Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2019/2020 projektu pn. "Adaptacja nieużytkowanej kamienicy wraz z oficyną przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele prowadzenia działań społecznych"

Gmina Miasto Chełmno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 771 729 , fax. 566 771 774
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmno
    ul. Dworcowa 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 771 729, fax. 566 771 774
    REGON: 87111848300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2019/2020 projektu pn. "Adaptacja nieużytkowanej kamienicy wraz z oficyną przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele prowadzenia działań społecznych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są „Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2019/2020 projektu pn. „Adaptacja nieużytkowanej kamienicy wraz z oficyną przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele prowadzenia działań społecznych” Zakres prac w istniejącym budynku kamienicy: W zakresie przebudowy zaprojektowano: - konserwacja i remont sieni. - usunięcie wtórnych podziałów wnętrz - wymiana i ujednolicenie drzwi wewnętrznych na historyzujące według wzoru zna - zmiana lokalizacji sanitariatów - przekucie dodatkowych otworów drzwiowych - wymianę i ujednolicenie stolarek drzwiowych w obrębie projektowanych pomieszczeń. - wymianę warstw posadzkowych i usunięcie polepy – odciążenie stropów, - wzmocnienie konstrukcji stropów w polach pomiędzy belkami drewnianymi - wykonanie nowego podziału wnętrza ściankami z płyt GKB - uzupełnienie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych okładzin ściennych / malowania - wykonanie nowych sufitów podwieszanych z płyt GKB - wymianę wewnętrznych elektrycznych, wod. - Kan. c.o. - montaż instalacji wentylacji mechanicznej - remont konstrukcji dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną w łuskę i przemurowaniem kominów, - docieplenie od wewnątrz za pomocą higroskopijnych bloczków wapiennych i zaprawy ciepłochronnej. - malowanie elewacji – (dokładny kolor do uzgodnienia po wykonaniu badań stratygraficznych z Konserwatorem) z wymianą stolarki okiennej na trójszybową drewnianą stolarkę z naklejanym na szybę szprosem podziału. - przeprowadzenie prac związanych z ograniczaniem zawilgocenia ścian: odgrzybienie, osuszenie, wykonanie izolacji poziomej iniekcyjnej. - dostosowanie dyspozycji wnętrz do nowej funkcji - wymiana instalacji elektrycznej, gazowej oraz wodno-kanalizacyjnej, - budowa optymalnego w sensie szacowanych, przyszłych kosztów ogrzewania i serwisowania, źródła ciepła - przy czym jego dobór winien uwzględniać nowe, niższe zapotrzebowanie budynków na ciepło (budynek frontowy i oficyna) i wynikać z przeprowadzonej analizy wielowariantowej uwzględniającej instalacje odnawialnych źródeł energii (aktualne źródło ciepła – piece kaflowe) wraz z instalacją c.o. i c.w.u., - zaprojektowanie systemu monitorowania i zarządzania energią - montaż instalacji ppoż., odgromowej, teleinformatycznej, - wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCV Zakres prac w budynku oficyny: - usunięcie podziałów pomieszczeń - usunięcie i wymiana nie spełniających wymogów norm stropów - usunięcie istniejącej nie spełniającej norm klatki schodowej - wykonanie nowej klatki schodowej - wymiana więźby dachowej wraz z pokryciem - wykonanie stropów z nowych materiałów dopasowując poziom do poziomu stropów Kamienicy - wymiana i ujednolicenie drzwi wewnętrznych na historyzujące według wzoru zna -obniżenie poziomu okien oraz ich wymiana - wymianę i ujednolicenie stolarek drzwiowych w obrębie projektowanych pomieszczeń. - wykonanie nowego podziału wnętrza ściankami z płyt GKB - skucie tynków - wykonanie nowych tynków - wykonanie nowych sufitów podwieszanych z płyt GKB - wymianę wewnętrznych elektrycznych, wod.kan. c.o. - montaż instalacji wentylacji mechanicznej - docieplenie od zewnątrz za pomocą wełny mineralnej. - malowanie elewacji - podchwycenie fundamentów - dostosowanie dyspozycji wnętrz do nowej funkcji - wymiana instalacji elektrycznej, gazowej oraz wodno-kanalizacyjnej, - wymiana instalacji elektrycznej, gazowej oraz wodno-kanalizacyjnej, - montaż instalacji c.o. i c.w.u., ppoż., teleinformatycznej, odgromowej, - roboty wykończeniowe, Zakres prac na zagospodarowaniu terenu - Wykonanie podnośnika dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Podmurnej, - zagospodarowanie terenu działki, - prace rozbiórkowe budynków gospodarczych, szaletów komórek - remont muru granicznego z furtą od strony ul. Podmurnej. DANE ARCHITEKTONICZNE: pow. zabudowy 265,20 m2, pow. użytkowa 586,40 m2, pow. całkowita 789,36 m2 Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia zawarty jest w Dokumentacji budowlano-wykonawczej – branża budowlana, branża sanitarna oraz branża elektryczna - załącznik nr 5 do SIWZ, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiarze robót (materiał pomocniczy) – załącznik nr 7 do SIWZ. Adres inwestycji: 86-200 Chełmno, ul. Grudziądzka 36, działka nr.106/3, obręb 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr konta 88 1160 2202 0000 0003 3297 0926 odpowiednio z dopiskiem - Wadium – dla postępowania nr TI.271.7.2019.MM „Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2019/2020 projektu pn. „Adaptacja nieużytkowanej kamienicy wraz z oficyną przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele prowadzenia działań społecznych”. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji lub poręczeniu ich treść musi zawierać okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego wynikające z art. 46 ust.4a-5 ustawy Pzp. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na okres określony w ustawie dopuszczalną formą wadium, nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Wadium należy wnieść zgodnie z postanowieniami art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach