Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg
- Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska197
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
Modlińska197
03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 015259640 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty drogowe i odwodnieniowe w ramach remontów i bieżącego utrzymania dróg o nawierzchni utwardzonej położonych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remonty dróg o nawierzchni asfaltowej oraz wykonanie odwodnienia, w tym:1) utrzymanie i remonty dróg gminnych,2) remonty dróg wewnętrznych,3) wykonanie II etapu odwodnienia ul. Kaczorowej.Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia Wykonawcy)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał zamówienia o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, co najmniej:a) dwa (2) zamówienia polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowych o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) każde, z podaniem zakresu i wartości robót, daty oraz miejsca wykonania,b) jedno (1) zamówienie polegające na wykonaniu odwodnienia dróg, o wartości minimum 100 000 zł brutto, z podaniem zakresu i wartości robót, daty oraz miejsca wykonania.Warunek, o którym mowa powyżej musi być udokumentowany jednoznacznie co do zakresu wykonanych robót w wykazie zrealizowanych robót (wg załącznika nr 5 do SWZ), tzn. w przypadku ujęcia w wykazie kompleksowych robót:Ad. a) w przypadku nawierzchni asfaltowych należy podać wartość wykonania samych nawierzchni asfaltowych lub łączną wartość robót asfaltowych wraz z wartością zrealizowanej podbudowy, o ile roboty dotyczyły wykonania całej konstrukcji jezdni.Ad. b) w przypadku kompleksowej realizacji budowy/przebudowy dróg wraz z odwodnieniem drogi należy podać wartość robót polegających na wykonaniu samego odwodnienia ulicznego.Dowodami określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek określony powyżej Wykonawcy muszą spełniać wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.2. W zakresie zdolności technicznejZamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. że posiada co najmniej:- remonter - szt. 1,- koparko – ładowarkę - 1 szt.,- rozściełacz asfaltu do wykonywania nawierzchni asfaltowej - 1 szt.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem w ramach zadania pn. Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem oraz sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 2 w Garwolinie.
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Promna
Dodano: 2024-05-08 - „Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-08 - Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna – etap II
Dodano: 2024-05-07 - „Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku – etap II”
Dodano: 2024-05-07 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
Dodano: 2024-05-06 - Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
Dodano: 2024-05-06 - Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02