Przetargi.pl
Roboty budowlane w pomieszczeniach na pierwszym i drugim piętrze w budynku Filii Szkoły Podstawowej nr 258 przy ul. Namysłowskiej 1, w Warszawie, w ramach zadania pn Adaptacja na oddziały przedszkolne części Filii Szkoły Podstawowej nr 258 przy ul. Namysłowskiej 1 wraz z modernizacją pomieszczeń budynku.

Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 00-987 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5900210, 59-00214 , fax. 022 5900215
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15 15
    00-987 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5900210, 59-00214, fax. 022 5900215
    REGON: 01525966300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w pomieszczeniach na pierwszym i drugim piętrze w budynku Filii Szkoły Podstawowej nr 258 przy ul. Namysłowskiej 1, w Warszawie, w ramach zadania pn Adaptacja na oddziały przedszkolne części Filii Szkoły Podstawowej nr 258 przy ul. Namysłowskiej 1 wraz z modernizacją pomieszczeń budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są roboty budowlane w pomieszczeniach na pierwszym i drugim piętrze w budynku Filii Szkoły Podstawowej nr 258 przy ul. Namysłowskiej 1, w Warszawie, w ramach zadania pn Adaptacja na oddziały przedszkolne części Filii Szkoły Podstawowej nr 258 przy ul. Namysłowskiej 1 wraz z modernizacją pomieszczeń budynku. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: - przygotowania pomieszczeń do przeprowadzenia robót budowlanych wraz z zabezpieczeniem stałych elementów przed zniszczeniem oraz wyniesieniem mebli - stoły, krzesła, szafy, tablice, - demontażu: parkietu - przyjęto ok. 5 procent do demontażu, starej stolarki drzwiowej, parapetów, kratek wentylacyjnych, istniejących osłon grzejnikowych, - przecierki istniejących tynków, - wykonania gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, - dostawy i montażu stolarki drzwiowej - kolor i wzór do uzgodnienia z użytkownikiem Szkoły- patrz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ, - malowania ścian po uprzednim zagruntowaniu - kolorystyka wybrana przez użytkownika Szkoły po przedstawieniu wzornika, - cyklinowania i olejowania posadzek - kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem Szkoły - patrz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ, - dostawy i montażu podokienników o grubości 4 cm i szerokości 50cm, - dostawy i montażu osłon na grzejniki - kolor i wzór do uzgodnienia z użytkownikiem Szkoły - patrz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ, - wykonania lamperii o wysokości 1,5 m z ochronnej płyty systemowej winylowej o grubości 2 mm - na I i II piętrze oraz klatce schodowej. - dostawy i montażu listew przypodłogowych - kolor i wzór do uzgodnienia z użytkownikiem Szkoły - patrz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ, - dostawy i montażu opisów sal - kolor i wzór do uzgodnienia z użytkownikiem Szkoły - patrz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ - po zakończeniu robót budowlanych do pomieszczeń należy wnieść wyposażenie, które zostało wyniesione w celu przeprowadzenia robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, rozwiązania materiałowe, jakościowe, warunki wykonania i odbioru robót określają: - Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1b do SIWZ; - Przedmiar robót - materiał informacyjny i pomocniczy - załącznik nr 1c do SIWZ; - Wzór umowy z załącznikami - załącznik nr 2 do SIWZ; WAŻNE! Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. PRZEDMIAR: Wynagrodzenie należne Wykonawcy tj. cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego. Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiary robót jako materiał informacyjny i pomocniczy. Przedmiar stanowi zatem element porządkujący, którego cel sprowadza się do ułatwienia Wykonawcy skalkulowania ceny ofertowej Za kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie przedmiarów robót odpowiada wyłącznie Wykonawca. W związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty kosztorysu ofertowego. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy - 39 miesięcy Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia o 12 lub 24 miesiące - okres gwarancji 48 miesięcy lub 60 miesięcy, w stosunku do okresu gwarancji minimalnie wymaganego - 36 miesięcy. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej - patrz szczegółowo pkt 13 SIWZ. Wykonawca, który wydłuża okres gwarancji, wyraża zgodę na wydłużenie okresu rękojmi o tożsamy okres, w taki sposób, że okres rękojmi będzie każdorazowo o 3 miesiące dłuższy niżeli okres gwarancji. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WARUNKÓW i SPOSOBU REALIZACJI ZAMÓWIENIA: KLAUZULA SPOŁECZNA, o KTÓREJ MOWA w ART. 29 UST. 4 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, Zamawiający: - Wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dwóch pracowników wykonywujących zadania będące w ocenie Zamawiającego kluczowe dla prawidłowej realizacji zadania. Za pracowników wykonujących kluczowe zadania dla prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający uzna: - kierownika budowy, - inżyniera budowy, - kosztorysanta, - brygadzistę, - pracownika budowlanego, - pracownika do prac porządkowych. Wymóg w ww. zakresie zostanie spełniony jeżeli Wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę min. dwie osoby wykonujące wyżej wskazane funkcje,zadania, przy czym każda osoba powinna wykonywać inne funkcje,zadania -po maksymalnie 1 osobie realizującej dane funkcje,zadania. - Wymaga w dniu podpisania umowy i na każde żądanie w trakcie realizacji przedstawi Zamawiającemu umowę o pracę pracowników, o których mowa powyżej. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. - Zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto określonego w umowie za każdy dzień, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania. - Wymaga przedstawienia kopii umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, ze wskazaniem imienia i nazwiska pracownika, okresu zatrudnienia, wymiaru czasu pracy przy anonimizacji pozostałych danych. Wymóg wykonywania zamówienia przez zatrudnionych pracowników wzmacnia wizerunek urzędu jako instytucji godnej zaufania, wspierającej istotne cele społeczne, zachęcającej do zatrudniania osób na podstawie umów o pracę. Zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę daje im większe możliwości prawne oraz zabezpiecza pod względem ochrony zdrowotnej i socjalnej. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin zapewnia ciągłość realizacji zadania oraz ograniczy przypadkowość i częsta rotacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praga-pn.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną