Przetargi.pl
Roboty budowlane wykonywane w ramach zadania Przebudowa budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na dom studenta-etap II

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2155953 , fax. 086 2156601
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
    ul. Akademicka 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2155953, fax. 086 2156601
    REGON: 45120274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane wykonywane w ramach zadania Przebudowa budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na dom studenta-etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: 1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach II-ego etapu przebudowy budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na Dom Studenta oraz roboty remontowe budynku Domu Studenta. Roboty będące przedmiotem zamówienia obejmują swoim rodzajem: 1.1.1 roboty rozbiórkowe, 1.1.2 wykonywanie konstrukcji z żelbetonu, 1.1.3 fundamentowanie, 1.1.4 roboty murowe, 1.1.5 roboty izolacyjne i pokryciowe dachu, 1.1.6 roboty budowlane wykończeniowe dotyczące ścianek działowych, tynków, elewacji, drzwi i okien, okładziny ścian i podłóg, roboty malarskie, 1.1.7 roboty instalacji sanitarnych: centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, wodociągowej i kanalizacyjnej, 1.1.8 roboty instalacji elektrycznych wewnętrznych: nisko- i wysokoprądowych oraz oświetlenia zewnętrznego 1.1.9 roboty drogowe 1.1.10 elementy drobnej architektury i ukształtowania terenu: ogrodzenie, wiata śmietnikowa, murek oporowy, taras. 1.2 Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących : 1.2.1 projekt budowlano- wykonawczy zamienny w wersji PDF załącznik 8 do SIWZ, 1.2.2 przedmiar robót wykonywanych w ramach robót inwestycyjnych związanych z przebudową w wersji *PDF (załącznik 9 do SIWZ) Dodatkowo - w celu ułatwienia Wykonawcom określenia ceny oferty - załącznik 9 do SIWZ zawiera elektroniczne wersje kosztorysów uproszczonych w formacie ath 1.2.3 przedmiar robót wykonywanych w ramach robót remontowych w wersji PDF załącznik 10 do SIWZ. Dodatkowo - w celu ułatwienia Wykonawcom określenia ceny oferty - załącznik 10 do SIWZ zawiera elektroniczne wersje kosztorysów uproszczonych w formacie ath 1.2.4 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik 11 do SIWZ) 1.3 Miejscem wykonywania robót budowlanych jest działka o numerze geodezyjnym 10184/5, znajdująca się przy ulicy Wiejskiej 16 A w Łomży. 1.4 ZAMAWIAJĄCY informuje, że obszar działki nr 10184 5, na której przebiegać będzie realizacja przedmiotu zamówienia znajduje się na terenie wpisanym do rejestru zabytków - historycznego układu urbanistycznego miasta Łomży. W związku z powyższym Wykonawca robót, przed przystąpieniem do robót polegających na wykopach musi uzyskać stosowne decyzje od Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 1.5 Zawarte w załącznikach określonych w pkt.1.2. do niniejszej SIWZ nazwy materiałów urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 1.6 Po podpisaniu umowy, Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 7 dni przekaże, a Wykonawca przyjmie: 1.6.1 teren budowy, 1.6.2 papierową wersję po 1 egz. branżowych projektów wykonawczych oraz specyfikacji techniczne wykonania i odbioru robót, 1.6.3 dziennik budowy. 1.7 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, przed przystąpieniem do rozpoczęcia robót, zobowiązany będzie do: 1.7.1 sporządzenia harmonogramów finansowo-rzeczowego realizacji robót budowlanych, uwzględniających termin nie dłuższy niż zadeklarowany w złożonej ofercie i uzyskania jego akceptacji u Zamawiającego. 1.7.2 wyznaczenia uprawnionej osoby do pełnienia funkcji Kierownika Budowy. 1.7.3 sporządzenia lub zapewnienia sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych oraz wytyczne zawarte w projekcie budowlanym 1.7.4 złożenia oświadczenia Kierownika Budowy stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenie Kierownika Budowy i Kierowników poszczególnych rodzajów robót o przejęciu obowiązku kierowania budową lub robotami. 1.7.5 Kierownik Budowy umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 1.7.6 wykonania wszelkich robót przygotowawczych w tym szczególnie obowiązkowego ogrodzenia placu budowy, wydzielenie bezpiecznych przejść dla dotychczasowych użytkowników budynku oraz właściwego, zgodnego z obowiązującymi przepisami oznakowania terenu robót budowlanych 1.8 Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: 1.8.1 właściwego utrzymania zaplecza budowy, w tym do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z korzystaniem z mediów niezbędnych w procesie inwestycyjnym, 1.8.2 zapewnienia zgodnej z zaakceptowanym harmonogramem właściwej organizacji procesu inwestycyjnego, 1.8.3 właściwego zagospodarowania powstałych w toku własnych prac odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz.1243) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2005 r., Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) W szczególności, Wykonawca będzie zobowiązany do zgodnego z przepisami gromadzenia i usuwania z terenu budowy materiałów lub elementów konstrukcyjnych pochodzących z rozbiórki demontażu, 1.8.4 wywóz odpadów budowlanych poza teren budowy odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy do czasu odbioru końcowego w tym za szkody powstałe w trakcie prowadzenia prac na placu budowy oraz na innym terenie, a związane z prowadzonymi robotami np. zniszczenie lub zabrudzenie gruntem dróg dojazdowych do budowy. Sprzątanie dróg z nawiezionego gruntu dokonywane będzie na bieżąco. 1.8.5 zabezpieczenia gruntu przed zanieczyszczeniem w miejscach pracy lub postoju sprzętu budowlanego oraz miejscach składowania materiałów budowlanych. 1.8.6 stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz.1118 z późn. zm., ustawy o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych. 1.8.7 uzyskania zgody i ponoszenia wszelkich opłat związanych z koniecznością czasowego wejścia na tereny przylegające do działek Zamawiającego np. w celu wykonania ogrodzenia, muru oporowego, itd. 1.9 Po zakończeniu przedmiotu zamówienia, robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.9.1 zgłoszenia wpisem do dziennika gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego 1.9.2 współdziałania z Zamawiającym w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie 1.9.3 przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności: dziennika budowy, świadectw i deklaracji zgodności dotyczących wbudowanych materiałów, wyników badań, protokołów odbiorów częściowych, protokołów testów funkcjonalnych w tym protokołów rozruchu urządzeń i instalacji, instrukcji obsługi oraz dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń, dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany dokonane w trakcie realizacji budowy, inwentaryzacji geodezyjnej oraz raportów z przeszkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. 1.10 Zamawiający powoła komisję odbiorową w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót wpisem do dziennika. Wyznaczona przez Zamawiającego Komisja Odbioru budynku zakończy swoją pracę najpóźniej w ciągu kolejnych 7 dni liczone od daty rozpoczęcia prac komisji. 1.11 Wykonawca zobowiązuje się dokonać likwidacji placu budowy i własnego zaplecza bezzwłocznie po zakończeniu robót, lecz nie później niż 10 dni od daty dokonania odbioru końcowego. 1.12 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 1.13 W przypadku gdy producent urządzeń udzieli gwarancji na okres dłuższy, niż określony w ust. 1.12, w takim przypadku obowiązuje gwarancja producenta. 1.14 W okresie gwarancji, Wykonawca oprócz wykonywania napraw gwarancyjnych i usuwania awarii będzie też wykonywał wszystkie przewidziane odpowiednimi przepisami i instrukcjami urządzeń przeglądy okresowe, w tym: 1.14.1. przegląd centrali wentylacyjnej minimum 1 raz w roku ( koszt materiałów eksploatacyjnych takich jak np. filtry są w zakresie Zamawiającego) 1.14.2. przegląd jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych - nie rzadziej niż 2 x w roku kalendarzowym; zalecane na wiosnę i w czasie jesieni przy czym czynności odgrzybiania lub uzupełnianie czynnika chłodzącego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, są kosztem Zamawiającego, 1.14.3. przegląd instalacji urządzeń elektrycznych i teletechnicznych należy dokonywać wg poniższego harmonogramu: L.p. Rodzaj pomiarów i przeglądów Okres czasu pomiędzy sprawdzeniami 1 Instalacja elektryczna 1.1 Pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej Nie rzadziej niż co 5 lat. 1.2 Pomiar rezystancji izolacji Nie rzadziej niż co 5 lat. 1.3 Pomiar wyłączników róż.-prądowych Nie rzadziej niż co 5 lat. 1.4 Sprawdzenie zadziałania wyłączników róż.-prądowych Nie rzadziej niż co 1 rok 1.5 Pomiar natężenia oświetlenia ogólnego Nie rzadziej niż co 5 lat. Zalecane co 2 lata. 1.6 Pomiar natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego Nie rzadziej, niż co 1 rok. 1.7 Sprawdzenie zadziałania oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego Nie rzadziej niż co 1 rok 1.8 Pomiar rezystancji uziemienia i badanie instalacji odgromowej Nie rzadziej niż co 5 lat. 1.9 Przegląd rozdzielnic elektrycznych, Nie rzadziej, niż co 1 rok. 2 Instalacja teletechniczna 2.1 Badanie systemu SAP Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.2 Badanie systemu DSO Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.3 Badanie systemu CSO Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.4 Badanie systemu KD Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.5 Badanie systemu SSWiN Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.6 Badanie systemu monitoringu CCTV Nie rzadziej, niż co 1 rok 1.14.4. Koszt takich elementów instalacji jak źródła światła jest kosztem Zamawiającego. 1.15 Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usunięcie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, w okresie nie krótszym niż 60 miesięcy po dokonaniu odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 1.16 Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu. 1.17 W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium. 2. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 30 000,00 zł 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach