Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402
- Data zamieszczenia: 2019-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
ul. Tomasza Zana
20-601 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 357 402, fax. 815 357 402
REGON: 17756004420000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane z modernizacją instalacji c.o. – I/Biała Podlaska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia, o wartości poniżej 5 548 000 euro, są roboty budowlane polegające na remoncie instalacji centralnego ogrzewania w budynku I/ZUS w Białej Podlaskiej przy ul. Sadowej 23 wraz z wykonaniem węzła cieplnego i zasilającej go instalacji elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto, oprócz robót budowlanych, utrzymanie wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń w stałej sprawności technicznej w okresie gwarancji, niezależnie od zapewniania gwarancji na wykonane roboty budowlane. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności zawarte w zał. nr 1A do SIWZ , w stosunku do których Zamawiający wymaga, aby były one zrealizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę; 1.1. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 45331100-7 - „Instalowanie centralnego ogrzewania”,45331000-6 -„Instalowania urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych”,45310000-3 - „Roboty instalacyjne elektryczne”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) na warunkach opisanych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje swoich wymagań w zakresie tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorysy ofertowe, sporządzony wg załączonych do SIWZ przedmiarów robót; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 10.1; 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2a do SIWZ), o którym mowa w pkt. 10.2; 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo w tym zakresie (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 7. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę, zobowiązani są również złożyć wraz ofertą inni wykonawcy, jeżeli osoba ta nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestrowym; 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.3 i 11.4. składa z mocy art. 25a ust. 6 ustawy, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 9. Oświadczenie z RODO (wg załącznika nr 8 do SIWZ); 10. Zaleca się również złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy innej formy wniesienia wadium niż pieniądz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
Dodano: 2023-10-26 - Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
Dodano: 2023-08-11 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem kompaktowym w hali G26.
Dodano: 2022-12-06 - Kompleksowa i głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Łada
Dodano: 2020-08-09 - Termomodernizacja budynku Oddziału I w Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Celejowie, Celejów 68, 24-120 Kazimierz Dolny
Dodano: 2020-07-29 - Kompleksowa i głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Łada
Dodano: 2020-07-10 - Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Majdan-Grabina - roboty instalacyjne
Dodano: 2020-05-05 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Niedźwiada.
Dodano: 2020-04-09 - REMONT INSTALACJI C.O. I WOD. KAN W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SOLI- wznowiony-
Dodano: 2019-06-28 - REMONT INSTALACJI C.O. I WOD- KAN W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SOLI
Dodano: 2019-06-10