Przetargi.pl
Roboty budowlane w ramach zadania pn.: PT i rozbudowa pasa drogowego ul. Żabienieckiejw Kędzierzynie-Koźlu

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w ramach zadania pn.: PT i rozbudowa pasa drogowego ul. Żabienieckiejw Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w ramach zadania pn.: PT i rozbudowa pasa drogowego ul. Żabienieckiej w Kędzierzynie-Koźlu Wspólny słownik zamówień (CPV): 45230000-8- Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu A. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe; 2) Wycinkę wraz z karczowaniem i utylizacją drzewostanu; UWAGA ! Roboty związane z wycinką muszą być realizowane pod nadzorem ornitologicznym a koszty z tym związane Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Zamawiający wymaga dostarczenia przez ornitologa oświadczenia o niegniazdowaniu ptaków w drzewostanie przeznaczonym do wycinki. 3) Rozbudowę i przebudowę pasa drogowego ul. Żabienieckiej; 4) Włączenie pasa drogowego ul. Żabienieckiej do ul. Kłodnickiej (drogi wojewódzkiej nr 423); 5) Budowę oświetlenia drogowego; 6) Przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych; 7) Budowę sieci kanalizacji deszczowej; 8) Wykonanie terenów zielonych (trawniki) Roboty budowlane realizowane w oparciu o Decyzję Nr 2/2018 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego znak BA.6744.3.2018 z dnia 07.05.2018r. B. UWAGA ! Z udostępnionej dokumentacji projektowej w ramach realizacji niniejszego zamówienia przewiduje się do wykonania jedynie zakres robót wskazany w załączniku Nr 1 (mapa) oraz szczegółowo opisany w niniejszej IDW i OPZ. 1. Roboty drogowe. 1.1 Zakres prac drogowych obejmuje utwardzenie terenu w ciągu ul. Żabienieckiej przy sklepie spożywczym oraz wykonanie robót drogowych ( przebudowę jezdni ) od km 0 + 000,00 do km 0 + 135,00 ) wraz z wycinką , karczowaniem i utylizacją drzewostanu . Budowę chodników , wykonanie terenów zielonych i wszystkich robót związanych z realizacją zakresu robót drogowych (poza pasem jezdni ) od km 0 + 000,00 do ich styku z planowaną ścieżką rowerową po obu stronach wykonywanej przebudowy jezdni. 1.2 Zamawiający rezygnuje z wykonania wyniesionego progu zwalniającego z przejściem dla pieszych i przejazdem dla rowerów ( km 0 + 090,00 ). W miejscu progu zwalniającego należy wykonać nawierzchnię jak dla pozostałej części przebudowywanej drogi. 1.3 Zakres prac drogowych obejmuje również połączenie przebudowanego pasa drogowego ul. Żabienieckiej z istniejącą nawierzchnią ul. Kłodnickiej oraz płynnego połączenie przebudowywanego odcinka ul. Żabienieckiej z nawierzchnią planowaną do przebudowy w późniejszym okresie. 1.4. Demontaż istniejącego oznakowania pionowego w trakcie realizacji zadania i ponowny montaż oznakowania po zakończeniu robót ( w obrębie realizowanej inwestycji ). 1.5. Rozbiórkę ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych w zakresie Decyzji ZRID ze stabilnym pozostawieniem części ogrodzenia nie podlegającego rozbiórce. 2. Budowa oświetlenia ulicznego 2.1 Zakres budowy oświetlenia ulicznego obejmuje wykonanie oświetlenia terenu w ciągu ul. Żabienieckiej przy sklepie spożywczym oraz wykonanie oświetlenia ul. Żabienieckiej od km 0 + 000,00 do słupa 5233/01/25 i słupa 5233/01/8/19 . 2.2. Zakres prac obejmuje dodatkowo ułożenie rur osłonowych DVR 75 od słupa 5233/01/25 do miejsca projektowanego posadowienia słupa 5233/01/25/1 oraz od słupa 5233/01/25 do miejsca projektowanego posadowienia słupa 5233/01/24. 2.3 Zakres prac obejmuje dodatkowo ułożenie rur osłonowych DVR 75 od słupa 5233/01/8/19 do miejsca projektowanego słupa 5233/01/8/18 2.4 Zakres prac obejmuje dodatkowo ułożenie rury ochronnej SRS 110mm dł. 6,00mb (przed przejściem dla pieszych) 2.5 Wszystkie kable oświetleniowe muszą być ułożone w rurach osłonowych DVR 75 ( dotyczy całości realizowanego zakresu robót ). 3. Przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej 3.1 Przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej realizowana będzie w zakresie usunięcia kolizji Nr 1 wraz z montażem muf przejściowych CHMP(H)3-1 24kV95-240 4.Budowa sieci kanalizacji 4.1. Zakres robót związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej obejmuje wykonanie kanalizacji w ciągu ul. Żabienieckiej – teren przy sklepie spożywczym oraz od skrzyżowania ul. Żabienieckiej z ul. Kłodnicką w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem. C. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  roboty budowlane drogowe ,  roboty budowlane elektroenergetyczne,  roboty budowlane sieci kanalizacji deszczowej. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa (jedynie w zakresie robót wskazanych w załączniku Nr 1 (mapa) oraz szczegółowo opisanych w niniejszej IDW i OPZ) sporządzona przez: Biuro Projektowe „GRAMAR” Sp. z o.o 42-700 Lubliniec ul. Chłopska 15 zawierająca 1. Projekt budowlany 2. Projekt wykonawczy - branża drogowa;3. Projekt wykonawczy uzupełniający branża drogowa ;4. Załącznik nr 1 – rysunek z zakresem robót do realizacji;5. Projekt wykonawczy - branża sanitarna6. Projekt wykonawczy - oświetlenia drogowego7. Projekt wykonawczy - przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych 8. Załącznik nr 2 – protokół brakarski, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- branża sanitarna;- branża drogowa;- branża elektroenergetyczna - oświetlenie uliczne;- branża elektroenergetyczna – przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych., zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią jedynie element pomocniczy. UWAGA! Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 6. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt.4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach