Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: obrona - jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane (słownik uzupełniający wg załącznika Nr 1 do SIWZ) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1 do SIWZ tj.: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH oraz PRZEDMIARY (załączniki do SIWZ) stanowiące materiał pomocniczy. 3. Zakres robót: 1. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane w budynku nr 58 w Kompleksie Wojskowym K- 0044 (malowanie pomieszczeń biurowych - kancelarie); 2. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane pomieszczeń aresztu ŻW w bud. Nr 38 w Kompleksie Wojskowym K – 0044; 3. Roboty konserwacyjne - wymiana krat okiennych na otwierane w budynku nr 49 w Kompleksie Wojskowym K -0044; 4. Roboty konserwacyjne w łazience i na korytarzu w budynku nr 33 na I piętrze po prawej stronie Kompleksie Wojskowym K-0044; 5. Konserwacja instalacji odgromowej w Kompleksach Wojskowych K -1024; K-0044; K-7886; K-4699; 6. Roboty konserwacyjne - sanitarne (system wentylacji) w budynku nr 5 w Kompleksie Wojskowym K - 0009; 7. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane budynku nr 5 w Kompleksie Wojskowym KW-1024 (pomieszczenia magazynu żywnościowego i pomieszczeń kuchni); 8. Konserwacyjne prace sanitarne - szambo w Kompleksie Wojskowym K - 4699, 9. Roboty drogowe przy budynku nr 4 w Kompleksie Wojskowym K- 0009; 10. Roboty terenowe za budynkiem nr 511 w Kompleksie Wojskowym K- 0044 (zabetonowanie wiat stalowych, podłoża, odtworzenie chodnika z kostki); 11. Konserwacja pokrycia dachu i obróbek blacharskich - budynek 8 w Kompleksie Wojskowym K-1024; 12. Konserwacja pokrycia dachu i obróbek blacharskich - budynek 35 w Kompleksie Wojskowym K-1024; 13. Roboty konserwacyjne – budynków nr 12 i nr 13 w Kompleksie Wojskowym K - 1024, 14. Naprawa drogi przy budynku nr 58 w Kompleksie Wojskowym K – 0044; 15. Konserwacyjne roboty budowlane w budynku nr 4 w Kompleksie Wojskowym K – 4699; 16. Konserwacyjne roboty budowlane w budynku nr 9 w Kompleksie Wojskowym K – 4699; 17. Konserwacyjne roboty malarskie, posadzkowe, stolarskie i ślusarskie w budynku nr 12 (Stajnia dla koni) w Kompleksie Wojskowym K – 4699; 18. Wymiana części okien na I i II p - budynku nr 1 w Kompleksie Wojskowym K - 1024; 19. Wymiana części okien w budynku nr 114 w Kompleksie Wojskowym K - 044; 20. Roboty konserwacyjne w pomieszczeniach biurowych - budynek nr 30 parter, lewa strona w Kompleksie Wojskowym K- 0044; 21. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane w budynku nr 3 w Kompleksie Wojskowym K- 0044 (pomieszczenia WC, pomieszczenia socjalne); 22. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane pomieszczeń biurowych w budynku nr 21 w Kompleksie Wojskowym K- 0044 (po robotach instalacyjnych + posadzki); 23. Roboty ogólnobudowlane w budynku nr 5 w Kompleksie Wojskowym K - 044 (pomieszczenia rusznikarni); 24. Roboty konserwacyjne instalacji co w budynku Nr 19 w Kompleksie Wojskowym K-0044; 25. Konserwacja pokrycia dachu budynku nr 1 w Kompleksie Wojskowym K -0044; 26. Roboty konserwacyjne myjni portalowej - budynek nr 29 w Kompleksie Wojskowym K- 1024; 27. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane w Kompleksie Wojskowym K -0044 - plac musztry WP (makieta Grobu Nieznanego Żołnierza). 4. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych ZAMAWIAJĄCY rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w SIWZ. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 5. ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 6. ZAMAWIAJĄCY wymaga przeprowadzenie przez wszystkich WYKONAWCÓW (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia, w którym wykonywane będą roboty budowlane. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00. Zainteresowani WYKONAWCY winni zgłosić do ZAMAWIAJĄCEGO pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 3 dni przed planowanym otwarciem ofert. ZAMAWIAJĄCY potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej we wnioskowanym terminie pisemnie na faks wskazany przez WYKONAWCĘ. W wizji lokalnej mogą wziąć udział wyłącznie WYKONAWCY lub upoważnieni pracownicy WYKONAWCY. UWAGA! 7. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierownik budowy (1 osoba) odpowiedzialny za kierowanie robotami budowlanymi, monter instalacji elektrycznych (5 os.), monter instalacji sanitarnych (5 os.), murarz - tynkarz (5 os.), posadzkarz (3 os.), glazurnik (3 os.), malarz (5 os.), robotnik budowlany (5 os.), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium w wysokości: 70 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie „WADIUM – SPRAWA NR 20/2019/PN/INFR” 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: do 29.03.2018r. do godz. 10.30 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. 7. WYKONAWCA, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach