Przetargi.pl
Roboty budowlane zw. z modernizacją dźwigu osobowego – demontaż starego, dostawa i montaż nowego dźwigu oraz rob. towarzyszące – dźwig nr 2 w bud. dydakt. przy ul. Pobożnego 11 PM w Szczecinie

Politechnika Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego 1-2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 000145129
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane zw. z modernizacją dźwigu osobowego – demontaż starego, dostawa i montaż nowego dźwigu oraz rob. towarzyszące – dźwig nr 2 w bud. dydakt. przy ul. Pobożnego 11 PM w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją dźwigu osobowego – demontaż starego, dostawa i montaż nowego dźwigu oraz roboty towarzyszące – dźwig nr 2 w budynku dydaktycznym przy ul. Pobożnego 11 Politechniki Morskiej w Szczecinie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz załącznikach do niego.W ramach przedmiotu zamówienia jest wykonanie wszelkich pomiarów, testów, prób instalacji i urządzeń, rozruchów, instruktażu pracowników Zamawiającego, wykonanie i dostarczenie instrukcji użytkowania dźwigu i wszelkich urządzeń, protokołów, dokumentacji powykonawczej. W zakresie jest sporządzenie poprawnej i kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów wymaganych zgodnie z prawem do dopuszczenia dźwigu do eksploatacji. W ramach przedmiotu zamówienia jest także przeprowadzenie procedury certyfikacji przez UDT-Cert oraz badanie rejestracyjne dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego; badanie musi zakończyć się wynikiem pozytywnym i być zakończone wystawieniem przez Urząd Dozoru Technicznego decyzji dopuszczającej dźwig do eksploatacji.2) Nomenklatura CPV:45313100-5 Instalowanie wind45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach42416100-6 Windy45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne45315600-4 Instalacje niskiego napięcia45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych45410000-4 Tynkowanie45432210-9 Wykładanie ścian45442100-8 Roboty malarskie45421120-1 Instalowanie progów3) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), normy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.4) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 5) Gwarancja i rękojmia- Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy- Maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy - Minimalny okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 39 miesięcy- Maksymalny okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 63 miesiące Uwaga: okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca ma możliwość zaoferowania dłuższego niż minimalny okres gwarancji – patrz Rozdział III ust. 5 pkt 1) lit. b) - Okres rękojmi – o 3 miesiące dłuższy od zaoferowanego terminu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargunr AR/262-01/23”.5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginalew postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Politechnika Morska w Szczecinie,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:• Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto każda, polegających na montażu dźwigu osobowego.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania rozumie się datę ogłoszenia o zamówieniu). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymaganeW przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.• Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku „dozoru” w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (świadectwo kwalifikacyjne „D”).W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach