Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE WYKONANIA CENTRALNEJ KLIMATYZACJI NA IV PIĘTRZE ORAZ W WYBRANYCH POMIESZCZENIACH W SIEDZIBIE ZACHODNIOPOMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 71-470 Szczecin, ul. Arkońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 251 161 , fax. 914 251 096
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Arkońska 45
    71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 251 161, fax. 914 251 096
    REGON: 15817985000960
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE WYKONANIA CENTRALNEJ KLIMATYZACJI NA IV PIĘTRZE ORAZ W WYBRANYCH POMIESZCZENIACH W SIEDZIBIE ZACHODNIOPOMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania centralnej klimatyzacji na IV piętrze oraz w wybranych pomieszczeniach w budynku stanowiącym siedzibę Zamawiającego. 2. Przedmiotowe roboty budowlane nie wymagają, w świetle obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm) zarówno pozwolenia na budowę, jak i dokonania zgłoszenia organowi administracji budowlanej. 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ (branżowe projekty wykonawcze: instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, konstrukcja oraz STWiORB i przedmiar). 4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli posiada certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2158, z późn. zm.). Nie jest możliwe skorzystanie w tym zakresie z potencjału innego podmiotu, a w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, certyfikat musi być złożony przez każdego wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. 2) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 5 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów, 4) certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2158, z późn. zm.), 5) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5. lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (zał. nr 7 do SIWZ), 6) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowalnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 8 do SIWZ), Zmiana osoby wymienionej w wykazie w toku realizacji umowy będzie dopuszczalna pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego. Zaproponowana osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w SIWZ. 7) wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców, 8) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach