Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie dróg na terenie Gminy Brodnica

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 87111839400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie dróg na terenie Gminy Brodnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie zatoki autobusowej w miejscowości Cielęta, przebudowie części ul. Małgorzatka w miejscowości Karbowo oraz przebudowie części drogi gminnej Brodnica – Przydatki w miejscowości Moczadła. 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na trzy następujące części: 1) Cześć I – budowa prawostronnej zatoki autobusowej w pasie drogi wojewódzkiej nr 544 relacji Brodnica – Mława w km 4+671 – 4+732 w miejscowości Cielęta. 2) Cześć II – przebudowa drogi gminnej nr 080507C – ul. Małgorzatka w miejscowości Karbowo w km 0+410 – 0+660. 3) Część III – przebudowa drogi gminnej nr 080503C Brodnica – Przydatki na odcinku 800 m w miejscowości Moczadła. 3. Część I zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Zatoka autobusowa o długości 61 m i szerokości 3 m z nawierzchnią z kostki brukowej kolorowej o grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, podbudowie z betonu C16/20 o grubości 24 cm oraz na warstwie odsączającej z piasku o współczynniku k ≥8 m/dobę o grubości 30 cm. Zatoka ograniczona krawężnikami najazdowymi 15x22 cm od strony jezdni oraz krawężnikami betonowymi 15x30 cm od strony peronu, ustawionymi na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 o grubości 5 cm oraz ławie betonowej C12/15 z oporem. Połączenie krawężnika najazdowego i jezdni należy uzupełnić masą bitumiczną. 2) Peron (chodnik) o szerokości 1,5 m wraz z miejscem na wiatę o wymiarach 4,00 x 2,50 m z nawierzchnią z kostki brukowej o grubości 8 cm, w tym 30% kostki kolorowej, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 15 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o współczynniku k ≥8 m/dobę o grubości 25 cm. Od strony zieleńca ograniczenie obrzeżem betonowym 8x30 cm, ustawionym na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 oraz ławie betonowej C12/15 z oporem. Przy krawędzi peronu od strony zatoki należy ułożyć płytę betonową ryflowaną 35x35x5 cm koloru żółtego. 3) Zjazd z nawierzchnią z kostki brukowej o grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o współczynniku k ≥8 m/dobę o grubości 25 cm. 4) Ustawienie znaku informacyjnego, plantowanie terenu, wysiew trawy, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej. 4. W ramach części I zamówienia wykonawca własnym staraniem i kosztem opracowuje i uzyskuje stosowne opinie i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz ponosi koszty zajęcia pasa drogowego drogi wojewódzkiej. 5. Część II zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Nawierzchnia jezdni o szerokości 5,5 m z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm niezwiązanego o grubości 25 cm (warstwa dolna 15 cm + warstwa górna 10 cm). 2) Zjazdy o szerokości 4 m od krawędzi jezdni w granicach pasa drogowego z nawierzchnią z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm o grubości 20 cm (warstwa dolna 10 cm + warstwa górna 10 cm). 3) Pobocza o szerokości 0,5 m z kruszywa naturalnego kruszonego o frakcji 0/31,5 mm o grubości 10 cm. 4) Przepusty pod zjazdami. 5) Wykonanie rowów. 6) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej. 6. Cześć III zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Nałożenie na istniejącą warstwę bitumiczną nakładki z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5 cm po uprzednim oczyszczeniu nawierzchni i skropieniu asfaltem. 2) Wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm o grubości 7 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części I zamówienia w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100). 2) Dla części II zamówienia w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 3) Dla części III zamówienia w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące tysięcy złotych 00/100). 4) W przypadku składnia oferty na dwie lub trzy części zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części. 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z poźn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. Roboty budowlane w zakresie dróg na terenie Gminy Brodnica - cześć I lub część II lub część III”. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach