Przetargi.pl
Roboty naprawcze na wiadukcie - ul. Mariacka w Radlinie.

Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg

  • Adres: 44310 Radlin, ul. Rymera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 590 200 , fax. 324 590 205
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
    ul. Rymera 15
    44310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 324 590 200, fax. 324 590 205
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty naprawcze na wiadukcie - ul. Mariacka w Radlinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uszynienia i montaż osłon przeciwporażeniowych na długości 18 mb po obu stronach wiaduktu (łącznie 36 mb). 2) Technologia wykonania robót przewiduje wykonanie w kolejności chronologicznej następujących prac: a) wykonanie prac zabezpieczających teren budowy, b) wyłączenie chodnika południowego z ruchu, c) wykonanie montażu osłon po stronie południowej, d) przeniesienie ruchu na chodnik południowy, e) wykonanie montażu osłon po stronie północnej, f) przywrócenie pierwotnej organizacji ruchu na obiekcie, g) montaż uszynienia na filarach obiektu z podłączeniem do szyn kolejowych, h) wykonanie ewentualnych prac porządkowych. 3) Wykonawca ponadto zobowiązany jest do sporządzenia projektu technicznego uszynienia oraz uzgodnienia go z zarządcą trasy kolejowej oraz Inżynierem (Inspektorem Nadzoru). 2. Do Wykonawcy należy także: 1) organizacja, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 3) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania inwestycji oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, 4) zapewnienie w czasie trwania realizacji zamówienia na terenie placu budowy (w granicach przekazanych przez Zamawiającego) należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochrony znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymania ich w należytym stanie technicznym, 5) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do należytego ładu, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu placu budowy, a w przypadku wejścia w tereny prywatne przedłożenie oświadczenia właściciela nieruchomości o nie wnoszeniu uwag do uporządkowania terenu nieruchomości po wykonanych robotach, 6) zapewnienie nadzorów branżowych nad realizacją inwestycji, wszelkie uzgodnienia i wyłączenia wymagane od PKP (zarządca linii kolejowej), 7) załadunek, wywóz i utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórki - zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów, 8) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót i przedstawienie go w siedzibie Zamawiającego, 9) ubezpieczenie, zabezpieczenie dojazdu, dojścia do posesji znajdujących się przy remontowanym obiekcie, w tym przedstawienie Zamawiającemu (przed przystąpieniem do robót) sposobu zabezpieczenia i oznakowania robót prowadzonych w drodze. Ewentualnie zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych, czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Materiałem równoważnym jest materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis, z którego wynika to w sposób nie budzący wątpliwości. 3. Uwagi i zalecenia Wszystkie prace budowlane należy prowadzić z zachowaniem przepisów BHP, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz aktualnie obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego. W przypadkach odstępstwa od projektu lub wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych na etapie projektowania sposób wykonania robót należy uzgodnić z projektantem. Użyte materiały budowlane muszą posiadać aktualne deklaracje zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatami technicznymi. 4. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wszystkie osoby, które w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będą wykonywać następujące czynności: roboty montażowe osłon przeciwporażeniowych i uszynienia. 2) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 3) Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia w druku oferty o zatrudnianiu w/w pracowników na umowę o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. 4) Po wyborze oferty, a przed zawarciem umowy Zamawiający wymaga złożenia wykazu zawierającego dane dotyczące ilości pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem imienia i nazwiska, wymiaru etatu i zakresu obowiązków – wzór załącznik nr 9 do SIWZ. 5) Brak złożenia w/w wykazu uważany będzie jako odmowa podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 6) Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, osób wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe i sprzętowe. Uwaga 1: Szczegółowe zasady zatrudniania osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsekwencje nie zastosowania się do ustalonych zasad znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wymagania związane z realizacją zamówienia, obejmujące aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem takie jak*: - zatrudnienie osób bezrobotnych – nie - młodocianych – nie - osób niepełnosprawnych – nie - innych osób o których mowa w ustawie o zatrudnieniu socjalnym – nie 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych / zasady projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników Roboty naprawcze mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa pieszych poruszających się po obiekcie. 7. Wymagania w zakresie ochrony środowiska szczególnie wynikające z ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisów „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”: 1) Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia robót remontowych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. 2) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; 3) Organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221121-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dokumenty rejestrowe potwierdzające upoważnienie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. - Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. - Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. - W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (Załącznik nr 5 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Wyceniony przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach