Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg
- Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41 , fax. 32 294 49 01
- Data zamieszczenia: 2015-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
ul. Malinowicka 4 4
42-512 Psary, woj. śląskie
tel. 32 294 49 00 wew. 41, fax. 32 294 49 01
REGON: 00053724300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane z podziałem na dwa zadania o nazwie: Zadanie Nr I: Część 1: Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Sarnowie przy ul. Szkolnej 5. Część 2: Remont sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Psarach przy ul. Szkolnej 32 Zadanie Nr II: Budowa boiska wielofunkcyjnego i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej w Dąbiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z podziałem na dwa zadania: Zadanie Nr I: Część 1: Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Sarnowie przy ul. Szkolnej 5. Część 2: Remont sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Psarach przy ul. Szkolnej 32, Zadanie Nr II: Budowa boiska wielofunkcyjnego i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej w Dąbiu. Szczegółowy przedmiot zamówienia dla zadania nr I i zadania Nr II określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /zał Nr 8 i 8a/, w projektach budowlanych wraz z uzgodnieniami, warunkami, opiniami oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót a także w Decyzjach Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321201
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Zadanie Nr I: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych), - Zadanie Nr II: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy w Będzinie Oddział Psary nr:44843800010000025720160003, Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach wymienionych w pkt 2), należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna - parter budynku, za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium to jest: a) polecenie przelewu - jeżeli wadium wniesiono w formie pieniężnej, b) kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę jeżeli wadium wniesiono w formie niepieniężnej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną