Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20601 Lublin, ul. Tomasza Zana
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
ul. Tomasza Zana
20601 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 357 402, fax. 815 357 402
REGON: 1775600442 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane z modernizacją budynku „Rampy” O/Lublin, ul. Zana 38A - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia , o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 €, są roboty budowlane polegające na remoncie budynku „Rampy” Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38A. Oprócz robót budowlanych przedmiot zamówienia obejmuje także utrzymanie zainstalowanych urządzeń i systemów, tj. systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz wykonanych instalacji w stałej sprawności technicznej w okresie gwarancji ( niezależnie od zapewniania gwarancji na wykonane roboty budowlane). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności zawarte w zał. nr 1A do SIWZ , w stosunku do których Zamawiający wymaga, aby były one zrealizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100) na warunkach opisanych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje swoich wymagań w zakresie tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorysy ofertowe, sporządzony wg załączonych do SIWZ przedmiarów robót; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. III.3; 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2a do SIWZ), o którym mowa w pkt. III.3; 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo w tym zakresie (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 7. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę, zobowiązani są również złożyć wraz ofertą inni wykonawcy, jeżeli osoba ta nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestrowym; 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 3 i 4. składa z mocy art. 25a ust. 6 ustawy, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 9. Oświadczenie z RODO (wg załącznika nr 8 do SIWZ); 10. Zaleca się również złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy innej formy wniesienia wadium niż pieniądz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOBUDOWA GARAŻU DO BUDYNKU OSP BIAŁA DRUGA
Dodano: 2024-03-26 - Poprawa efektywności energetycznej świetlic wiejskich na terenie Gminy Rachanie - ETAP I
Dodano: 2024-03-25 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-03-21 - Roboty budowlane w zakresie remontu budynku 219 (stołówka) znajdującym się w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko. Nr 15/24/P.
Dodano: 2024-03-21 - "Przebudowa drogi gminnej nr 108843L od km 0+990 do km 1+980 w m. Chrzanów-Kolonia i Chrzanów Pierwszy”
Dodano: 2024-03-15 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Lipowiec
Dodano: 2024-03-14 - Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Czesławicach
Dodano: 2024-03-14 - Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha
Dodano: 2024-03-14 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Łada
Dodano: 2024-03-13 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Łada
Dodano: 2024-03-13