Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie naprawy pokryć dachowych budynków magazynowych: nr 97, nr 150, nr 151, nr 152, polegające na wymianie pokryć dachowych z płyt azbestowo - cementowych falistych na pokrycie blachą trapezową ocynkowaną, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych w kompleksie wojskowym Stawy, Nr - 11/16/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie naprawy pokryć dachowych budynków magazynowych: nr 97, nr 150, nr 151, nr 152, polegające na wymianie pokryć dachowych z płyt azbestowo - cementowych falistych na pokrycie blachą trapezową ocynkowaną, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych w kompleksie wojskowym Stawy, Nr - 11/16/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 zadania (części): Zadanie nr 1 - Roboty budowlane w zakresie naprawy pokrycia dachowego budynku magazynowego: nr 97, polegające na wymianie pokrycia dachu z płyt azbestowo - cementowych falistych na pokrycie blachą trapezową ocynkowaną, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; Zadanie nr 2 - Roboty budowlane w zakresie naprawy pokrycia dachowego budynku magazynowego: nr 150, polegające na wymianie pokrycia dachu z płyt azbestowo - cementowych falistych na pokrycie blachą trapezową ocynkowaną, wymianie obróbek blacharskich, montażu rynien i rur spustowych; Zadanie nr 3 - Roboty budowlane w zakresie naprawy pokrycia dachowego budynku magazynowego: nr 151, polegające na wymianie pokrycia dachu z płyt azbestowo - cementowych falistych na pokrycie blachą trapezową ocynkowaną, wymianie obróbek blacharskich, montażu rynien i rur spustowych; Zadanie nr 4 - Roboty budowlane w zakresie naprawy pokrycia dachowego budynku magazynowego: nr 152, polegające na wymianie pokrycia dachu z płyt azbestowo - cementowych falistych na pokrycie blachą trapezową ocynkowaną, wymianie obróbek blacharskich, montażu rynien i rur spustowych; Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający nie ogranicza ilości części (zadań), na jakie wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań (części). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, tj.: dla zadania nr 1: a) ogólne warunki umowy - załącznik nr 7a b) Przedmiar robót - załącznik nr 8a dla zadania nr 2: a) ogólne warunki umowy - załącznik nr 7b b) Przedmiar robót - załącznik nr 8b dla zadania nr 3: a) ogólne warunki umowy - załącznik nr 7c b) Przedmiar robót - załącznik nr 8c dla zadania nr 4: a) ogólne warunki umowy - załącznik nr 7d b) Przedmiar robót - załącznik nr 8d dla zdań: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 9 3. UWAGA: Zaleca się aby Wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej obiektu w celu sprawdzenia w celu sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz w zakresie skalkulowania ceny. Zainteresowani wykonawcy przed przystąpieniem do przygotowania ofert mogą do konać wizji lokalnej budynków nr 97, 150, 151, 152 mogą dokonać wizji lokalnej w kompleksie wojskowym Stężyca. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 25.04.2016 r. do kompleksu wojskowego Stawy, woj. lubelskie (brama wjazdowa): - o godz. 09.00 - dla zadania nr 1 (budynek nr 97); - o godz. 10.00 - dla zadania nr 2 (budynek nr 150); - o godz. 11.00 - dla zadania nr 3 (budynek nr 151); - o godz. 12.00 - dla zadania nr 4 (budynek nr 152). Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest: p. Leokadia Marczak, tel. 261 105 317. 4. Zakres, prawidłowość i jakość robót potwierdza Szef Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie lub osoba przez niego upoważniona. 5. Wykonawca będzie podejmował wszystkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na obiektach budowlanych i poza ich terenem. 6. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest podczas realizacji przedmiotu zamówienia przestrzegać przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21). Odzyskane w ramach realizacji zadania materiały (złom) Wykonawca własnym transportem przekaże do magazynu Infrastruktury JW 4929 w Dęblinie za pokwitowaniem, a w przypadku gdy materiały z demontażu nie nadają się do ponownego użycia przekaże do utylizacji na własny koszt zgodnie z w/w Ustawą. 7. Wykonawca w dniu przekazania placu budowy dostarczy imienny wykaz pracowników biorących udział w realizacji zamówienia wraz z numerami i serią ich dowodów osobistych oraz wykaz marek samochodów z numerami rejestracyjnymi pojazdów i imiennym wykazem kierowców z numerem i serią dowodu osobistego biorących udział w realizacji zamówienia. Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. 8.Roboty budowlane na terenie kompleksu wojskowego Stawy powinny być wykonywane w godzinach od 700 do 1500/ lub innych/, po wcześniejszym (co najmniej 3 (trzy) dni przed realizacją robót) uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu. 9.Wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań będzie miało formę ryczałtu. Rozliczenie za roboty budowlane będzie fakturą końcową. Podstawą do wystawienia faktury będzie: spisany komisyjnie bezusterkowy protokół końcowy odbioru robót budowlanych. 10. Dla celów technologicznych i socjalnych Wykonawca zobowiązuje się do korzystania z własnych źródeł energii elektrycznej oraz wody, z uwagi na niewystępowanie wymienionych mediów w rejonie remontowanych budynków. 11.Przedmiotem odbioru końcowego będzie cały przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań. 12.Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość odbioru na piśmie (liczy się data wpływu zgłoszenia do kancelarii Zamawiającego). 13. Zamawiający najdalej w ciągu 7 dni od chwili otrzymania pisemnego zawiadomienia dokona odbioru robót albo przekaże Wykonawcy pisemną decyzję ustalającą, jakie warunki muszą być jeszcze spełnione, aby dokonać odbioru przedmiotu umowy. 14. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu odbioru komplet dokumentów wymaganych przepisami Prawa budowlanego (dokumenty potwierdzające jakość wbudowanych materiałów, świadectwa jakości dostarczone przez dostawców). Uregulowania dotyczące podwykonawców: 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmienia odpowiedzialności wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. 15a.Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu zostały określone w ogólnych warunkach umowy (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3, dla zadania nr 4 - odpowiednio załączniki Nr 7a, 7b, 7c, 7d do SIWZ). W § 12 ust. 5 ogólnych warunków umowy dla poszczególnych zadań zapisano: Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. W § 12 ust. 8 ogólnych warunków umowy dla poszczególnych zadań zapisano: Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kalkulacji dokonanej przez wykonawcę robót i dostarczonej zamawiającemu wraz z projektem umowy z podwykonawcą, 4) jeżeli treść projektu umowy lub treść projektu jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez zamawiającego z wykonawcą. W § 12 ust. 10 ogólnych warunków umowy dla poszczególnych zadań zapisano: Podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. W § 12 ust. 11 ogólnych warunków umowy dla poszczególnych zadań zapisano: Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kalkulacji dokonanej przez wykonawcę robót i dostarczonej zamawiającemu wraz z projektem umowy z podwykonawcą, 4) jeżeli treść tej umowy lub jej zmiany jest niezgodna z zaakceptowanym uprzednio przez zamawiającego projektem tej umowy lub jej zmiany; 5) jeżeli treść umowy lub treść jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez zamawiającego z wykonawcą. W § 12 ust. 13 ogólnych warunków umowy dla poszczególnych zadań zapisano: Umowa o podwykonawstwo winna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 15b. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu zostały określone w ogólnych warunkach umowy (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3, dla zadania nr 4 - odpowiednio załączniki Nr 7a, 7b, 7c, 7d do SIWZ). W § 12 ust. 6 ogólnych warunków umowy dla poszczególnych zadań zapisano: Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi i jej zmian, w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia jej zawarcia lub zmiany, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 zł. 16. W przypadku wystąpienia w przedmiarach robót lub Specyfikacjach Technicznych Wykonania i odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych zadań, ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 17. Szczegółowe informacje odnośnie opisu przedmiotu zamówienia zawarte są także w ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3, zadania nr 4 - odpowiednio załączniki Nr 7a, 7b, 7c, 7d do SIWZ). 18. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia dla każdego z zadań zgodnie z zakresem określonym w Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązkami określonymi w ogólnych warunkach umowy każdego z zadań, wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi normami, sztuką budowlaną i przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane. 19. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane na okres zdeklarowany w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (minimum 36 miesięcy). Gwarancja liczona jest od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń przez strony. Gwarancja udzielona zamawiającemu przez wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań. 20. W przypadku dokonania istotnych napraw w robotach budowlanych, urządzeniach lub wyrobach albo w przypadku ich wymiany na nowe, termin gwarancji biegnie na nowo, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli wykonawca wykonał ponownie część robót budowlanych, wymienił część urządzeń lub wyrobów, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady robót budowlanych, urządzeń, wyrobów objętych gwarancją, zamawiający nie mógł z nich korzystać. 21. Gwarancja nie obejmuje wad i usterek powstałych w robotach budowlanych lub zainstalowanych urządzeniach, wynikłych jedynie z winy użytkownika. 22. Powyższe warunki gwarancji wiążą zamawiającego oraz wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż są one niezależne od gwarancji udzielanej przez producentów wyrobów, urządzeń, materiałów, użytych do realizacji robót budowlanych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielonej przez wykonawcę (uregulowane w niniejszej umowie) są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez Producenta (tzw. gwarancji producenta). 23. Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne robót objętych zamówieniem, stwierdzonych w toku czynności odbioru robót budowlanych, jak również ujawnionych w dalszym okresie obowiązywania rękojmi. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają z dniem upływu terminu gwarancji. 24. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji i rękojmi, jeżeli wykonawca wadę zataił. 25. Powyższe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę, określone kompleksowo i w sposób zupełny w SIWZ i stanowiących jej element ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań, nie mogą być modyfikowane przez wykonawcę poprzez wręczanie zamawiającemu kart gwarancyjnych i innych dokumentów oraz oświadczenia wykonawcy składane w trakcie trwania umowy. 26. W przedmiotowym postępowaniu wszelkie regulacje dotyczące gwarancji dotyczą gwarancji udzielanej przez wykonawcę, a nie Producenta. 27. W przypadku załączenia do oferty przez wykonawcę warunków gwarancji odmiennych (co do np. zakresu, okresu, przedmiotu) niż określone przez zamawiającego w ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań - oferta taka może zostać uznana przez zamawiającego za niezgodną z SIWZ i może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późń. zm.). W przypadku złożenia w formularzu ofertowym ogólnego oświadczenia akceptującego ogólne warunki umowy dla poszczególnych zadań i jednocześnie załączenia odmiennych od treści zawartych w ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań dotyczących gwarancji - oświadczeń w innych dokumentach składających się łącznie na treść oferty - reguła powyższa będzie miała zastosowanie. 28.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu pod rygorem rozwiązania umowy z winy wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 19 ust. 1 pkt. 2 ogólnych warunków umowy dla poszczególnych zadań niżej wymienione dokumenty: 1) zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego. 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób funkcyjnych przy realizacji zakresu robót budowlanych oraz ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) zaświadczenia potwierdzające przynależność osób funkcyjnych przy realizacji zakresu robót budowlanych do właściwej Izby samorządu zawodowego a mianowicie: Kierownika budowy i robót: Dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4: a) potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych, b) zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego. 29. Materiały użyte do realizacji każdego zadania wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót powinny odpowiadać wymaganiom określonym w przepisach szczególnych i posiadać: - Aprobaty techniczne lub być produkowane zgodnie z obowiązującymi normami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.) oraz art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), - Certyfikaty lub Deklaracje zgodności z Polską Normą - Certyfikaty na Znak Bezpieczeństwa - Certyfikaty zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru norm polskich 30. Na opakowaniach materiałów powinien znajdować się termin ich przydatności do stosowania. Ponadto wykonawca musi przedstawić zamawiającemu aprobaty techniczne Instytutu Techniki Budowlanej dopuszczające te materiały do powszechnego stosowania w budownictwie. 31. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczanych na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie zgodnie z założeniami PZJ (Programu Zapewnienia Jakości). 32. Do zastosowanych materiałów powinny być dołączone informacje od producenta zawierające dane wykazane w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198, poz. 2041, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane w pełnych miesiącach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach