Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie wykonania Zintegrowanego Systemu Ochrony Budynku

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 71-470 Szczecin, ul. Arkońska 45
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4251161 , fax. 091 4251096
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Arkońska 45 45
    71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4251161, fax. 091 4251096
    REGON: 01581798500096
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie wykonania Zintegrowanego Systemu Ochrony Budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania Zintegrowanego Systemu Ochrony Budynku (dostawa i instalacja), w budynku stanowiącym siedzibę Zachodniopomorskiego OW NFZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji budowlanej, na którą składają się: 1) projekt wykonawczy, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) kosztorys inwestorski i przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Wykonawca musi dodatkowo zamontować 2 (dwa) przyciski antynapadowe w pomieszczeniach nr 001 i 006a, nieujęte w dokumentacji wymienionej powyżej. 4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy o roboty budowlane. 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy, bez obecności przedstawiciela Zamawiającego (możliwość obejrzenia ogólnodostępnych pomieszczeń, np. sala obsługi ubezpieczonych). 6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy, w celu ograniczenia hałasu oraz zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych prac, a także zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. Prace powodujące duży hałas lub intensywne zapylenie (np. przewierty) wykonywane mogą być po godzinach pracy Zamawiającego (w godzinach 16:00 do 22:00, w środy w godzinach 18:00 do 22:00). Wykonawca będzie zobowiązany do wskazywania Zamawiającemu dni, w których zamierza wykonywać roboty głośne i uciążliwe z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem i uzgadniać godziny ich wykonywania. Budynek dostępny będzie we wszystkie dni tygodnia od godziny 8:00 do 22:00. W przypadku konieczności prac w dni wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić potrzebę osobie odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego za kontakt z wykonawcą. 7. Roboty budowlane do przeprowadzenia w wyznaczonych strefach bezpieczeństwa, będą mogły być wykonywane tylko w obecności pracowników Zamawiającego. 8. Wszystkie roboty będą wykonywane z materiałów budowlanych zapewnionych przez wykonawcę. 9. Do obowiązku wykonawcy należeć będzie demontaż istniejących systemów alarmowych u Zamawiającego (sygnalizacja włamania i napadu SWiN, system telewizji dozorowej STD, system kontroli dostępu SKD, sygnalizacja alarmu pożaru SAP, system napadowy Jablotron zainstalowany w wybranych pomieszczeniach, domofon bezprzewodowy). Zdemontowane elementy ww. systemów (centrale, koncentratory, czujki, kamery, czytniki, przyciski antynapadowe, rejestratory) zostaną przekazane Zamawiającemu jako ich właścicielowi, protokołem przekazania ilościowo-rodzajowym, natomiast elementy instalacji - okablowania (typu kable, listwy PCV, puszki, śruby, zaciski) zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 10. Wszystkie roboty muszą być wykonywane przez wykwalifikowanych pracowników, stosownie do rodzaju robót i kierowane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, wymagane prawem budowlanym i przepisami resortowymi. 11. Wykonawca sporządzi Instrukcję użytkowania ZSOB dla obiektu uwzględniającą specyfikę pracy Zamawiającego i zatwierdzoną przez osobę uprawnioną odrębnymi przepisami w tym zakresie. 12. Do zadań Wykonawcy należeć będzie serwisowanie systemu ZSOB, bezpłatne w okresie gwarancji, przy czym przeglądy serwisowe winny odbywać się nie rzadziej niż raz na kwartał, chyba że producent urządzeń zaleca częstsze przeglądy. 13. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji ZSOB, natomiast z zakresu obsługi ZSOB - agentów ochrony siedziby Zamawiającego. 14. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, wykonawca wskaże w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, część zamówienia, którą powierza podwykonawcy. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. 16. Roboty budowlane objęte zmówieniem powinny być wykonane przy użyciu materiałów i urządzeń lub ich odpowiedników o parametrach równoważnych, spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne, wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, tzn. nie gorszych niż przyjętych w dokumentacji budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429611001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 16.000,00 zł słownie złotych: szesnaście tysięcy. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1200 w dniu 27 czerwca 2016 r. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości teks jedn. Dz. U. z 2016 r, poz. 359. 4. Wadium musi gwarantować wypłatę pieniędzy, stąd przedstawiona gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne i bezwarunkowe. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BGK O.Szczecin nr rachunku: 26 1130 1176 0022 2011 5520 0004 i przelew musi zostać zaksięgowany na koncie Zamawiającego przed godz. 1200 dnia 27 czerwca 2016 r. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty potwierdzenie wniesienia wymaganego wadium przetargowego kopię przelewu kwoty pieniężnej na dobro rachunku Zamawiającego, na konto bankowe lub załączyć do oferty dokument oryginał potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium wadium w formie niepieniężnej. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznaczonej WADIUM. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium zostały określone w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach