Przetargi.pl
Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających w ramach realizacji zadania pod nazwą Dostosowanie bloku operacyjnego w Szpitalu Stalowej Woli jako element polepszenia świadczonych usług.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 000312567
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających w ramach realizacji zadania pod nazwą Dostosowanie bloku operacyjnego w Szpitalu Stalowej Woli jako element polepszenia świadczonych usług.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających w ramach realizacji zadania pod nazwą Dostosowanie bloku operacyjnego w Szpitalu Stalowej Woli jako element polepszenia świadczonych usług zgodnie z formularzem cenowym, opisem przedmiotu zamówienia, parametrami technicznymi oraz wymaganiami zawartymi w specyfikacji. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych medycznych modułów zasilających - zawierają Załączniki nr 7A ,7B, 7C i 7D do Specyfikacji 3. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 10 do Specyfikacji 4. Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie Cywilnym. A. Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających w ramach realizacji zadania pn. „Dostosowanie bloku operacyjnego w szpitalu w Stalowej Woli jako element polepszenia świadczonych usług” Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 45215141-7 Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych przedmiot pomocniczy zamówienia Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421146-9 Układanie stropów podwieszonych 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45432130-4 Pokrywanie podłóg 45431000-7 Kładzenie płytek 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45 31 31 00-5 Instalowanie wind 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45262500-6 Roboty murowe Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji oraz opraw elektrycznych 45314000-1 Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 45317000-2 Inne instalacje elektryczne Hydraulika i roboty sanitarne 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 45332000-3 Kładzenie wpustów hydraulicznych 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45232460-4 Roboty sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Informacje Informacje ogólne Pawilon Diagnostyczno – Zabiegowy (PDZ), którego dotyczy zadanie został wybudowany w 2006 r. Jest on połączony funkcjonalnie z głównymi budynkami łóżkowymi czynnym łącznikiem na poziomie parteru oraz planowanym do wykonania w zakresie robót wykończeniowych łącznikiem na poziomie II piętra. Budynek jest w pełni wybudowany w zakresie stanu surowego zamkniętego z elementami zewnętrznymi. W pełnym zakresie instalacyjnym i wykończeniowym zostały natomiast zrealizowane i uruchomione części budynku, w tym m.in.: - pomieszczenia techniczne i socjalne w piwnicach budynku (bez pełnego wyposażenia instalacyjnego maszynowni wentylacji i klimatyzacji – w zakresie niezrealizowanych zespołów funkcjonalnych oraz bez wykończenia maszynowni nr 01.3b); - ciągi komunikacji pionowej budynku w tym klatki schodowe, dźwigi osobowe, małe dźwigi towarowe. Ciągi te nie odpowiadają obecnym przepisom pożarowym i wymagają dostosowania w zakresie: wymiany drzwi w dźwigach na nowe o odporności ogniowej oraz uzupełnienia instalacji SAP w zakresie oddymiania klatek schodowych; - pomieszczenia zespołu diagnostyki obrazowej – w zachodniej części kondygnacji I piętra budynku, - pomieszczenia Oddziału Kardiologicznego II na poziomie III piętra budynku, - pomieszczenia Minibaru i komory hiperbarycznej w północno-wschodniej części parteru. Część parteru, w której przewiduje się uruchomienie Centralnej Sterylizatorni (o powierzchni użytkowej 550,08 m2) i centralę gazów medycznych (o powierzchni 13,50 m2) oraz cała kondygnacja 2 piętra, w których przewiduje się uruchomienie Bloku Operacyjnego i Pracowni Endoskopowej wraz z łącznikiem do I pawilonu (o powierzchni 1528,63 m2), są obecnie w stanie surowym zamkniętym, bez wykonania ścianek działowych i warstw konstrukcyjnych posadzki. Przez kondygnacje są przepuszczone piony instalacyjne, wraz z wykonaniem odejść poziomych dla włączenia instalacji obsługujących jednostki funkcjonalne. Roboty budowlane związane z przebudową części I pawilonu, na trasie łącznika (na powierzchni 35,48 m2) prowadzone będą w budynku Szpitala użytkowanym przez Oddział Chirurgiczny. Wentylatornia 01.3b zlokalizowana w piwnicy PDZ, o powierzchni 263,68m2 jest w stanie surowym zamkniętym tak jak pomieszczenia na parterze i II piętrze. Łączna powierzchnia objęta robotami budowlanymi wyniesie 2391,37 m2. Zakres przedmiotowego projektu obejmuje wykonanie robót budowlanych dla przeniesienia z pierwszego piętra budynku B (II pawilonu) centralnej sterylizatorni na parter Pawilonu Diagnostyczno-Zabiegowego. Doposażenie budowanych pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w aparaturę i sprzęt medyczny oraz meble będzie przedmiotem odrębnego postępowania przetargowego. Po wykonaniu robót na drugie piętro PDZ przeniesiony będzie blok operacyjny, który będzie zawierał 5 sal operacyjnych, salę wybudzeniową na 6 stanowisk oraz pomieszczenia pomocnicze. W ramach Pracowni Endoskopowej na II piętrze będą zrealizowane 3 sale zabiegowe oraz wymagane pomieszczenia pomocnicze. Blok Operacyjny będzie posiadał bezpośredni dostęp do Oddziału Chirurgicznego i Ortopedycznego, zlokalizowanego na tym samym poziomie w budynku głównym (I pawilon) Szpitala. W ramach Sterylizatorni przewidziano ciąg pomieszczeń technologicznych: strefy brudnej (mycia i dezynfekcji), strefy czystej (pakietowania) i strefy sterylnej oraz zespół pomieszczeń administracyjno -socjalnych. W ramach obecnego postępowania na Bloku Operacyjnym i Pracowni Endoskopowej zamontowane będą medyczne moduły zasilające. Nie przewiduje się dostawy i montażu pozostałych urządzeń technologicznych i umeblowania – zakres ten będzie przedmiotem odrębnego postępowania przetargowego. Informacje techniczne Roboty budowlane W ramach projektu zrealizowane zostaną następujące prace budowlane i wykończeniowe: 1. Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo–kartonowych. W ramach przedmiotowych prac przewidziano wykonanie wzmocnień konstrukcyjnych dla otworów drzwiowych i przyborów sanitarnych. 2. Obudowa tras instalacyjnych i kanałów wentylacyjnych – z płyt gipsowo – kartonowych grubości 2x1,25 cm, mocowanych na profilach stalowych. 3. Posadzki: - wszystkie posadzki zostaną wykonane jako pływające, - dla posadzek z kratką odwadniającą wykonane zostaną spadki kopertowe 0,5% na odległości 1,0 m wokół kratki, - zastosowane izolacje przeciwwodne w pomieszczeniach mokrych będą dopuszczone do stosowania w służbie zdrowia oraz zapewnią trwałość połączenia ze ściankami działowymi, - poza pomieszczeniami technicznymi i sanitarnymi na podłodze wykładzina PCV o właściwościach odpowiednich dla pomieszczenia (antyelektrostatyczna, hmogeniczna) gr 2 mm, spawana z wywinięciem cokolika na ściany. 4. Tynki: - ściany żelbetowe i murowane – tynk gipsowy, - na ścianach z płyt gipsowo-kartonowych zostanie wykonane szpachlowanie gipsowe spoin pomiędzy płytami oraz warstwę wyrównującą wygląd całej powierzchni, - w pomieszczeniach wilgotnych przed położeniem okładzin ściennych wykonana zostanie powierzchniowa impregnacja przeciwwilgociowa ścian. 5. Wykończenie ścian: - sale operacyjne i inne pomieszczenia medyczne– na całej wysokości pomieszczenia winylowa okleina ścienna, odporna na zmywanie i działanie środków dezynfekcyjnych, - pomieszczenie mycia i dezynfekcji, brudowniki, magazyn brudny, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, pomieszczenia gospodarcze – okładzina z płytek ceramicznych, - pomieszczenia techniczne – malowanie ścian i sufitów farbami zmywalnymi na bazie żywic kopolimerowych, - pozostałe pomieszczenia użytkowe – na całej wysokości pomieszczenia malowanie farbami na bazie żywic akrylowo-kopolimerowych, - ciągi komunikacji poziomej – na ścianach lamperie do wysokości 1,60 m malowane farbami na bazie żywic akrylowo-kopolimerowych. Powyżej lamperii – malowanie farbami akrylowym. 6. Sufity podwieszone i obudowy: - w pomieszczeniach o najwyższych wymaganiach sanitarnych typu: sale operacyjne, pomieszczenia przygotowania lekarzy i pacjentów – sufity kasetonowe stalowe ocynkowane gładkie, - w pomieszczeniach o wysokich wymaganiach sanitarnych – sufity kasetonowe ze sprasowanej wełny mineralnej gładkie, higieniczne, bez perforacji, pokryte warstwą farby o właściwościach antybakteryjnych, - w pomieszczeniach narażonych na oddziaływanie wilgoci – sufity kasetonowe ze sprasowanej wełny mineralnej o wysokiej gęstości gładkie. 7. Stolarka i ślusarka otworowa – wszystkie drzwi do pomieszczeń dostępnych z komunikacji z wyjątkiem pomieszczeń przewidzianych dla pacjentów, sanitariatów, brudownika wyposażone w elektromagnetyczny zamek otwierany kartą chipową. Drzwi do sal operacyjnych ze stali nierdzewnej systemowe przesuwne lub uchylne, automatyczne. Na ciągach komunikacyjnych drzwi aluminiowe. Drzwi do pomieszczeń ogólnych płytowe. Drzwi do szybów dźwigów osobowych i technicznych - wymiana na stalowe o EI60. 8. Okna wewnętrzne aluminiowe, parapety z konglomeratu marmurowego. Wentylacja mechaniczna Dla wszystkich pomieszczeń objętych niniejszym projektem zostaną wykonane systemy klimatyzacji, wentylacja mechaniczno – nawiewowo – wywiewna, wentylacja mechaniczna – wywiewna lub wentylacja grawitacyjna. Instalacje wentylacyjne będą pracowały w sposób ciągły, ze zmienną wydajnością. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2006, pomieszczenia wymagające podwyższonej aseptyki, tj. sale operacyjne, pooperacyjne, intensywnej terapii, bezpośrednie otoczenie sal operacyjnych oraz sterylizacja, będą klimatyzowane oraz zostanie zapewniony nawiew powietrza jałowego (filtry absolutne). Dla poszczególnych pomieszczeń lub ich grup zaprojektowano odrębne instalacje klimatyzacyjne z obróbką powietrza. Ogrzewanie sal operacyjnych i pokoi przygotowania pacjenta oraz lekarzy będzie realizowane przez instalacje klimatyzacyjne, natomiast ogrzewanie pozostałych pomieszczeń – z instalacji c.o. Centrale klimatyzacyjne są zlokalizowane w wentylatorniach w piwnicy. Dla potrzeb klimatyzacji jest wykonana centralna instalacja chłodnicza z czynnikiem pośrednim – glikolem 35% o parametrach 6/12ºC, do której należy wpiąć nowe centrale. Instalację obsługuje agregat chłodniczy o wydajności 337 kW, ze skraplaczem chłodzonym powietrzem. Dla celów wentylacji i klimatyzacji nowego bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni zostanie wykorzystany istniejący gruntowy wymiennik ciepła i masy Instalacje wodno - kanalizacyjne W ramach zrealizowanego zakresu wykonane zostały piony kanalizacyjne sanitarne, na których zostały zamontowane trójniki, które pozwolą na wykonanie podejść kanalizacyjnych z proj. przyborów obsługujących jednostki funkcjonalne objęte niniejszym opracowaniem. Z uwagi na realizację projektu zamiennego w stosunku do projektu podstawowego przewidziano zamontowanie dodatkowych nowych trójników na pionach z poprowadzeniem odpływów po nowych trasach oraz przewidziano przebudowy pionów wody i kanalizacyjne. Piony wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji zostały wykonane wraz z podejściami zakończonymi zaworami odcinającymi. Przewidziano korektę tras niektórych pionów. Armatura i osprzęt: baterie umywalkowe i zmywakowe ścienne, baterie prysznicowe z możliwością regulowania wysokości, w pomieszczeniach przygotowania lekarzy bezdotykowe baterie z regulowaną temperaturą wypływu wody. Przybory sanitarne: miski ustępowe wiszące, umywalki mocowane do ściany lub na szafkach ze stali nierdzewnej, zlewozmywaki na szafkach ze stali nierdzewnej zgodnie z projektem technologii. Instalacje grzewcze Przez kondygnacje przechodzą piony instalacyjne. Od pionów grzewczych wykonane są odejścia do projektowanych rozdzielaczy. Szafki wnękowe zlokalizowano z dostępem od strony korytarzy. Rozprowadzenie instalacji grzewczej do grzejników zostało zaprojektowane z szafek rozdzielaczowych w systemie „rura w rurze”. Zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe bez konwektorów z gładką płytą przednią. Wszystkie grzejniki z wbudowanymi zaworami termostatycznymi. Grzejniki z atestem higienicznym PZH dopuszczający do stosowania w pomieszczeniach szpitalnych. Podejścia do grzejników wykonane będą od dołu od ściany, w łazienkach zaprojektowano grzejniki drabinkowe. Przewidziano korektę tras niektórych pionów CO. Gazy medyczne i medyczne moduły zasilające. Przez kondygnacje przechodzą piony instalacyjne gazów medycznych zakończone zaworami odcinającymi. Przewidziano instalację: tlenu, próżni, powietrza, podtlenku azotu i dwutlenku węgla oraz odciągi gazów anestetycznych z sal operacyjnych i zabiegowych. Rozprowadzenie gazów medycznych rurkami miedzianymi w przestrzeni międzysufitowej. Na instalacji przewidziano zespoły kontrolne gazów medycznych i sygnalizatory stanu gazów. Na parterze wykonać centrale rozprężania dwutlenku węgla i podtlenku azotu i instalację doprowadzić do II piętra Medyczne moduły zasilające to przewidziane kolumny anestezjologiczne i chirurgiczne montowane w salach operacyjnych, sali pooperacyjnej i sali zabiegowej ERCP pracowni endoskopowej. Należy całość instalacji (medyczne moduły zasilające, punkty poboru ścienne, rury i wyposażenie techniczne instalacji) przekazać jako certyfikowany wyrób medyczny. Instalacje elektryczne Wszystkie wewnętrzne instalacje elektryczne Bloku Operacyjnego, Pracowni endoskopowej oraz centralnej sterylizatorni zasilane będą z rozdzielnic przynależnych do tych jednostek. Rozdzielnice te zbudowane będą na bazie rozdzielnic wnękowych i zasilane będą z rozdzielnicy głównej RG 3x230/400V liniami kablowymi. Rozdzielnice wentylacyjne zlokalizowane w pom. wentylatorni w piwnicy zasilać będą rozdzielnice zasilająco-sterownicze odpowiednich central wentylacyjnych zlokalizowanych w tym pomieszczeniu. Dla pomieszczeń medycznych grupy „G” zaprojektowano zasilanie bezpieczne oparte na systemie IT. Dla urządzeń wymagających bezprzerwowego zasilania (sale operacyjne, elektroniczna aparatura diagnostyczna, oświetlenia awaryjne w salach operacyjnych, gniazda sieci komputerowej, itp.) przewiduje się zasilanie tych obwodów z istniejącej w budynku sieci gwarantowanej zasilane z UPS o mocy 120kVA o czasie podtrzymania 18 min. Przewidziano zabudowę drugiego UPS pracującego w trybie pracy równoległej z pierwszym. Instalacje elektryczne wymagające zasilania bezprzerwowego zasilane są z wydzielonych paneli rozdzielnic oddziałowych, które z kolei zasilane są z rozdzielnicy RK/UPS zlokalizowanej w pomieszczeniu rozdzielni głównej budynku. Instalacje teletechniczne Instalacja SAP: istniejąca centrala Aritech wymaga kompleksowej przebudowy i uzupełnienia elementów wyposażenia. Po przebudowie należy do niej wpiąć istniejące i pracujące pętle. Nowe pętle obsługiwać będą pomieszczenia objęte projektami. Należy także przebudować instalację SAP na klatkach schodowych. Instalacja kontroli dostępu: wszystkie drzwi dostępne z komunikacji objęte systemem KD obsługiwanym przez zbliżeniowe karty czipowe. Instalacja audio i wideo: przewiduje się monitoring pomieszczeń zabiegowych i komunikacji, instalację nagłośnienia i TV. Instalacja strukturalna: należy wykonać nowy kanał kablowy wraz z nowym światłowodem z istniejącej serwerowni Szpitala w budynku A do pomieszczenia na II piętrze z zabudowanym tam Głównym Punktem Dystrybucyjnym. Linie sieci w kat. 6e zakończone podtynkowymi gniazdami RJ45. Instalacja telefoniczna: wykonać sieć instalacji telefonicznej analogowej z nowej łączówki B. Roboty towarzyszące robotom budowlanym, opisanym w zadaniu I, nie wchodzące w zakres realizacji projektu pn.: „Dostosowanie bloku operacyjnego w szpitalu w Stalowej Woli jako element polepszenia świadczonych usług” : a) Rozbudowa łącznika o pomieszczenie Promorte Informacje Informacje ogólne W wewnętrznym patio usytuowanym pomiędzy Pawilonem Diagnostyczno – Zabiegowym a Przewiązką komunikacyjną łączącą budynki zlokalizowano nowy obiekt powstały po rozbudowie przewiązki o powierzchni użytkowej 18 m2. Jest to budynek jednokondygnacyjny niepodpiwniczony przeznaczony na krótkotrwałe przetrzymywanie zwłok przed przewiezieniem ich do budynku Prosektorium. Komunikacyjnie połączony on będzie z przewiązką umożliwiając dostęp do pomieszczenia z każdego oddziału szpitalnego. Informacje techniczne W ramach robót budowanych należy wykonać: fundamenty żelbetowe mocowane do ścian fundamentowych sąsiednich budynków, ściany przyziemia murowane ocieplone styropianem z wyprawą lekką, stropodach niewentylowany żelbetowy, oparty o konstrukcję stalową, ocieplony wełną mineralną i pokryty papą. Wykończenie wewnętrzne tradycyjne, na podłodze płytki gresowe nieszkliwione. Budynek nie posiada okien. Drzwi wejściowe stalowe ppoż. Dla zamontowania tych drzwi powiększyć istniejący (prowizorycznie zamurowany) otwór drzwiowy. Wentylacja i klimatyzacja: wentylowanie pomieszczenia zestawem wentylatora wyciągowego wraz z kanałem i nawiew przez czerpnię ścienną. Dla potrzeb klimatyzowania zamontować klimatyzator typu SPLIT o mocy 5kW całoroczny. CO: dla potrzeb ogrzewania pomieszczenia przewidziano 1 grzejnik zasilany z wewnętrznej sieci CO wykorzystując wolne miejsce w rozdzielaczu PDZ. Instalacja wod-kan: Instalację wody ciepłej i zimnej zasilić z istniejącego pionu w budynku PDZ, odpływ kanalizacyjny z umywalki i kratki czerpnej odprowadzić do istniejącego pionu w PDZ. Odpływ wody deszczowej z dachu poprzez wpust dachowy porgrzewany przez rurę spustową wewnętrzną do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej – odprowadzenie to będzie odprowadzać wodę również z sąsiadującego łącznika parterowego. Instalacje elektryczne: dla potrzeb rozbudowy przewidziano wykonanie nowej tablicy elektrycznej zasilonej z istniejącej tablicy piętrowej parteru w PDZ. Przewidziane odbiory: oświetlenie, zasilanie klimakonwektora, gniazd wtykowych i wpustu dachowego. Instalacje niskoprądowe: pomieszczenie wpiąć do instalacji SAP w PDZ. b) Przebudowa łącznika o pomieszczenie na odpady medyczne Informacje Informacje ogólne Zaprojektowane w roku 2008 w ramach PDZ pomieszczenie o powierzchni 30 m2 przeznaczone na magazyn i ekspedycję odpadów medycznych zlokalizowane jest na wyłączonej z ruchu części przewiązki. Wejście do pomieszczenia zlokalizowane jest w miejscu krzyżowania się wewnętrznej komunikacji co pozwoli dostarczać odpady medyczne z całego Szpitala bez wychodzenia na zewnątrz. Należy wykorzystać istniejące zamontowane w ściance drzwi aluminiowe. Konstrukcyjnie część budynku jest wykonana i nie przewiduje się robót związanych z powiększaniem budynku. Po okresie zbierania odpadów będą one odbierane poprzez wyjście na zewnątrz przez firmę utylizującą odpady. Informacje techniczne Roboty budowlane: wykonanie nowych warstw posadzkowych i wykonanie izolacji termicznej pomieszczenia jako obudowy chłodniczej, montaż ścianek działowych, stolarki drzwiowej i wykończenie pomieszczeń w sposób umożliwiający zmywanie i utrzymanie higieny. Wykonanie pomieszczenia sanitarnego. Klimatyzacja: montaż urządzenia schładzającego pomieszczenie przez cały rok do max 10ºC Wentylacja: grawitacyjna z mechanicznym wspomaganiem ciągu wentylatorem kanałowym lub naściennym. Instalacje wod-kan: doprowadzenie wody zimnej i ciepłej do umywalki i punktu poboru wody do zmywania z istniejącej w pomieszczeniu instalacji wody ciepłej i zimnej; odprowadzenie ścieków od umywalki i kratki ściekowej do istniejącej wewnętrznej sieci kanalizacyjnej. Instalacje CO: montaż nowych grzejników podłączonych do istniejącego poziomu instalacji centralnego ogrzewania Gazy medyczne: nie dotyczy Instalacje elektryczne: dla potrzeb przebudowy przewidziano wykonanie nowej tablicy elektrycznej zasilonej z istniejącej rozdzielni w I pawilonie szpitalnym. Tablice dla pomieszczenia Promorte i magazynu odpadów należy wykonać w jednej skrzynce. Przewidziane odbiory: oświetlenie, zasilanie układu chłodzącego i wentylującego magazyn i gniazd wtykowych. Instalacje niskoprądowe: pomieszczenie wpiąć do instalacji SAP w PDZ. c) roboty uzupełniające dostosowania klatek schodowych do przepisów ppoż, przewody wentylacyjne prowadzone w obrębie parteru a dotyczące wentylowania OAiIT, roboty wykończeniowe w piwnicy w pom. 01.3b. Roboty będą realizowane wg wyciągu z projektu budowy OAiIT na I piętrze. Informacje Informacje ogólne Budynek PDZ został oddany do użytku w 2006 roku. Wykonano wówczas wszystkie roboty objęte projektem na klatkach schodowych. Obecne przepisy wymagają uzupełnienia instalacji SAP o elementy dodatkowe – dodatkowe przyciski ROP i dodatkowe przyciski przewietrzania klatek schodowych. Z uwagi na etapowanie robót w budynku i odłożonym w czasie wykonaniem robót wykończeniowych na części I piętra PDZ obejmującego Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii podczas wykonywania robót należy wykonać odcinki przewodów wentylacyjnych prowadzone od piwnic na I piętro w części dotyczącej ich przebiegów na parterze. Wykończenie we wszystkich branżach wentylatorni w piwnicy oznaczonej jako 01.3b przewidziane w ramach OAiIT należy wykonać na obecnym etapie. Obecnie pomieszczenie jest w stanie surowym zamkniętym. Do wykonania są ścianki działowe oddzielające kanał wyrzutowy od pomieszczenia, warstwy posadzkowe na istniejącym betonie podkładowym, tynki, izolacja akustyczna stropu, instalacja odprowadzenia wody z podłogi do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacja CO, oświetlenie i instalacja SAP Informacje techniczne Instalacje niskoprądowe na 2 klatkach schodowych: należy uzupełnić linie dozorowe o dodatkowe czujki oraz ROP, Roboty budowlane: w piwnicy wykonać izolację cieplną posadzki ze styroduru, wykonać wylewkę i ułożyć techniczne płytki gresowe. Na ścianach uzupełnić ścianki działowe przy wlocie do szybu wentylacyjnego. Na ścianach betonowych wykonać tynki tradycyjne, na sufuicie wykonać izolację akustyczną pomieszczenia. Całość pomalować farbami emulsyjnymi. Instalacja wentylacji mechanicznej: wykonać przewody wentylacyjne obsługujące I piętro w części ich przebiegu przez parter wraz z klapami pożarowymi i zabudować poż. Instalacja wod-kan: zamontować w podłodze liniowe kratki ściekowe odprowadzające skropliny i wodę. Włączyć je do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Instalacje CO: zamontować grzejniki na ścianach. Przewody zasilające prowadzić od istniejącego rozdzielacza w posadzce. Gazy medyczne – nie dotyczy Instalacje elektryczne: wykonać instalację oświetlenia pomieszczenia i zasilania gniazd 230V prowadząc przewody z istniejącej tablicy na kondygnacji. Instalacja SAP: zamontować dodatkowe czujki w pomieszczeniu według projektu wpinając je do istniejącej linii dozorowej. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt rozwiązania, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Uwaga : zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w dniu 09.05.2018 o godz. 10:00 terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W sprawie wizji lokalnej proszę o kontakt z P. Stanisławem Szymańskim tel. 15 843-32-84.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215141-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XIV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 1. Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wynosi 50 000,00 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych PLN): 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2018 poz. 110 z póź. zmianami) 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie Nr konta 84 1020 4391 0000 6102 0175 7293 z dopiskiem „wadium przetargowe – 440 ZP / 2018”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Zamawiający zaleca aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku gdy Wykonawca po upływie ważności odpowiednio poręczenia lub gwarancji będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię odpowiednio poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty) natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i umieścić w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zapisami zapisanymi w art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą . Informacje dodatkowe I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 II. Na termin składania ofert: 1. Wstępne oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania Załącznik nr3B przez wykonawcę, uczestników konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby na podstawie art. 22a ustawy Pzp.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie Załącznik nr3B składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, Załącznik nr 3B oraz zamieszcza informacje w „Formularzu ofertowym” - wg Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Załącznik nr 3B. III. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik nr 8 do SIWZ 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik nr 8 do SIWZ 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IV. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz XI pkt 3.1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną