Przetargi.pl
Roboty budowlane w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej – Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części: część 1: Przebudowa układu funkcjonalnego łazienek w Oddziale Otolaryngologicznym, część 2: wykonanie prac ogólnobudowlanych.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95100 Zgierz, ul. Parzęczewska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 7144332, 7144505, , fax. 427 144 530
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
    ul. Parzęczewska 35
    95100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 7144332, 7144505, , fax. 427 144 530
    REGON: 67763600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej – Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części: część 1: Przebudowa układu funkcjonalnego łazienek w Oddziale Otolaryngologicznym, część 2: wykonanie prac ogólnobudowlanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej – Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części: część 1: Przebudowa układu funkcjonalnego łazienek w Oddziale Otolaryngologicznym, część 2: wykonanie prac ogólnobudowlanych. Zamówienie jest określone kodami CPV: Część 1: Roboty budowlane, kod CPV: 45.00.00.00-7, Roboty instalacji elektrycznej, kod CPV: 45.31.00.00-3, Roboty instalacji wodno- kanalizacyjnej , kod CPV: 45.33.20.00-3, Roboty instalacji centralnego ogrzewania, kod CPV: 45.33.11.00-7, Roboty instalacji wentylacji mechanicznej , kod CPV: 45.33.10.00-6; 45.44.20.00-7. Część 2: Roboty budowlane, kod CPV: 45.00.00.00-7, Roboty instalacji wodno- kanalizacyjnej , kod CPV: 45.33.20.00-3, Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: Dotyczy części 1: 1)Wykonanie prac ogólnobudowlanych: W oparciu o opracowany projekt techniczny pełnobranżowy oraz kosztorysy branżowe i specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót zostanie wykonany następujący zakres prac: A) Roboty rozbiórkowe- demontaż: punktów poboru wody , misek klozetowych , umywalek , natrysków , instalacji wodnej i kanalizacyjnej , demontaż instalacji elektrycznej , punktów oświetleniowych, gniazdek elektrycznych, przełączników , oświetlenia ściennego i sufitowego , skucie tynków cementowo -wapiennych na stropach i ścianach , glazury i terakoty , podłóż cementowych , demontaż stolarki drzwiowej wraz z wykuciem istniejących nadproży celem poszerzenia otworów drzwiowych , rozebranie ścianek działowych murowych , demontaż grzejników centralnego ogrzewania, B) Roboty budowlane: osadzenie nowych nadproży drzwiowych wraz nową stolarka drzwiowa , wykonanie podłóż cementowych , wypraw tynkarskich na ścianach i sufitach wraz z wykonaniem gładzi gipsowych , sufitów podwieszonych nierozbieralnych oraz zabudów z płyt gipsowo kartonowych, ścian lekkich gipsowo kartonowych raz ścian systemowych, gruntowanie podłóż emulsja gruntującą ściennych i podposadzkowych pod ułożenie wykładzin rulonowych pcw ściennych i posadzkowych , malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjna teflonową , montaż luster przy umywalkach , rolet drzwiowych , pochwytów ściennych w natryskach drzwiczek rewizyjnych , licowanie parapetów okiennych gresem, C) Wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej pionów i poziomów , wraz z zaworami odcinającymi , montaż: punktów poboru wody , umywalek , brodzików natryskowych , misek klozetowych, myjni basenów, wykonanie próby szczelności instalacji i jej uruchomienie, montaż grzejników centralnego ogrzewania, . D) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej łazienek : ułożenie kanałów instalacji wentylacji mechanicznej poziomów pionów , podpór konstrukcyjnych podtrzymujących tą instalację , anemostatów montaż wentylatorów mechanicznych , wykonanie próby szczelności instalacji i jej uruchomienie, E) Wykonanie instalacji elektrycznej , montaż oświetlenia ściennego i sufitowego , włączników , przełączników , gniazdek elektrycznych, wykonanie pomiarów instalacji i jej uruchomienie, F) Wykonanie i montaż stałych zabudów (regały , blaty, szafy) Dotyczy części 2: Wymiana zasuw hydrantowych , p.poż , zaworu antyskażeniowego – wykonanie wykopu ręcznego wąskoprzestrzennego oraz wykopu koparkami , demontaż hydrantów oraz ich montaż , demontaż zaworu przelotowego oraz montaż zasuwy żeliwnej kielichowej , wykonanie próby szczelności zasypanie wykopu . Naprawa chodników oraz uzupełnienie asfaltu-wykonanie remontu cząstkowego chodników z demontażem i ich przełożeniem oraz w 40% uzupełnieniem chodników , przestawienie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej z 40% wymianą obrzeży , wywiezieniem gruzu na wysypisko , wykonaniem korytowania podłoża i ułożenie nowe podsypki wraz z jej zagęszczeniem , uzupełnienie mieszanki bitumicznej we wżerach drogowych szpitala. Szczegółowy zakres prac określa: Dotyczy części 1: 1. Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 6 do SIWZ 2. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 7 do SIWZ 3. Przedmiar robót - Załącznik nr 5 do SIWZ. Dotyczy części 2: 4. Przedmiar robót - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Mapa sytuacyjno-wysokościowa - Załącznik nr 9 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: Część 1: do 15 listopada 2017 roku, Część 2: do 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: WADIUM NA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA - 5 200,00 zł Część 1 – 3 800,00 zł Część 2 – 1 400,00 zł 2. Wadium musi być wniesione do dnia 05.09.2017 r. do godz. 11.45. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto : Bank Gospodarstwa Krajowego 22 1130 1163 0014 7050 4920 0006 Wadium za wniesione uznaje się z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ustawy PZP. 5. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument stwierdzający ustanowienie poręczenia lub gwarancji w oryginale. 7. Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: a) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 3 do SIWZ. b) Wypełnione oświadczenie o spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6.1a) i 6.1.b) SIWZ. c) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. d) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej. e) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pk. 2.8. SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach