-kalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych w celu zapoznania się ze stanem fak-tycznym. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: - 1.08.2019 r. o godz. 09:00 w Wałczu (Grupa Zabezpieczenia Wałcz) - informacja biuro przepustek w Wałczu. W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: - p. Monika ZIELIŃSKA – tel. 261 472 169 - p. Konrad GAWOREK – tel. 261 472 180. Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – min. 8 pracowników, zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją robót budow-lanych (roboty ogólnobudowlane), będącej przedmiotem zamówienia. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymagane czyn-ności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. Zasady zatrudnienia, kontroli i naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opi-sane w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 400,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Instalacja odgromowa.
Dodano: 2020-08-17 - Remont urządzeń stacji transformatorowej i modernizacja rozdzielnicy nn-0,4kV na terenie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
Dodano: 2020-06-10 - Roboty budowlane polegające na usunięciu kolizji z siecią SN-15 kV na działce nr 28/7 obręb Mokrawica, gmina Kamień Pomorski (skablowanie linii napowietrznej na terenie Stacji przeładunkowej odpadów w Mokrawicy)
Dodano: 2019-07-02 - Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie
Dodano: 2018-10-31 - Modernizacja sieci elektrycznej niskiego napięcia wraz z instalacją sieci strukturalnej w istniejącym budynku Nadleśnictwa Kliniska - Pucko 1.
Dodano: 2018-10-26 - Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie
Dodano: 2018-09-27 - Modernizacja sieci elektrycznej niskiego napięcia wraz z instalacją sieci strukturalnej w istniejącym budynku Nadleśnictwa Kliniska - Pucko 1.
Dodano: 2018-09-21 - Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie
Dodano: 2018-09-04 - Wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Darłowie
Dodano: 2018-05-17 - Roboty remontowe w budynku nr 68 Cybowo - znak postępowania 307/2018.
Dodano: 2018-04-25