Przetargi.pl
„Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2019 r”.

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2019 r”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia są roboty porządkowe polegające na: − Opróżnianiu koszy ulicznych – trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, zamiecenie i sprzątnięcie wszelkich odpadów leżących wokół kosza oraz wyprostowanie kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 12:00 zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Opróżnianiu koszy na psie odchody – trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, założenie nowego worka, umieszczenie w zasobniku minimum 10 szt. zestawów higienicznych dla zwierząt, zamiecenie i sprzątnięcie wszelkich odpadów leżących wokół kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 12:00; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Zamiataniu ulic i chodników – zebranie wszelkiej ziemi, piasku, liści etc. znajdujących się na jezdni, przy krawężniku i na chodniku, usuwanie przerostów z ulic i chodników. Konieczność zamiatania zostanie każdorazowo zgłoszona pisemnie. Pożądany termin wykonania usługi 20 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic i chodników otrzymanym od zamawiającego. − Dokonaniu oprysków gminnych ulic, chodników i kamiennych poboczy środkiem chwastobójczym, dwukrotnie w okresie wegetacji. Termin wykonania usługi dwa tygodnie od dnia zgłoszenia wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic, chodników i poboczy otrzymanym od zamawiającego. − Usunięcie przerostów z kamiennych poboczy – usunięcie przerostów z poboczy dróg gminnych wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Wiosenne i jesienne grabienie, zbiórka i wywóz liści z terenu Gminy – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego (pobocza dróg, parki, skwery i inne tereny publiczne). W okresie od 1 października do 15 grudnia wykonawca winien skierować do realizacji zadania dodatkowo minimum 10 osób. Zamawiający zażąda przedstawienia w terminie do 30 września wykazu dodatkowych osób zajmujących się tylko grabieniem liści. Grabienie wiosenne i ostatnie grabienie jesienne powinno być wykonywane miotłograbiami. − Czyszczeniu słupów oraz otwartych tablic ogłoszeniowych – w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całego słupa oraz tablicy poprzez zerwanie ogłoszeń, usunięcie zszywek, zamiecenie i zebranie wszelkich odpadów leżacych wokół słupa i tablicy; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Czyszczeniu zamkniętych tablic ogłoszeniowych – w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całej tablicy poprzez umycie szyby oraz obudowy, usunięcie graffiti, oraz ogłoszeń naklejonych na tablicę; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Sprzątaniu wiat przystankowych – w każdy pierwszy wtorek miesiąca mycie i czyszczenie wiat przystankowych, zamiatanie i usuwanie przerostów z zatok i chodnika pod wiatą; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Zbieranie, wywóz do utylizacja odpadów – sprzątanie z ulic luźnych odpadów; czyszczenie słupów z ogłoszeń; zbieranie pozostawionych worków z odpadami; likwidacja dzikich wysypisk; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Zbieranie, wywóz do utylizacji odpadów z poboczy dróg gminnych – przejście wskazanymi ulicami i zebranie z nich odpadów; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. − Odbiorze odpadów w ramach akcji sprzątania świata organizowanych przez uczniów i mieszkańców – zebranie, wywóz do utylizacji worków z odpadami z miejsc wskazanych przez zamawiającego. − Zbieraniu, wywozie do utylizacji worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice wg zlecenia zamawiającego. − Zbieraniu, wywozie do utylizacji trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) worków z odpadami ustawionych przy czterech strefach rekreacji (Michałowice, Reguły, Komorów x 2), Orliku (Sokołów), placu zabaw w Granicy, Nowej Wsi, Sokołowie i Suchym Lesie. − Montażu koszy ulicznych. − Montażu ławek ulicznych. − Zakupie koszy ulicznych (metalowy na pojedynczym słupku, wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). − Zakupie ławek ulicznych (krakowska lub wiedeńska wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). − Malowaniu ławek ulicznych (dwukrotne pomalowanie ławek: deski lakierobejcą, elementy metalowe farbą olejną, materiał po stronie Wykonawcy, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym). Wartości szacunkowe: Ilość koszy ulicznych (jednorazowo) 540 szt. Ilość koszy na psie odchody (jednorazowo) 60 szt. Ilość odpadów przeznaczonych do zebrania, wywiezienia i utylizacji (w skali roku) 216 Mg Powierzchnia chodników do oczyszczenia (jednorazowo) 95 000 m2 Długość ulic do oczyszczenia (jednorazowo) 165 000 mb Powierzchnia przeznaczona do grabienia (w skali roku) 90 ha Ilość tablic ogłoszeniowych otwartych (jednorazowo) 88 szt. Ilość tablic ogłoszeniowych zamkniętych (jednorazowo) 22 szt. Ilość wiat przystankowych (jednorazowo) 26 szt. Usunięcie przerostów z kamiennych poboczy (jednorazowo) 20 000 m2 Zakup koszy ulicznych (w skali roku) 80 szt. Zakup ławek ulicznych (w skali roku) 20 szt. Ilość koszy do montażu (w skali roku) 80 szt. Ilość ławek do montażu (w skali roku) 20 szt. Ilość ławek do malowania (w skali roku) 120 szt. 2.2 Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) osoby wykonujące czynności sprzątania o których mowa w pkt. 2.1 tiret 1-12 SIWZ robót porządkowych objętych zamówieniem w tym minimum dwóch kierowców z prawem jazdy kategorii B lub C. 1. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej; 4. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 5. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto za każdą osobę; 6. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia co osób przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 2.3 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 2.4 Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy (załącznik Wykonawcy), 3) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 4) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 5) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 7) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.6 i 16.1.7 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.3: ppkt. 1–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach