Przetargi.pl
Roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych w leśnictwach Okalice, Uniesin, Kozin, Mikorowo, Runowo i Rokitki o nawierzchni tłuczniowej i gruzowej o szer. 4,0m i dł. 22,47 km oraz wykonanie dwóch spowalniaczy drogowych.

Nadleśnictwo Cewice ogłasza przetarg

  • Adres: 84312 Cewice, ul. Wincentego Witosa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613430, 8613459 , fax. 598 613 444
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Cewice
    ul. Wincentego Witosa 39
    84312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613430, 8613459, fax. 598 613 444
    REGON: 77052799800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cewice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych w leśnictwach Okalice, Uniesin, Kozin, Mikorowo, Runowo i Rokitki o nawierzchni tłuczniowej i gruzowej o szer. 4,0m i dł. 22,47 km oraz wykonanie dwóch spowalniaczy drogowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: Roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cewice o szczegółowej lokalizacji: - leśnictwo Okalice : oddz. 67,68,92,98,99,100,101,95, dł. 4,5 km - leśnictwo Uniesin: oddz. 51,52,53, dł. 1,24 km - leśnictwo Runowo-Mikorowo: oddz. 80,65,56,67,66,82,93, dł. 5,3 km - leśnictwo Kozin-Mikorowo: oddz. 167,168,156,157,176,177,180,181,182,185,168,169 , dł. 8,0 km - leśnictwo Rokitki: oddz. 258,257,256,255,254,253,260,259, dł 3,7 km - spowalniacze w leśnictwie Mikorowo, oddz. 107g oraz w leśnictwie Uniesin, oddz. 118x Wymienione odcinki posiadają nawierzchnię gruntowo-gruzową. Wymagane elementy do wykonania to: 1) Likwidacja wybojów, niecek terenowych i kolein. 2) Wyprofilowanie i uwałowanie istniejącej nawierzchni . 3) Udrożnienie przepustów. 4) Odmulenie i oczyszczenie poboczy i rowów odwadniających oraz dołów chłonnych. 5) Wykonanie spowalniaczy ( wyniesień drogi) celem uspokojenia ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu umowy i zakres robót do wykonania określają: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: załącznik nr 1. 2. Przedmiar robót: załącznik nr 1a – 1e 3. Opis techniczny –wyniesienie drogi : załącznik nr 1f. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, 3) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) Pzp, 4) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, 5) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia, 7) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z wyjątkiem wskazanym w art. 93 ust. 4. 8) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 9) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: : 5 000,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu: wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP OC/SŁUPSK 73 1020 4649 0000 7802 0067 4341 z dopiskiem na blankiecie przelewu: „Wadium na roboty konserwacyjne dróg”. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz 1804). • Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. • Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). • Wadium wniesione w formie innej niż pieniądze zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert 4. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego 5. Poręczenie i gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust 4a oraz 5 PZP, a także obejmować cały okres związania z ofertą określony w SWIZ. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń o których mowa w punkcie 8.2. niniejszej SIWZ, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy . 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. /załącznik nr 5 do SIWZ/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach