Przetargi.pl
Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach oraz Termomodernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół im. M. Dąbrowskiej w Kętach

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach oraz Termomodernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół im. M. Dąbrowskiej w Kętach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach oraz Termomodernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół im. M.Dąbrowskiej w Kętach. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót objęty zamówieniem: I Termomodernizacja budynku. - Demontaż krat, parapetów, orynnowania, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej; - Wymiana wskazanej stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych na nową; - Montaż klapy oddymiającej w dachu; - Wymurowanie nowych kominów od poziomu poddasza, montaż wywiewek kanalizacyjnych; - Montaż skrzynki rozdzielni głównej w ścianie budynku; - Docieplenie dachów i ścian budynku; - Wykonanie instalacji odgromowej; - Montaż nowych obróbek blacharskich i orynnowania; - Montaż daszku nad wejściem oraz wykonanie spocznika wejściowego. Uwaga: Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót termomodernizacyjnych budynku wykona na własny koszt badania stratygraficzne tynków zewnętrznych. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie. Kolorystyka elewacji budynku zostanie ustalona na podstawie ww. badań stratygraficznych, komisyjnie z udziałem przedstawiciela WUOZ w Krakowie. II Roboty budowlane remontowe wewnątrz budynku. - Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji przyziemia): - Remont posadzek we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów; - Osadzenie nowej stolarki okiennej zewnętrznej. Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji parteru): - Rozbiórki wskazanych ścian i demontaże elementów budowlanych; - Wymurowanie nowych ścian, zamurowania; - Wykonanie nowej dyżurki; - Wykucie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej; - Osadzenie nowej stolarki wewnętrznej; - Remont posadzek w korytarzach i we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych. Węzły sanitarne (wszystkie pomieszczenia sanitarne w budynku): - Demontaż wyposażenia, instalacji, rozbiórka wskazanych ścian i okładzin; - Wymurowanie nowych ścian działowych; - Montaż sufitów podwieszonych; - Montaż stolarki; - Wykonanie posadzek, okładzin ściennych i malowanie; - Montaż ścian z laminatów HPL. Pomieszczenie techniczne (dla pomieszczenia tech. centrali wentylacyjnej, pom. nr 214): - Remont posadzki; - Wykonanie posadzek, okładzin ściennych i malowanie. III Remont instalacji sanitarnych. Instalacja centralnego ogrzewania (dla całości obiektu): - Demontaż istniejących grzejników i pionów instalacyjnych; - Rozprowadzenie nowych pionów c.o. w budynku, montaż grzejników; - Rozprowadzenie w kanałach technicznych instalacji wod-kan; - Zabezpieczenie kanałów technicznych nowymi nakrywami. Instalacja wentylacji mechanicznej (dla całości obiektu): - Montaż centrali kanałowej nawiewno - wywiewnej; - Rozprowadzenie przewodów wentylacji mechanicznej. Instalacja wody przeciwpożarowej (dla całości obiektu): - Demontaż istniejącej instalacji wody ppoż; - Zamurowanie wnęk po skrzynkach hydrantowych; - Rozprowadzenie pionów i osadzenie nowych skrzynek hydrantowych. Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna (dla kondygnacji parteru, węzły sanitarne, sala gimnastyczna): - Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem; - Rozprowadzenie nowych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. IV Przebudowa instalacji elektrycznych. Wewnętrzna instalacja elektryczna: - Wykonanie złącza pomiarowego ZP, rozdzielnicy głównej RG oraz rozdzielnic piętrowych (dla całości obiektu); - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego (dla kondygnacji parteru, węzły sanitarne); - Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia (dla kondygnacji parteru, węzły sanitarne). Wewnętrzna instalacja niskoprądowa: - Instalacja okablowania strukturalnego; - Instalacja okablowania telefonicznego; - Instalacja okablowania systemu dzwonkowego; - Instalacja okablowania nagłośnienia ze szkolnego studia radiowęzłowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy), b) przedmiary robót (poglądowe, nie służące do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) audyt energetyczny budynku. UWAGA!!! Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszystkie roboty tzw. głośne czyli przekucia, rozbiórki itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 9 w Kętach. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający uzyskał decyzję Nr 103/16/K z dnia 30.05.2016 r. Znak sprawy: WAB.6740.1.81.2016.K zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - SZP.272.21.2016 i nazwą Wykonawcy - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 217, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości przedmiotu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach