Przetargi.pl
Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania wraz z dostosowaniem niezbędnej infrastruktury budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w miejscowości Panieńszczyzna

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
    REGON: 53523800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania wraz z dostosowaniem niezbędnej infrastruktury budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w miejscowości Panieńszczyzna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane związane z rozbudowa, nadbudowa i przebudową, zmianą sposobu użytkowania wraz z dostosowaniem niezbędnej infrastruktury dwóch budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w Panieńszczyźnie, gmina Jastków. Roboty realizowane w ramach działania 13.8 RPO WL 2014-2020 „Poprawa spójności przestrzennej, społecznej i kulturowej Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez rewitalizację”. Całość inwestycji podzielono na zadania: Zadanie 1 Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (dawna Agronomówka) wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Zakład Usług Komunalnych i Świetlicę Środowiskową wraz z przebudową przyłącza kanalizacji sanitarnej. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Panieńszczyzna na działkach nr 10/31 i 10/46 w gminie Jastków. Przedmiotowy budynek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej to obiekt parterowy, częściowo podpiwniczony z częściowo użytkowym poddaszem, przykryty dachem dwuspadowym. Budynek ten obecnie pełni funkcję budynku administracji publicznej. Planowana inwestycja ma na celu dostosowanie rosnących potrzeb Inwestora w zakresie administracji publicznej, a także ma na celu wzbogacenie funkcji dostępnych dla mieszkańców gminy poprzez wygospodarowanie pomieszczeń na Świetlicę Środowiskową. Ponadto do wykonania będzie klatka schodowa wraz z dźwigiem osobowym, aby umożliwić dostęp osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich, jak również osobom niewidomym niedosłyszącym czy z inną dysfunkcją. Charakterystyczne dane obiektu: Powierzchnia zabudowy – 151,41m2 Powierzchnia netto – 314,45m2 Powierzchnia użytkowa – 256,66m2 Powierzchnia całkowita – 427,45m2 Kubatura budynku – 1417m3 Zadanie 2 Budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem i oświetleniem Istniejący teren porośnięty na całej powierzchni trawą oraz nieuporządkowaną zielenią oraz krzewami. Zaprojektowana przestrzeń publiczna kształtowana jest z myślą o potrzebach ludzi sprawnych fizycznie, jak również osób niepełnosprawnych ze szczególnym zwróceniem uwagi na osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, osoby niewidome, słabo widzące czy głuche i niedosłyszące. Przedmiotowa inwestycja polega w szczególności na budowie bezpiecznych nawierzchni oraz montażu urządzeń: - bujak auto - bujak konik - domki z piaskownicą dla małych dzieci - karuzela krzyżowa z 4 siedziskami i kierownicą - zestaw zabawowy - zjeżdżalnia ze schodami - huśtawka wahadłowa dwuosobowa - huśtawka wagowa dwuosobowa Ponadto zostaną zamontowane: - ławki - kosze na śmieci - stojaki na rowery - tablice informacyjne Ogrodzenie typowe, panelowe, ocynkowane powlekane powłoką poliestrową. Bilans terenu Powierzchnia placu zabaw: 705 m2,w tym: powierzchnia nawierzchni bezpiecznej pod plac zabaw: 168,31 m2, powierzchnia nawierzchni bezpiecznej z piasku: 90,0 m2, powierzchnia nawierzchni komunikacyjnej: 172,52 m2, powierzchnia nawierzchni trawiastej: 84,97 m2, powierzchnia zieleni urządzonej (roślinność wysoka, krzewy): 189,20 m2. Zadanie 3 Budowa zjazdu publicznego z drogi gminnej (ul. Motylowa) wraz z miejscami postojowymi i niezbędną infrastrukturą. Na terenie opracowania występuje infrastruktura techniczna związana z jego obsługą (sieci, przyłącza i instalacje). Teren bezpośrednio przyległy do terenu opracowania jest uzbrojony w następujące sieci: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetyczną, teletechniczną Projektowany zjazd zapewni pełną komunikację dla kategorii ruchu KR2. Powierzchnia drogi wew. z bet. kostki brukowej – 285m2 Powierzchnia zjazdu z bet. kostki brukowej – 60m2 Powierzchnia miejsc postojowych z bet. kostki brukowej -335m2 Powierzchnia chodników z betonowej kostki brukowej – 195m2 Łączna długoś,ć ścianek oporowych – 75mb Krawężniki betonowe 15x30x100 – 155mb Obrzeża betonowe 6x25x100- 250mb Zadanie 4 „Rozbudowa i przebudowa budynku poprzemysłowego (obecnie lecznica weterynaryjna) wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokale usługowe i lokale socjalne” wraz z przyłączami wodociągowym i kanalizacji sanitarnej, utwardzeniem terenu. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Panieńszczyzna na działkach nr 10/43 i 10/34 w gminie Jastków. Przedmiotowy budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowanej ze stropami prefabrykowanymi. Jest to budynek dwukondygnacyjny, z częściowym podpiwniczeniem, przykryty dachem dwuspadowym. Budynek posiada pełne uzbrojenie w instalacje techniczne. Obecnie pełni funkcję usługową, w budynku znajduje się lecznica weterynaryjna oraz lokale socjalne. Budynek zostanie dostosowany do nowych funkcji użytkowych z naciskiem na usługi społeczne. Ponadto budynek zostanie poddany termomodernizacji z gruntownym remontem pomieszczeń i ich przystosowaniem do nowych funkcji. Na parterze zaprojektowano pomieszczenia biurowe związane z obsługą rolnictwa oraz Klub Seniora. Charakterystyczne dane obiektu: Powierzchnia zabudowy – 295,10m2 Powierzchnia netto – 548,21m2 Powierzchnia użytkowa – 548,21m2 Powierzchnia całkowita – 791,82m2 Kubatura budynku – 2929m3 Zamawiający zwraca szczególna uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - roboty z zakresu wykonania elementów żelbetowych i betonowych - murowanie - roboty izolacyjne, tynkowanie, roboty pokryciowe -montaż okien i drzwi - roboty posadzkarskie, glazurnicze - malowanie - wykonywanie wewnętrznych instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji, oraz zewnętrznej instalacji sanitarnej - montaż dźwigu osobowego - wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych - montaż urządzeń na placu zabaw powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 50 000zł 2. Wadium należy wnosić zgodnie z przepisami zawartymi w art.45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Pekao S.A. Nr 14 1240 5497 1111 0010 6615 3260 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 4. Dowód wpłaty wadium lub jego kopię, potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, zalecane jest załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, mają obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach