Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 50-369 Wrocław, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7842030 , fax. 71 3270911
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
ul. M. Skłodowskiej-Curie 58
50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7842030, fax. 71 3270911
REGON: 000288998 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roboty dekarskie awaryjne i konserwacyjne we wszystkich obiektach Szpitala przy ul. M. Curie – Skłodowskiej, ul. Pasteura, ul. Chałubińskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
roboty dekarskie awaryjne i konserwacyjne we wszystkich obiektach Szpitala przy ul. M. Curie – Skłodowskiej, ul. Pasteura, ul. Chałubińskiego. Zakres robót: 1. Przełożenie dachówki karpiówki 2. Uzupełnienie brakujących dachówek i gąsiorów 3. Wymiana, naprawa lub czyszczenie rur spustowych 4. Czyszczenie, wymiana lub naprawa rynny 5. Renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej 6. Drobne naprawy pokrycia papowego polegające na wstawieniu łat z papy 7. Położenie 1 warstwy papy termozgrzewalnej 8 . Uszczelnienie kosza 9. Wymiana kosza 10. Uszczelnienie opierzeń ogniomuru 11. Położenie pasa nadrynnowego 12. Naprawa gzymsu 13. Przemurowanie kominów 14. Wymiana lub naprawa obróbki blacharskiej 15. Odśnieżanie dachu płaskiego i stromego 16. Zbicie sopli 17. Inne prace Postępowanie jest prowadzone zgodnie zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm. ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają KOMPETENCJE LUB UPRAWNIENIA do prowadzenia określonej działalności zawodowej: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH wydanych przez odpowiedni organ samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ust. 2 Ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z poźn. zm.) dających podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa) z określonym w nim terminem ważności. 1.1.1. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów cyt. ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r., lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem innych przepisów Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U z 2016 r. poz. 290 z poźn. zm.) oraz Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 15 stycznia 2016 r. (Dz.U z 2016 r., poz. 65).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy muszą dostarczyć w złożonych ofertach 1)1. FORMULARZ OFERTY (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II SIWZ) 1)2. FORMULARZ CENOWY należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział X SIWZ) 1)3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na ZDOLNOŚCIACH lub SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW na zasadach określonych w art. 22a cyt. ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1)3.1. Wykonawca załącza pisemne zobowiązanie, podmiotu trzeciego, do udostępnienia zasobów, służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia przez podmiot trzeci na zasadzie w art. 22a cyt. ustawy Pzp. ZOBOWIĄZANIE o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział VI SIWZ.) WYKONAWCA DOŁĄCZY DO OFERTY JEŻELI DOTYCZY. 1)4. PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1)4.1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1)4.2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 1)5.3. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu Szkoły podstawowej nr 3 przy ul. Ceramicznej w Bolesławcu
Dodano: 2023-12-04 - Roboty budowlane w pomieszczeniach infrastruktury OOW
Dodano: 2023-10-31 - Stworzenie dokumentacji projektowej remontu dachu ora wykonanie remontu dachu Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
Dodano: 2021-10-19 - Wymiana poszycia dachowego budynku przy ul. Kasztelańskiej 7 w Wałbrzychu
Dodano: 2020-08-12 - Usługa polegająca na czyszczeniu i utrzymaniu drożności rynien na obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2020-07-16 - Remont dachu kościoła p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Strzeszowie - Etap I: nawa główna
Dodano: 2020-06-02 - Wykonanie prac remontowych w budynku gimnazjum Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej ZADANIE A: Remont pokrycia dachu na budynku gimnazjum ( z wyłączeniem części wyremontowanej w 2017 roku) ZADANIE B: Remont schodów do budynku gimnazjum (wyjścia ewakuacyjne oraz wejście do szatni)
Dodano: 2019-04-05 - Wykonanie robót budowlanych pn.: Etap 1: Remont budynku wraz z kolorystyką – ul. Spółdzielcza 29-31 w ramach zadania pn.: „Wykonanie remontu komunalnych budynków wielorodzinnych usytuowanych przy ul. Gdyńskiej 3-3A, ul. Pierwszego Maja 3, ul. Stefana Żeromskiego 6, ul. Spółdzielczej 29-31, ul. Kotlarskiej 5A w Świdnicy”, nr RPDS.06.03.04-02-0210/16 oraz Etap2: Przebudowa budynku przy ul. Spółdzielczej 29-31 w ramach zadania pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Spółdzielcza 29-31”
Dodano: 2019-03-18 - Remont dachu budynku biurowego w Bolesławcu przy ul. Chrobrego nr 3
Dodano: 2018-12-07 - Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. Mickiewicza 10, Mickiewicza 12 i Sportowej 3 w Żarowie
Dodano: 2018-11-22