Przetargi.pl
ROBOTY NAPRAWCZE BUDYNKU NR 3 W MRZEŻYNIE

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY NAPRAWCZE BUDYNKU NR 3 W MRZEŻYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są są roboty naprawcze budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Mrzeżynie zgodnie z dokumentacją techniczną załączoną do niniejszej SIWZ, a także zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Roboty obejmują naprawę węzłów sanitarnych, naprawę podłóg i posadzek, wymiana stolarki otworowej, wymianę wykładzin, malowanie pomieszczeń. 1) Zakres robót naprawczych budynku nr 3 w Mrzeżynie obejmuje: naprawa wykończenia wewnętrznej powierzchni ścian / sufitów, naprawa tynków wewnętrznych sufity / ściany, wymiana posadzek terakota, naprawa izolacji w pomieszczeniach sanitarnych, wymiana okładzin ściennych, wymiana wykładzin PCV na wykładziny zgrzewalne, wymiana stolarki otworowej okna / drzwi, wykonanie powłok malarskich sufity / ściany, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, wodno-kanalizacyjnej oraz p.poż., wykonanie instalacji oświetleniowej drogi ewakuacyjnej, wykonanie naprawy elementów zewnętrznych obiektu, malowanie elewacji, wykonanie wentylacji grawitacyjnej z kanałów PCV pomieszczeń sanitarnych, wykonanie sufitów podwieszanych na stelażu aluminiowym, wykonanie balustrad klatki schodowej, krat okiennych zewnętrznych, wykonanie oświetlenia drogi ewakuacyjnej, wykonanie okładzin stopni, spoczników klatki schodowej, wykonanie wymiany opraw oświetleniowych, wyłączników, gniazd, wykonanie wymiany szaf elektrycznych, zabezpieczeń WLZ, wykonanie badań instalacji elektrycznej, wykonanie przeglądu kominów (przewody wentylacyjne), montaż przyborów sanitarnych, kanalizacyjnych, wywóz materiałów rozbiórkowych poza teren jednostki w miejsca prawnie wyznaczone i przekazanie do utylizacji materiałów rozbiórkowych. 2) Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia i kolejność wykonywania prac, określają dokumenty wymienione w pkt. 4. 3) Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – Roboty naprawcze budynku nr 3 w Mrzeżynie – załącznik 9 do SIWZ – zał. 9 do SIWZ; Przedmiar robót - Roboty naprawcze budynku nr 3 w Mrzeżynie - zał. nr 10 do SIWZ, rysunki. 4) Postanowienia dotyczące równoważności. a) W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia, w tym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót załączonych do SIWZ jakichkolwiek oznaczeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów (wyrobów) przewidzianych do zastosowania, które charakteryzują produkty, usługi lub lub roboty, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, co oznacza że zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać parametry techniczno-użytkowe takie same lub lepsze w stosunku do produktów wskazanych w dokumentacji technicznej oraz SIWZ. b) Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do opisanych w dokumentacji technicznej: nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne, wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji, zwłaszcza budowlano-konstrukcyjnej obiektu, nie niższą żywotność w użytkowaniu, wymagane parametry techniczne i jakościowe, - nie gorszą gwarancję i rękojmię. 5) Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, nie może być krótszy 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez Strony, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu obioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. 6) Postanowienia dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.), na cały okres obowiązywania umowy, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, t.j roboty rozbiórkowe, roboty murowe, tynkarskie, malarskie. posadzkowe, izolacyjne, okładzinowe ścian, stolarki otworowej, elewacyjne, instalacji wod.-kan., co., instalacji elektrycznych, wentylacji grawitacyjnej. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 3. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt, 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w formie gwarancji nie może zawierać w swojej treści wymogu przestawienia żądania zapłaty kwoty gwarancji za pośrednictwem/ po potwierdzeniu banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (stwierdzającym, że figurujące na nim podpisy zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentowania Zamawiającego). 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP Odział w Szczecinie 26 1010 1599 0194 2213 9120 2000 odpowiednio z dopiskiem: „Wadium – ZP/05/2019 – Roboty naprawcze bud. nr 3 w Mrzeżynie.” 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru robót na zasadach określonych w rozdziale 10 i 12 SIWZ. Brak wymaganego kosztorysu bądź złożenie go w formie innej niż wymagana, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach