Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2411270 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8 A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2411270, fax. 32 2414060
    REGON: 00016624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzuim.chorzow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r. Roboty zlecane będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń na poszczególne roboty z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu wykonania. Zlecenia rozliczane będą każdorazowo po ich wykonaniu, na podstawie obmiaru robót oraz cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w: a) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanych przez P.U.H DROG-MEN, 41-700 Ruda Śląska ul. Szyb Walenty 32. (Załącznik Nr 3 do SIWZ). b) założeniach do kalkulacji jednostkowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w których dla każdej z pozycji Formularza Cenowego zostały określone zakresy robót koniecznych do wykonania. c) Formularzu Cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ), który zawiera przewidywany zakres robót. 2. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (dot. każdej części zamówienia): 1) Zamawiający informuje, iż ilekroć np. w specyfikacjach technicznych, kalkulacjach, formularzach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) W ramach wykonawstwa robót należy stosować się do przepisów zawartych w Specyfikacjach technicznych opracowanych przez P.U.H DROG-MEN. 3) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca prowadzenia robót w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie` szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 4) Przed przystąpieniem do realizacji każdego zlecenia, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jeśli charakter prowadzonych robót tego wymaga. 5) Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 6) Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę. 7) Koszty opracowania projektu organizacji ruchu (jeśli jest wymagany) na czas prowadzenia robót, wykonania oraz utrzymania oznakowania tymczasowego ponosi Wykonawca robót. 8) Wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego przez cały okres realizacji danego zlecenia. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków. 10) W razie uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej, Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia wszystkich uszkodzonych punktów geodezyjnych własnym kosztem i staraniem zlecając te prace uprawnionemu geodecie, przedstawiając jednocześnie Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wydziału Geodezji Urzędu Miasta o wykonanych pracach geodezyjnych. 11) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych przy robotach budowlanych: prace rozbiórkowe, prace kanalizacyjne; b) nadzorowanie pracy brygady pracowników (brygadziści). Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 12 do SIWZ. 12) Roboty budowlane wynikające z przedmiotu zamówienia podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232450-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.1. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) w gwarancjach bankowych. 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga: W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej, wadium należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej może zgodnie ze swoim wyborem: 1) przed upływem terminu składania ofert przesłać wadium w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia, na adres e-mail sekretariat@mzuim.chorzow.eu; 2) złożyć oryginał w formie pisemnej, tj. opatrzony własnoręcznymi podpisami osób upoważnionych do jego wystawienia, w zamkniętej kopercie opisanej „wadium” załączonej do koperty z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.10. Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy Wykonawcy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (Załączniki Nr 8 i 9). 4) Wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia, zgodnie z zapisami pkt 11.1.5 SIWZ, jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz lub potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniądza. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy (Załącznik Nr 10). 6) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.mzuim.chorzow.eu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 tj. od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach