Przetargi.pl
Roboty elektryczne na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty elektryczne na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Roboty elektryczne na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: Część 1 - Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w Męskim Domu Studenckim w Lublinie przy ul. Konstantynów 1B; Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ, który zawiera opis przedmiotu zamówienia dokumentację projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary. Rozbudowa sieci strukturalnej objęta dokumentacją projektową nie stanowi przedmiotu zamówienia, będzie wykonywana odrębnie. Część 2 - Wykonanie wymiany rozdzielnicy elektrycznej na parterze i pierwszym piętrze w Domu Asystenta w Lublinie przy ul. Konstantynów 1C; Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ, który zawiera opis przedmiotu zamówienia, schematy i zdjęcia rozdzielnic, zestawienie podstawowych materiałów oraz przedmiar. Część 3 - Przebudowa istniejącego układu automatyki SZR w stacji K-771 przy Al. Racławickich 14 w Lublinie; Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZ, który zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentację projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary. Prace wymagające wyłączenia zasilania w Kampusie Głównym KUL można wykonywać po pisemnym uzgodnieniu z Działem Inwestycji tylko w godzinach nocnych (22:00-6:00). Szczegóły techniczne oraz czas trwania wyłączenia zasilania należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru robót elektrycznych. Dla odbiorów strategicznych z punktu widzenia Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II należy przewidzieć ciągłość zasilania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości dla części 1 2 700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset 00,100 zł), dla części 2 nie dotyczy, dla części 3 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00,100 zł), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. BANK PeKaO S.A. III OLublin, Nr konta: 50 1240 2382 1111 0010 2390 2519, z dopiskiem: Wadium - Roboty elektryczne - AZP-240 PN-p30 037 2016 - część a. Wadium złożone w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert. b. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Dowód wniesienia wadium w jednej lub w kilku formach określonych w ust. 2 należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć najpóźniej w terminie składania ofert. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 11. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 12. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być złożone w oddzielnej kopercie. 13. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. 14. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) zostanie złożona nie później niż w terminie składania ofert i będzie zawierała co najmniej następujące elementy: a. nazwę i dokładny adres gwaranta, b. zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c. zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium na pierwsze wezwanie Zamawiającego, d. okres ważności umowy zabezpieczającej (który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ). 15. Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach